rondje België - don't stop me now!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

rondje België - don't stop me now!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:14

Gisteren heb ik met mijn zus Jantien een rondje België gedaan. 's ochtends heb ik 2 paarden voorgereden voor iemand, en omdat we toch "in de buurt" waren zijn we toen nog maar even doorgetuft naar Hasselt.

Intussen was het lunch-tijd, en ik had al een paar rondjes gemaakt dus we besloten om maar ergens een broodje te gaan halen Vork Broodjes vonden we niet, maar wel een "smoske hesp" (en wie weet wat het is mag het raden, Vlamen even stil zijn Knipoog )

Daarna hebben we na een kleine ontdek-je-plekje-België-route de familie Smeets nog even overvallen om mijn "kleine" Zara te bewonderen. Jantien had haar nog nooit gezien, behalve op de video van het uitzoeken destijds. Het begint toch een hele dame te worden zeg! Lovers Misschien neem ik haar na de zomer mee naar Zweden. Ze word dit jaar 2, dus volgend voorjaar kan ik al met haar aan de gang, dat gaat echt snel!

Over anderhalve week ga ik al weer terug naar Zweden. Ik mag een heel stoer vriendje meenemen die kant uit, om een paar maanden te rijden. Ik denk dat ik hem ook ga starten in Zweden. Sven moet van de zomer Pavo-cuppen, en als ik geluk heb heb ik er nog een Pavo-cup projectje bij in training straks. Daarnaast ben ik druk aan het zoeken naar een wedstrijdpaard voor mijzelf voor wat langere termijn. Ik denk dat jullie me in de zomer wel weer volop op de concoursterreinen kunnen vinden, zowel in NL als in Zweden. Ik wil er flink tegenaan het komende jaar!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:25

Klinkt goed allemaal. De volgende keer dat je bij Hasselt bent moet je maar even doortuffen naar Geleen, is maar een klein stukje vanaf daar Haha!

Als ik jouw verhalen zo lees ben ik trouwens best een beetje jaloers!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:29

Ik had natuurlijk de helft van het verhaal al live gehoord, maar toch leuk om het hier allemaal nog even te lezen. En ook leuk om te horen dat het goed gaat met Zara! Enne... 'vriendje meenemen'? Wat gaat jouw 'vriendje' in Zweden daarvan vinden? Knipoog

Hopelijk gaat het me ook nog lukken om jouw kant op te komen ergens dit jaar, maar ik hoop ook dat ik je kan zien rijden op de Pavo-cup, lijkt me echt erg gaaf als je daar met je stoere hengstebeest verschijnt! Cool

En wees eerlijk, dit is toch een veel leuker leven dan zo'n saaie rechtenstudie? Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:50

Karin schreef:
En wees eerlijk, dit is toch een veel leuker leven dan zo'n saaie rechtenstudie? Tong uitsteken

En bedankt, maar wel de spijker op zijn kop!!!!
ik lijd nog dagelijks verder Huilen, veel plezier en succes!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:57

Het betaalt op den duur wel beter... Pling

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:08

ruiterinrust"]
[quote="Karin schreef:
En wees eerlijk, dit is toch een veel leuker leven dan zo'n saaie rechtenstudie? Tong uitsteken

En bedankt, maar wel de spijker op zijn kop!!!!
ik lijd nog dagelijks verder Huilen, veel plezier en succes!
[/quote]

hier nog zo'n slachtoffer, alleen studeer ik rechtspraktijk ipv rechten...
Ik wou toch echt dat ik beter kon rijden en ergens bij een stal mocht gaan werken. Oke het betaalt minder, maar ik zou liever iets doen wat ik echt graag doe, dan meer verdienen met iets wat ik tegen mijn zin doe...
xxx

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:34

Klinkt spannend allemaal je toekomstplannen Haha!
Heel veel plezier en succes weer straks in Zweden, ook met je stoere vriendje die meegaat

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:11

Dan ben je waarschijnlijk thuis voor de deur door gekomen, ik woon namelijk in Hasselt.
En was het smoske lekker Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:13

blijkbaar kan niemand het raden... Haha!

ik heb trouwens liever "ne smos mè kaas" Haha! Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:30

Ikke weet het wel hoor, maar ik moet zwijgen ... Belgje hé! Haha! ... Smoskes zijn LEKKER!!!! Mjam!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:22

Klinkt super Zep! Wat leuk dat je je kanjer klaarmaakt voor de PAVO cup, ben erg benieuwd. Succes!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:28

doet me denken aan een broodje ham?

maar leuk joh om die verhalen van jou te horen, ik doe eventjes niets met paarden(tijdtekort)
maar ik hoop straks ook weer aan de gang te gaan

maar leuk al die vooruitzichten

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:42

Ambitieuze meid ben je! Paarden, concoursen, kerels... *LOL*

Smos? Ik weet wel wat smots is, maar dat wil je niet eten Haha!
Je hebt zeker wel vergeten foto's te maken van je Zara he? En ik ben nog wel zo benieuwd!! Boos!

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:48

heey veel plezier joh!
en, nog bedankt he, voor t vlechten van Baloe!
morgen foto's!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:20

draumpje schreef:
doet me denken aan een broodje ham?



Draumpje is warm...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:47

Hesp is iig ham, maar wat een smoske is... Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 07:40

Zeps Proffesional's Tour.

You go girl! Zometeen weer lekker in Zweden met een paar projectjes waar je je op kan storten.

Ben niet jaloers ofzo hoor

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 07:49

Klinkt super allemaal, je hebt er duidelijk zin in!
Veel plezier en succes met alles! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 08:04

He wat gaaf allemaal! had je niet je fototoestel mee in Belgie Verward Jammer...

:evaw:

Dolores

Berichten: 97
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 09:05

Volgens mij is een 'smoske' wat we hier een 'broodje gezond' noemen...
En Hesp is inderdaad ham.

Een paard heeft nergens om gevraagd.....

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 09:10

wat heb je een leuk afwisselend leven nu,heel wat anders dan toen op kantoor .Geniet ervan(nee hoor niet jaloers of zo)
Houd ons op de hoogte vind je verhalen altijd geweldig dan zie ik het helemaal voor me. wow!

leef je droom, droom niet je leven.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, anjali, Annienke, anoushka, BranwenGC, Iris94, Mark0919 en 36 bezoekers