Al bericht gehad van Ermelo!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Al bericht gehad van Ermelo!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 16:35

Vandaag kreeg ik van mijn vriendin Karin (Skippie) het verlossende telefoontje: We zijn samen ingedeeld in week 11 van de Zomerinstructieweken in Ermelo, Allround Paarden. *LOL* *LOL* *LOL*
Wij helemaal blij natuurlijk, want na afgelopen jaar wilden we echt heel graag samen in één week zitten, we hebben zo'n lol samen gehad.

Nu gaat de geschiedenis zich herhalen: Mensen die de 11e week gaan, opgelet, want wij gaan Ermelo onveilig maken Haha! !!!

Toos paardloos


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:42

nouhou!ik wil ook gebeld worden dat ik ben ingedeeld!heb me opgegeven voor week5, 2e keus week 3

helaas heeft de post hier in hoogeloon weleens de gewoonte om brieven kwijt te maken of de brievenbus pas dag later te legen!

als alles goed is gegaan moeten ze mn inschrijfformulier gister, en anders vandaag zeker hebben gehad!
onze fax deed het zaterdag niet had meteen proberen te faxen, maar ja, toen toch maar via de post opgegeven!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Marije_jiplover

Berichten: 25301
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:02

Ik heb me ook opgegeven voor week 11, samen met een vriendin en stalgenootje van mij. Ik heb nog geen bericht gehad, maar ik ben dan ook niet thuis geweest vandaag. En als het per post komt, dan hoor ik dat vanzelf wel van mijn ouders.
Trouwens, hoe hebben jullie je opgegeven? Onze formulieren zijn gisteren gefaxt.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 20:39

Marije_jiplover schreef:
Ik heb me ook opgegeven voor week 11, samen met een vriendin en stalgenootje van mij. Ik heb nog geen bericht gehad, maar ik ben dan ook niet thuis geweest vandaag. En als het per post komt, dan hoor ik dat vanzelf wel van mijn ouders.
Trouwens, hoe hebben jullie je opgegeven? Onze formulieren zijn gisteren gefaxt.


Ik heb de formulieren vrijdag al met de post thuisgestuurd gekregen (dan waren we zeker de eerste) en die heb ik ala-minute teruggefaxt. Die fax lag om kwart voor 5 al bij hun op het bureau.
Wij hebben zelf gebeld naar de KNHS om te horen of de fax goed was aangekomen en natuurlijk hebben we meteen gevraagd of we ingedeeld waren.
Dat was dus zo, we waren er bijtijds bij.
Normaliter hoor je pas over een week of 4 of je ingedeeld bent. Eigenlijk geven ze die info nu nog niet, totdat de weken vol zijn en dan gaan de brieven pas de deur uit.

Toos paardloos

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:45

JOEHOE ik heb ook net een brief gehad van KNHS ik ben ingedeelt voor allround pony's,
nog meer mensen ?

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:28

ik ben ingedeeld in week 10b, SGW paarden!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 09:43

Nou heb ik nog geen brief gehad. Maar wel een telefonische bevestiging. Ik hoop dat ik vandaag de brief in de bus krijg...

Toos paardloos

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:17

Ik heb een formulier uit de paard en sport geknipt en opgestuurt...

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:17

Twinkie schreef:
JOEHOE ik heb ook net een brief gehad van KNHS ik ben ingedeelt voor allround pony's,
nog meer mensen ?


Naar welke week ga jij?

Ik heb net gebeld en ben ingedeeld in de allround pony's, week 9

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:12

ik ben ook ingedeeld in week 9 allround pony´s

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:25

he leuk joh! ik ga dit jaar niet! niet zoveel tijd!
2 jaar geleden stond ik op de reserve lijst en werd ik de vrijdag(die maandag begon het) opgebeld met de vraag of ik nog wilde!
natuurlijk!!!!!!!!! maar moest wel ff aan me pa vragen, want die moest weg! nou mooi geregeld en maandag stonden we er! was echt een hele leuke week toen(allround pony's)
dus veel plezier alvast!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:50

nouhou!!ik heb nog helemaal nix gehoord!

waarom jullie wel?

als het weer de schuld van de post van hoogeloon is dan die ik die man nog eens wat!

belangrijke brieven zijn ook nooit verstuurt, dingen die anderen anar ons hebben opgestuurd komen ook niet altijd aan enz

als je niet bent ingedeeld, krijg je dan ook iets te horen?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:58

waarschijnlijk omdat onze weken al vol zijn?


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:03

oooooh oke, ik heb voor week 5 en 2e keus week 3, maar dacht dat het hier op bokt al meer mensen voor week 5 hadden opgegeven, dus dat die ook wel snel vol zou zitten.

ach ik wacht nog even af, en anders bel ik volgende week wel een keertje.

*ik hoop dat ik er bij zit, wil zooo graag!en lijkt me ook supergoed voor Quentin!*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:09

hey

ik heb oook ingeschreven, voor de M/Z pony's, das de enige week dat nog plaats is de rest is al vol!!!! want wij hadden ze nog gebeld, omdat ik een pony heb die M1 + 0 is en nu heb ik duz met mn Z2 pony ingeschreven anders zou ik op de reservelijst komen....
ALLES IS VOL ZEGGEN ZE DUS DAAR!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:01

ja is alles al vol voor de pony's of ook voor de paarden?

ik heb dit weekend mn formulier opgestuurd(fax deed t niet)en dan hebben ze hem dus maandag of dinsdag gehad, maar als er nu mensen al bericht hebben in welke week ze zijn geplaatst, dan zulle die weken al wel vol zitten.

maar weet er iemand of je ook bericht krijgt als je niet bent ingedeeld?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:05

ja je krijgt ook bericht als je er niet inzit! vind het trouwens wel erg snel die berichten dat jullie erin zitten!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:20

Imker en skippie hadden voorkeurs behandeling toch??? Haha!
Ik ga dit jaar niet meer, ik weet niet precies wanneer die weken zijn maar volgens mij liggen die weken in de periode dat kojack net weer terug is, en dat ik net weer mag rijden dus het lijkt me niet slim om gelijk zoiets te doen !
Maar jongens veel plezier !
Groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:30

ik ben ook ingedeeld en heb al bericht terug gehad! Zit in week 10 A, allround pony's. In diezelfde week is ook 10 B, SGW Paarden. Weet iemand hoe de leeftijden van de ruiters bij de paarden liggen? Ben namelijk wel benieuwd, is week A ook evengroot als week B? Of niet? Als je het weet pb me maar, please!

Mzzls tess

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:40

Ik ben ook ingedeeld bij allround pony's! Week 6 (14 juli tot 18 juli) wie gaan er dan nog meer??

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:43

yes we ziten erbij. idd wij hadden voorkeursbehandeling. wie gaan er nog meer naar onze week? 25 augustus? iedereen veel plezier alvast in de andere weken. skippie

het moment maakt de man, de eeuw de vrouw!!!

leer de schone kunst van het elegant te laat komen!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 22:46

Skip, heb jij al bericht per post gehad, ikke nl. niet...

Toos paardloos

Marije_jiplover

Berichten: 25301
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:43

Ik heb inmiddels ook post gehad en die vriendin van mij ook. We zijn allebei ingedeeld in week 11, allround paarden.
Dus imker en skippie: jullie zal ik dan wel tegen komen!
Jullie zijn verleden jaar ook geweest? Ik ben echt heel benieuwd wat me te wachten staat, ik heb er iig heel veel zin in.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 00:30

ik ben in week 5 ingedeeld!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 14:08

Marije_jiplover schreef:
Ik heb inmiddels ook post gehad en die vriendin van mij ook. We zijn allebei ingedeeld in week 11, allround paarden.
Dus imker en skippie: jullie zal ik dan wel tegen komen!
Jullie zijn verleden jaar ook geweest? Ik ben echt heel benieuwd wat me te wachten staat, ik heb er iig heel veel zin in.



Hee, dat wordt gezellig, met zijn allen op 1 kamer: Bokt-Partytime!!!
Ik heb inmiddels al bericht gehad, ik zit ook in week 11, gezellig met Karin en met jullie! Ik kom met mijn nieuwe trailertje, die heb ik gister opgehaald... Haha!

Toos paardloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, colinneke, kimmetje26, Lanoca, Lente en 93 bezoekers