Aangehouden door politie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 18:16

jaja, het is me echt overkomen..Frusty

Ik fietse vrijdag naar huis, want ik was naar de stad geweest om nieuwe kleren te kopen.
Ik had nogal haast.. en het licht was rood..
aangezien er geen auto aankwam besloot ik maar door te rijden (STOM!!! Frusty )
Hoorde ik opeens achter me (door zo'n luispieker) <FONT COLOR=RED>JA, ROOD GELDT OOK VOOR JOU! </FONT>
Kwam die gast voor me staan.
Ik natuurlijk een Big Smile ( Haha! ), maar van binnen bonkte me hart wel 300 x per minuut( Schijnheilig ), hij ging me helemaal ondervragen; waar ik woonde en hoe oud ik was en waarom ik doorreed en hoeveel zakgeld ik kreeg ( Verward ) .
Hij wou me een bekeuring geven van 40 piek!
Maar op het laatst zei hij 'ja ik heb nou geen zin om naar je ouders te gaan, maar volgende keer niet meer doen he...

Thuis had ik het aan mijn ouders vertelt, ik vond wel dat ze het moesten weten, en ze moesten er heel hard op lachen *LOL* haha..
Maar het is eigenlijk helemaal niet zo lollig als je er over nadenkt..
voor het zelfde geld was ik overreden..

Keb een nieuw voornemen, ALTIJD STOPPEN VOOR HET ROOIE LICHT!

I love to love!


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:20

wauw wat braaf.
Wat een stomme vent zeg, dat ie zo roept... Boos!
Ik fietste een x met een hele groep naar school, ook door rood, komt die stomme **** politie met die luidspreker, de volgende x wordt er geschreven...
Maar je moet dat heel lief kijken Lovers dat helpt.. Lachen
Achja, het valt achteraf toch nog mee he!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:26

Hahahaha, wat een lompo! Eerst gaat ie helemaal allemaal onnuttige dingen vragen en dan, "Nahh k heb geen zin om naar je ouders te gaan" Verward Hahaha, nerdoooowww Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:33

ja eerst had ik me licht niet aan gingen ze ondervragen van ja waarom heb je je licht niet aan ja is kapot zei ik toen toen zeiden ze dat ik het moest maken en toen zei ik is al een paar keer gedaan maar doet het nog steeds niet en toen zeiden ze van laat toch maar maken ofzo en toen lieten ze me gaan, zo'n rare gasten van de politie maar toch wel een beetje eng

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:42

Ik heb een keer een bekeuring gehad omdat ik over de stoep fietste! Ik was in ;t winkelcentrum en we gingen naar huis.. begon het ineens super hard te regenen dus wij fietsen snel!! over de stoep!! En toen reed ik bijna tegen een politie agent aan *LOL* toen kreeg ik een boete van 65.- Verdrietig maar me ouders hebben um betaald! Party!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:47

Hahaha, ja die politieagenten lopen ook altijd op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd en nog in de weg ook! Heb ik ook wel eens last van Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 18:49

haHaHa, ja hij was echt lomp..
zit me eerst helemaal bang te maken en dan op ten duur toch maar geen bekeuring geven...
argggg Extreme duivel

I love to love!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:05

laatst was zo stom ik lie[ met een vriendin door de stad en dr rijden geen auto's door de stad he want dat kan niet (ja DUH okee Frusty Frusty ) maargoed op een gegeven moment is de winkelstraat afgelopen en begint de gewone weg waar dus wel auto's rijden maar dr zit dus een kleinstukje dat eigenlijk heel nutteloos is en waar ook geen auto's rijden dus wij liepen dat stukje niet op de stoep maar gewoon midden over de weg en het was zo stom want wij liepen dus zo en toen kwam er zo'n man aan fietsen (ook midden over de weg, terwijl er wel een fietspad is) en hij fietste ons bijna omver, zegt ie zo heel kwaad "DAMENS gaan jullie eens op de stoep lopen!" Verward terwijl die man dus ook midden op de weg fietste terwijl er dus een fietspad is!! haha dus ik zo MENEER gaat u eens op het fietspad fietsen! Tong uitsteken

wat een stomme vent zeg pfff Frusty

"Some memories are best forgotten"

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:19

Ik ging donderdag (toen het zo warm was)zwemmen dus ik op me brommertje met mn vriendin Haha! de rest allemaal fietsen (ik ben erg lui Haha!)op het fietspad,dus ik zeg nog zo"volgens mij mag ik hier niet rijden"rijden we verder komen er 2 agenten aangereden op de fiets Verward
gaat ie voor ne staan je mag hier niet rijden Boos! ikke zow "ow ik dacht dat er een bord sond van wel Schijnheilig "hij zow ja waar heb je dat bord gezien dan ik zo ja een stukje terug geloof ik : Schijnheilig dus zegt ie ja maar het mag dus niet dus ik zeg mag ik dan daar naar links gaan hij lachen ja is goed hoor Haha!
Bennik gewoon toch lekker doorgereden
Ben blij dat ie niet naar me certificaat vroeg want die hebbik niet Haha!
het zal ook wel komen dat we allemaal een rokje aan hadden Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:01

Ik reed een keer in de Twingo van pap, die heeft zo'n digitaal dashbord dus dan zie je een wijzertje maar cijfertjes met je snelheid, en ik reed ong 110 waar je 100 mag. Wordt ik aangehouden door zo'n agent die niks beters te doen heeft.
Dus ik druk op de knop en doe het raampje naar beneden (stúkken eleganter dan zo'n draaigeval natuurlijk)
Gaat ie zo ontzettend betuttelend lopen doen, zovan "we reden wel iets te hard hè?"
Ik had willen zeggen "nou meneer, u reed harder wat u haalde mij in" maar hield me nog in
"En waarom reden we zo hard dan?"
dus ik werd een beetje pissed en zeg:
"ik vind dat zo leuk staan, zo 111 op de kilometerteller, nou goed?"

Wil die me nog bijna laten blazen...

Ga boeven vangen!!!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:29

hahahahah wat een eikels zijn het ook he Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

nou mijn buurm. is agent en die wil nog wel eens onze bekeuringen er tussenuit halen Pling dat is dan wel weer handig Lachen

"Some memories are best forgotten"

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:34

Probeer ook nooit lollig te zijn tegen oom agent. Maar zo'n rood licht voornemen moesten er maar eens meer mensen doen. Ik heb ze regelmatig bijna onder mijn auto zitten. Nou kan die auto daar prima tegen, die is gemaakt voor nog veel lomper werk, maar het geeft zo van die vervelende rode spetters op de auto, en dat kleurt niet echt mooi op metallic blauw.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:38

heb ik ook eens gehad maar ik moest mooi wel die 40,- pieken betalen!en ook toen ik eens door de stad fietste katsjing weer 40,-
fijn die politie.

soms is het beter om te zwijgen

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 20:41

Zoooooo te zien ben ik niet de enige die heel erg stout is... }>

I love to love!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:42

ach je moest eens weten sinds ik mijn rijbewijs heb is het nog veeel erger,ik heb mijn eigen regels en die komen niet altijd overeen met de regels van de politie(o o stoute sanderijn)

soms is het beter om te zwijgen

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:46

Dan ben ik blij dat je niet bij mij om de hoek woont. Je eigen regels toepassen op mijn auto is niet verstandig. Niet voor jou auto, maar ook niet voor mij, want dan heb ik er weer werk aan en daar heb ik geen zin in.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:17

Maar reed hij ook door het Rode licht om achter jou aan te komen ofniet?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 23:58

Ik heb het laatst ook gehad. Echt banketstaaf eigenlijk. De route erheen is ontzettend mooi, maar je moet het dus niet treffen dat je net een zondagsrijder voor je hebt, want inhalen is onmogelijk een groot deel van de route. Dus ik rijd naar huis en jahoor, bingo, rijdt weer zo`n slomo voor me. Echt, kwam geen einde aan die weg zo. En ik had nog haast ook, had ergens een afspraak. Eindelijk kon ik ergens inhalen dus ik trap het gas vol in, om m`n verloren tijd in te halen. Kwam er dus net een sherif over de heuvel aan zeilen. Meteen zwaailicht aan natuurlijk. Ik de grote onschuld uithangen (ja ik kan heel goed mensen paaien hoor) en toen verscheurde ie de bekeuring! En dat terwijl ik 70 mijl door de bebouwde kom reed, oeps! nu houd ik me trouens keurig aan de snelheidlimieten hoor Schijnheilig

Mijn broertje was trouwens ook keer gepakt, en die werd als een halve crimineel behandeld. Helemaal versterking erbij, werd gefoulleerd, auto werd helemaal uitgekamd Verward

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 06:57

Ik ben zo vaak aangehouden met mn brommer.

Ik kan echt zo goed liegen!!! heheehehe heerlijk is dat.

"ow meneer...ik wist echt niet dat deze opgevoerd is. Ik heb hem zo gekocht hoor Haha! "

En zo weet ik nog veel meer smoezen.

Ben al wel 15 keer aangehouden en nog nooit een bekeuring gehad, knap he?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 07:04

Tja, ik weet niet waar het aan ligt, maar ik ben ook nog nooit aangehouden door de politie. Ach, houden zo maar he

Geen onderschrift.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:47

Hahahaha! ik lag helemaal dubbel toen ik dit las "Rood geldt ook voor jou!", dan ga je diep! Tja, oliebol happens, ik fiets ook altijd door het rood. Veel prettiger dan wachten.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 10:48

Ja dat dacht ik dus ook desiree... maar 8eraf toch niet zo slim geweest... Haha!

I love to love!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:55

en mijn vriend was laatst in de stad, had een beetje te veel gedronken, moest pissen, er stond alleen een politiebus in de weg, en toen is ie daar tegenaan gaan staan pissen Verward . HIj had alleen niet gezien dat er dus net weer 2 agenten terug kwamen lopen Schijnheilig ........100 piek, had nog meer kunnen zijn...

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:55

en mijn vriend was laatst in de stad, had een beetje te veel gedronken, moest pissen, er stond alleen een politiebus in de weg, en toen is ie daar tegenaan gaan staan pissen Verward . HIj had alleen niet gezien dat er dus net weer 2 agenten terug kwamen lopen Schijnheilig ........100 piek, had nog meer kunnen zijn...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, Esther, HELder, Jara, Jorissie, Kitty_, laran, LiDi, LuCa88, marit34, Poosje81, Vavane, xTammyy, YandexBot en 140 bezoekers