Ik heb kaartjes voor idols! maar heb een vraagje:D

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Ik heb kaartjes voor idols! maar heb een vraagje:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 23:20

Hoi Allemaal,
Ik heb een vraag aan de mensen die miss al naar een lifeconcert van idols zijn geweest of het toevallig gewoon weten Haha!
Ik wil natuurlijk heel graag voorraan zitten Schijnheilig Knipoog
maar er staat op de kaartjes aanvang 7 uur
is het nou zo dat je dan gelijk naar de studio kan en een plekje veroveren haha of moet je eerst met z`n allen in die ontvangsruimte wachten tot dat je erin mag? nou alvast bedankt!! Pling


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 11:46

vooraan zal niet lukken, want daar zitten familie en vrienden van de Idols....

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 14:23

gewoon daar gaan zitten en kijken wat ze zeggen, als je mag gaan zitten, als ze vragen of je familie of vriend ben zeg je gewoon ja Schijnheilig

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:03

wil je iets voor me doen? Neem een sniper mee voor jim. Of oordopjes voor jezelf Tong uitsteken *LOL*

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:13

Volgens mij ben je echt jaloers, Dennis!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:05

goeie vraag, daar was ik ook al benieuwd naar! Lachen heb je die kaartjes al thuis? zoja: staat er een stoel/rijnummer op? ik heb ze nl. nog niet...
zou je trouwens foto's mogen maken? wanneer ga je eigenlijk? ik 8 februari.

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 21:43

lizzy schreef:
goeie vraag, daar was ik ook al benieuwd naar! Lachen heb je die kaartjes al thuis? zoja: staat er een stoel/rijnummer op? ik heb ze nl. nog niet...
zou je trouwens foto's mogen maken? wanneer ga je eigenlijk? ik 8 februari.

ja ik heb de kaartjes al Haha! en het zijn allemaal vrije kaartjes dus je kan zitten waar je wilt Haha! maar de familie zit niet voorraan hoor kijk maar is naar zo`n uitzending je ziet heel vaak gewoon van die meisjes voorraan zitten en ik heb Jim op me msn en die zei ook dat het niet zo was..maarja ik hoop t maar Haha! volgens mij mag je geen fotos maken maar ik neem wel me fototoestel mee hahha. ik ga 15 feb en 22 feb jij??

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:01

ik dus 18 feb! hoe kom je dan aan jim in je msn lijst?
maar als het vrije zit is ga ik ook proberen vooraan te zitten! en ik maak stiekem wel wat foto's Tong uitsteken

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 22:18

lizzy schreef:
ik dus 18 feb! hoe kom je dan aan jim in je msn lijst?
maar als het vrije zit is ga ik ook proberen vooraan te zitten! en ik maak stiekem wel wat foto's Tong uitsteken
18 feb? ga je niet 8 feb? Haha!
maar ik ga ook gewoon stiekem fotos maken als het lukt hoor haha Haha!

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 07:41

oh sorry,ik ga 8 feb.
18 is niet eens een zaterdag Haha! sta ik daar zielig voor de dichte hekken Haha!

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:56

Wat is Jim z´n msn adres dan?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:39

Jalours op zo'n softy. Ik kan het gewoon niet hebben dat hij wint terwijl hij het gewoon niet verdient. Hij kan net eens zingen en nogmaals waarom zou ik jalours moeten zijn? Ik heb Aukje das meer als genoeg en hoe anderen over me denken zal me een worst zijn.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 19:09

Ik hoorde van een meisje die er al heen is geweest dat het echt heel leuk is, want na de uitzending komen alle kandidaten naar t plubliek zodat je met ze op de foto kan enz. Behalve jim! die werd gelijk door een stel bodyguards weg gesleurd een busje in! das wel jammer Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 20:01

Er stond vandaag een leuk stuk over waarom Dewi gaat winnen bij ons in de krant(paginagroot *LOL* ) en Jim kwam er niet zo best vanaf...Tong uitsteken (sorry fans Tong uitsteken )
Jammer dat ik geen scanner heb, anders kreeg je het Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:17

Ja en wie staat er met zijn kop op de story? Jim alsof de oudere mensen die grotendeels de story lezen weten wie Jim is.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:08

Er stond bij ons in de verwijzing naar het artikel ook een foto van Jim, met als bijschrift 'waarom Jim idols niet wint' of iets dergelijks Haha!
En de foto bij het artikel is ook van Jim. Zijn uiterlijk is echt het enige waar hij het van moet hebben of iets in die trant staat erbij Tong uitsteken
(vergis je er trouwens niet in hoeveel volwassenen idols kijken hoor, zeker de story-lezers zijn daar wel voor te porren Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:42

stitch schreef:
gewoon daar gaan zitten en kijken wat ze zeggen, als je mag gaan zitten, als ze vragen of je familie of vriend ben zeg je gewoon ja Schijnheilig


Moet je wel zeggen dat je een vriendin van jim bent Knipoog !!hahahahahha

http://www.csunallegra.come2me.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, DenieesB, EmptyWords, karinsd, Lisselot, luuntje, Maanon_, maitestar23, mriek1990, Muga, secricible, Titsia, Wescha, Zebrastreep en 72 bezoekers