Ik ben sinds vorige week de trotse bezitster van een nieuwe telefoon (Panasonic GD 87) met een Vodafone live abonnement. Ik vind 'm echt helemaal geweldig! En kan er van alles mee, waaronder e-mailen (alleen krijg ik die nog niet zoveel ) Mijn mailadres is overigens: honeybeezz.nl@vodafone.nl (ja, het emailadres zoals hier beschreven, klopt helemaal! ) Dus stuur eens een mailtje zou ik zeggen!
Maar goed... ik kan d'r dus van alles mee, waaronder dus ook foto's maken. Maar als ik zo'n foto probeer te versturen.. krijg ik de melding dat mijn toestel niet geschikt is, of dat ik de serverinstellingen moet checken. Ik kan hierover echter niets terugvinden. Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt of hoe het wel moet?
Mayo
Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern
Geplaatst: 23-01-03 02:53
Eej, je aapt me na!!! die heb ik ook...
Leuk toestel, alleen die melding? geen idee, ik heb dat met mail sturen... Ik zou bellen, moet ik ook nog steeds doen
Honeybee
Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 22:44
Mailen werkt bij mij dus wel. Heb vanmiddag (zoals je inmiddels weet) Vodafone gebeld. Maar nee, die kunnen mij niet helpen. Moet maar naar de winkel gaan. En daar... vertellen ze me.. óók dat ze me niet kunnen helpen.
kojack
Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: 23-01-03 23:18
He hallo Bij mij deed ie het, nu dus niet meer ! Ik was gisteren in staat dat ding door het raam te gooien ! Ik wilde je een mailtje sturen met hoe het moest, omdat hij het eerst wel deed maar ik kreeg telkens mailbox defineren ! Ik ga morgen naar de winkel ! Groetjes