Op Herme..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Op Herme..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 19:07

Ik heb een vraagje, kent iemand, of komt iemand wel eens op paardenrusthuis Op Herme? Het ligt ergens in limburg, en het geval wil namelijk dat waarschijnlijk het paard van mijn oma daar heen is gebracht

Hij heet Walter en is een 16 jarige Haflinger Ruin, was altijd vrij dik en is een aantal weken geleden verkocht omdat mijn oma hem inmiddels niet meer zelf kon verzorgen. Hij is toen eerst naar een manege in Someren gegaan en daarna naar een handelaar. Toen heeft een meisje, die het verhaal van mijn oma zo zielig vond, hem terug gekocht en naar dit rusthuis gebracht. Maar omdat het meisje nooit bij mijn oma kwam, en me het dus ook sterk lijkt dat ze het paard kent, sowieso GOED kent, vraag ik me af waarom ze dit heeft gedaan, en of ze misschien niet het verkeerde paard heeft terug gekocht? Verward

Nu zou ik dus willen weten of hier iemand toevallig weet of er op Herme, pas een haflinger is aangekomen?

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:22

Ligt niet ze gek ver van Weert vandaan.
Ben er nog nooit geweest, maar als hij daar naar toe is dan heeft hij heel erg geboft!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:04

Misschien kun je het rusthuis even bellen? Als Walter daar staat kunnen ze je dat vast vertellen en wie weet kun je nog eens bij hem langs.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 14:30

Op Herme ligt inderdaad niet zo ver van Weert en ik ben er dan ook wel eens geweest.
Ik zal het nr. straks voor je opzoeken. Veronica is een aardige vrouw en ze zal je vast wel verder willen helpen.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 18:53

Ah bedankt voor jullie hulp Lachen
Ik was sowieso van plan er eens langs te gaan, en het is hier niet zo heel erg ver vandaan Lachen