wat de paarden nou weer geflikt hebben.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Berna

Berichten: 54
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Beemte(bij Apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 10:10

Weet je wat de paarden nou weer geflikt hebben. Ik had net een nieuwe vliegending wat je voor de ogen van de paard doet om de vliegen weg te jagen. Hebben de andere paarden die we hebben hem helemaal zitten mollen. Ik kan hem nog wel om doen maar hij is niet mooi meer snik snik. Maar het is mijn eigen schuld want ik had hem er af moeten halen. Sukkel dat ik ook ben.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:53

ja bij mij ook!! grr heel dat ding was uitgerafelt dus ook voor niks gekocht, 9 piek naar de klote, rafelde jouwes ook zo erg? irri paarden af en toe!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 09:31

Onze geitjes doen dat ook altijd die mollen elkaars halsband Frusty

en de newforestpony van ons had leuk haar vliegendeken gemolt, had ze er ook niet veel aan Scheve mond\

Groetjes melissa

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 09:53

hebben jouw geitjes een halsband om? in de wei? dan komen ze zo klem te zitten! als ik bij mimi het tuigje om laat zit ze om de minuut vast, dat is dus geen succes. maar dat is een beetje offtopic. ga je een nieuw vliegending kopen of wat is je oplossing berna?

Berna

Berichten: 54
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Beemte(bij Apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 19:35

Ja die van mij is ook helemaal gerafeld zonde van dat geld. Ik wel mooi een nieuwe kopen want het staat mijn pony zo leuk. Ze lijkt net een arabiertje. Ik ga er dan wat foto's van maken als ze het om heeft.
Maar ik kan ze niet laten zien want wij hebben niet zon ding hoe je dat er op kunt zetten. Dat is heel erg jammer want anders kun je mijn super super liefe pony zien. Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 19:57

jaa heeft niemand een digi cam die je kan lenen? ik leen die ook van mijn vriendin hoor *LOL*