iemand het nummer van O2 helpdesk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

iemand het nummer van O2 helpdesk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 16:17

Ik heb een O2 prepaid simkaart
*staat trouwens nog steeds NL TELFORT op me foon*

Nou hebben die h*fters daar een fout gemaakt en wil ik ze dus bellen...
met me foon gaat niet, en op de site vind ik alleen een SERVICE nummer, maar dat is om je gegevens te veranderen, terwijl ik wil gewoon iemand aan de lijn krijgen, die ik even kan duidelijk maken wat ze hebben geflikt en dat ik me geld terug WIL! * Boos! *

Iemand toevallig een nummer van O2 waar ik ze PERSOONLIJK kan bereiken?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 16:19

Telefonische service Abonnement:
0800-444 4444

Prepay:
0900-120 1200
(€ 0,35 per minuut)

O2 geeft antwoord op al je vragen
Online service van O2

Telefonische service
0800 - 555 5555

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 16:21

Als je de prepaid simkaart hebt gekocht in de periode dat O2 nog Telfort heette, of net in de naamsverandering kan helpdesk daar niets aan doen. Dat zit in je simkaart geprogrameerd.
volgens mij was het 08004444444

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:12

Nou ik wist alleen het nummer voor de postpaidklanten (0800 4444 444) maar ik zie dat er al een paar mij voor waren.

Wat ik begrepen heb van een aantal mensen is de bereikbaarheid van de klantenservice daar helaas erg slecht maar goed dat kan natuurlijk ook verschillen van dag tot dag.
En Eleonoor heeft gelijk: je simkaart zal Telfort blijven aangeven. Moet je eigenlijk eens vragen aan de klantenservice of ze je geen nieuwe simkaart kunnen sturen Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 17:16

me broertje heeft van dezelfde tijd een simkaart en die heeft wel gewoon O2
Op zich maakt het me niks uit hoor,... heb altijd een screensaver aan Knipoog

En ik ga niks overbodigs regelen met O2...
als het goed is heb ik me geld over 4 weken terug Frusty