een update wbt... MIJ!! :P

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

een update wbt... MIJ!! :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 01:52

ok, verhaal Tong uitsteken

maandag ochtend, vorige maandag, stond ik in de ochtend bij me normale groep en toen liep Christina binnen, ik ging gewoon door met praten want ze loopt elke dag binnen Lachen. Maar ja, er was iets anders, toen ze binnen liep riep ze me, en toen ze bij de groep was moest ik haar een omhelzing geven. Dus ik wist vanaf toen dat ze me leuk vond. Dat is voor 5 dagen door gegaan. Toen heb ik vrijdag uitgevonden dat ze me leuk vond, ik wist het toen dus zeker. Zaterdag nacht had Sarah een feestje voor haar verjaardag, en origineel was aleen me broer uitgenodigt. Dus hij is gegaan, krijg ik 20 minuten nadat hij daar is, een telefoontje, is Sarah. Ik moest van Christina ook daar heen komen want ze mist me. Dus ik daar heen, is aleen maar een 10 minten rijden met de auto. Toen ik daar binnenstapte moest ik haar een omhelzing geven en wouw ze niet loslaten.
Toen zijn we die avond gaan bowlen en daarna terug naar Sarah's huis gegaan (ik zal niet in details gaan Tong uitsteken MAAR ik zal wel zeggen dat toen ik zondag met haar aan de foon zat dat ze zei dat ze verdrietig was toen ik weg ging en dat ze toen pas merke hoe koud het in dat huis daar was, ik hield har dus warm ). Na die avond wist ik dat ze me echt leuk vond, dus ik heb het hele weekend met haar gefoond, inclusief maandag want toen hadden we geen school Schijnheilig Toen ik vandaag weer op school stond te praten zoals elke morgen en toevallig was me rug naar de deur, dus ik wist niet toen ze naar binnen liep. Ik stond dus daar te praten en opeens kwam ze achter me op en omhelzde me en wouw me niet loslaten zoals gewoonlijk Tong uitsteken dus toen tijdens lunch, ze heeft dezelfde lunch als ik, en we waren ff allen, heb ik haar uitgevraagt, en zonder te denken, ofzo zei ze meteen van JA!!!! dus ja, sinds vandaag gaam we officieel met elkaar om Lachen

das mijn verhaal, er zijn een paar fotos genomen tijdens bowling, ik zal kijken of ik die op een of andere manier kan krijgen en dan post ik het wel Lachen

namaarie
Carlos (Stitchy)

PS: ik weet dat er een heleboel schrijffouten zitten maar let er maar niet op Lachen

PS2: Je moet Karla's gezicht zien waneer ze Christina en mij samen zien }>

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:30

Cool Lachen
Waar blijven die foto's Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 12:14

Gefeliciteerd Carlos.... Maareuh...hoop voor je dat het wel echt is, want het klinkt nogal 'leuk-dat-ZIJ-gek-op-MIJ-is-zodat-ik-mijn-ex-jaloers-kan-maken'-achtig.... sorrie.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 14:20

nee hoor loon, zo zit het niet Lachen

hehe rom, de fotos zijn nog niet ontwikkeld *LOL*

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 14:26

Okay, dan geloof ik je.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 14:45

Jaa staat het verhaal ook hier?
Had je wel effies mogen zeggen,van schrijf fouten val wel mee hoor.

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 14:54

hehe viv waar staat het dan anders? nergens,,,,dat ik van weet Lachen

hehe, thnx loon

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:05

Wat dacht je van msn sullie Tong uitsteken

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 15:07

hehe, dat is MSN, en daar blijft het niet staan Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:10

Log-files Knipoog
Blond Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Vivian op 22-01-03 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 15:20

het is log Tong uitsteken en dat is dan geen MSN meer dat is dan notepad, of kladblok hoe het ook in het NL heet Tong uitsteken

maar nu weer ontopic, nadat viv ons er weer af moest halen Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:43

Gefeliciteerd Carlos, hoop dat je je geluk gevonden hebt Lachen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 15:45

ja, ik denk het wel Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:58

Kun je je onderschrift op Roy's forum ook wijzigen Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:40

Heey super gaaf hoor! Je je houd me op de hoogte he! Knipoog De details wel over de msn he? Tong uitsteken

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:19

jah weet niet echt wat ik er op moet zeggen?
ik hoop dat je gelukkig met haar wordt

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 14:14

sorry Iris, ik heb je een PB gestuurd, en ja loon, ik zijzig me onderschrift daar wel Lachen thnx for reminder en ik houd jullie wel op de hoogte, details op MSN ja Knipoog

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dayanara, hel1 en 9 bezoekers