domme springer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

domme springer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 19:43

Hallo, jullie willen niet weten wat er vandaag weer is gebeurd!!

Nou ik zal het vertellen....

Ik heb zaterdag een wedstrijd, dus moet goed oefenen met het rijden, voordat ik ging rijden, zette ik LeeTee in het losgooibakje( deze is 1.40meter hoog), omdat ik weet uit eerdere ervaringen (ghmmmm) dat ze goed is in springen, hing ik een lang touw boven alle palen ongeveer 60cm. hoger als de palen.
Dus 1.6ometer!!
Maar ik ging uitmesten en ja hoor ik hoordde een paard in galop de werft over gaan, en gelukkig richting stal, wist ik meteen dat het Leetee was.
Maar ik kan haar nu nooit meer iin het losgooi bakje gooien Huilen
En omdat ze op de stenen na de sprong terecht kwam beeek ik haar bene op wondjes, niets te zien. Dus rijden dacht ik, maar toen ikk aan het rijden was merkte ik dat ze wel 'raar' liep......F*CK!!!

Ja hoor kreupel, heb ik weer.
en de wedstrijd van zaterdag gaat ook niet door, maar dat is natuurlijk niet het ergste.

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 19:45

20 cm boven alle andere palen bedoel ik oeps, maar de palen waren dus in totaal 1.60 meter hoog

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:53

wow!!
das pittig hoog........Haha!
wat erg dat ze dan weer kreupel is zeg....
sterkte met je ''springpaardje''!!!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:15

oh das heel erg vervelend, zou een hadden mijn buren ook! die sprong met gemak over 1.60 heen als hij wielrenners langs zag komen(ja hij kickte blijkbaar daarop) dan sprong ie erover heen! dus de palen(speciale palen) werden erneergezet van dik 2.00m hoog! nou daarna heeft ie het nooit meer gedaan! maar wel vervelend zeg! succes verder!