De signalen van internetverslaving

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 23:47

Klik <b><a href="http://www.funnygreetings.com/addict.htm"> Haha! HIER Haha! </a></b>

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 23:57

*LOL* *LOL* *LOL* ijzersterk *LOL* *LOL* *LOL*
ik geloof dat het met mij dus nog wel losloopt.
Maar wat moet je denken van mensen die onderweg zwaaien naar elk ander groen ovaaltje dat ze tegenkomen?
Of van die mensen die eigenhandig hun groene ovaaltje aanpassen omdat ze denken beter te zijn dan Solihull (de fabriek)?
En van die types dan die vijf groene ovaaljtjes hebben?
Wat te denken van mensen die twee groene ovaaltjes hebben en die slopen om er een nieuw groen ovaaltje van te maken?
Daar bovendien tig-keer van de sloot oversteken, omdat ze denken dat ze hun spullen daar goedkoper kunnen krijgen?
nou? Ben je dan verslaafd aan groene ovaaltjes?

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 23:59

Nog een signaal:
Je zegt oliebol en poedersuiker ipv......
Haha!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 00:01

aaaarrrgggggg

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 00:08

Wat moeten 'groene ovaaltjes' voorstellen?
Haha!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 00:11

Euh, Landrovers misschien?!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 00:26

Nouououou, Silvia, jij mag nooit meer raden..........

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 00:34

Haha, internetverslaving? Laatst tijdens de lunch op mijn werk bleek mijn 'beroepsdeformatie' wel weer. Een collega heeft nogal de neiging om midden in een gesprek ineens van onderwerp te veranderen. Dus toen riep ik: 'Ga nou niet weer off topic!' waarop een andere collega vroeg of ik soms een doorgewinterde forumbezoeker was. Eh... Schijnheilig

Op de manege willen mensen al niet eens meer met ons praten als Mayo, Prisca en ik bij elkaar zitten. Want het gaat toch 8 van de 10 keer over Bokt... Knipoog

En waar ging het over toen ik gisteren met Yor had afgesproken? En met m'n zusje, toen ik vandaag ff bij m'n ouders was? En toen belde Maarten ook nog vanwege een topic op Bokt.

Neuh, internetverslaafd ben ik niet. Al die andere sites kunnen me gestolen worden. Maar ik kan me wel steeds meer vinden in het onderschrift van Prisca... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 00:37

Hahahahaha, ja Landrovers dat dacht ik dus al, maar denk vraag het maar voor de zekerheid Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 10:06

ja leuk issie!!!
ik heb em doorgestuurd

ja ik zeg ook vaak oliebol en poedersuiker,haha
en al mijn vrienden weten dat ik ook alweer met een heleboel mensen van bokt een leuk/vriendschappelijk/of meer? contact heb.snappen ze helemaal niks van dat ik zo bevriend met mensen kan raken!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 10:19

hahahaha,
Waren echt grappig ja.

Mensen kunnen je ook zo raar aankijken als je zegt dat je iemand via internet kent. NEt of er alleen maar vieze ouwe mannetjes op rondlopen.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 10:52

Mijn tv bleek gisteravond stuk te zijn, en ik vind het wel erg, dus ben ik niet verslaafd toch? Ik weet alleen niet hoe lang hij al stuk is want had hem al heel lang niet meer aan gehad, ahum.
Ik kijk eigenlijk ook alleen maar op bokt, nergens anders meer, maar als het goed is krijg ik woensdag kabel (telefoonrekening was ietjes tegen gevallen *LOL* ) dus dan kijk ik weer eens of er achte bokt ook nog andere dingen verstopt zitten.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:00

Hee Jasmijn, je brengt me op een idee, mijn TV heeft al meer dan een jaar niet meer aangestaan. Dat van Bokt klopt wel een beetje. ik heb meestal bokt open en de rest op een tweede explorer.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:59

Hahahaha ze zijn leuk!!!
You use Lachen in documents at work or school.
Deze klopt wel een beetje bij mij Schijnheilig

Citaat:
Op 2001-07-08 10:19, schreef Steef..:
Mensen kunnen je ook zo raar aankijken als je zegt dat je iemand via internet kent. NEt of er alleen maar vieze ouwe mannetjes op rondlopen.



Jah!
Toen Pam en ik dus op PK waren stonden ze ons ook al zo raar aan te kijken (de leiding, maar ze waren wel aardig ofzo hoor, daar niet van Knipoog ).

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:21

Ik ben vlak na mijn afstuderen begonnen met thuis internetten. Dat was eind '97. Hoe vaak ik wel niet heb moeten horen: 'Wat moet zo'n leuk meisje als jij op internet?' Huh??? Het vooroordeel van de puisterige nerd die bij z'n ouders of hospita op zolder zichzelf achter de pc voordoet als hunk. Jaja.

Toch krijg ik het nog steeds wel te horen hoor, omdat ik zo vaak afspreek met mensen via internet. Maar ik heb er toevallig wel een paard aan over gehouden!

Ach, zo lang je internet niet ziet als een invulling van je leven maar als een aanvulling daarop, lijkt me dat er niet zo veel aan de hand is...