Bokkers die nog andere sporten beoefenen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Bokkers die nog andere sporten beoefenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 08:47

Ik was van de week met mijn vriend mee gaan kijken bij zijn sportschool. En ik kreeg spontaan zin om dat ook een keer te gaan doen. Dat zou dan een keer in de week zijn, maar waar haal ik de tijd vandaan? Ik zou dan soms op zondagmorgen kunnen (als ik geen wedstrijd heb). Of een doordeweekse avond moeten doen, maar met schoolwerk en rijden is dat vaak wel moeilijk te plannen.
Het lijkt me gewoon fijn om wat meer spieren en conditie op te bouwen. Later moet ik mensen ook gaan begeleiden dus dan moet ik er ook wel wat vanaf weten. Iets anders: ik vond het ook nogal duur, eerlijk gezegd.

Daarom vroeg ik me af of de bokkers ook nog andere sporten beoefenen behalve paardrijden??


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 08:52

Ik doe normaliter, als ik niet ziek ben, nog aan zwemmen en mountainbiken. Voorheen MTB-de ik dan naar Raak toe. Dat gaat nu even lastig want da's wel een eind fietsen. Zwemmen voor mijn RSI en conditie. En verder probeer ik veel te wandelen enzo.

'Paint' it 'Black'

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:03

ik duik. Een keer in de week zwemmen op vrijdagavond (pas heel laat 22:15 - 23:00) en in de zomer 2 keer per maand buitenduiken (gemiddeld). Nu moet ik er bij zeggen dat ik niet iedere avond hoef te rijden omdat mijn moeder en ik samen rijden, dus dat scheelt aanzienlijk. Alleen als ik veel wedstrijden heb is het lastig.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:07

Ik speel softball, dat is 2 keer in de week trainen en een keer in de week wedstrijd (nu niet, winterstop) Het word mijn 3e seizoen. Ik kom eigenlijk nooit in tijdnood...

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:10

Het is ook een kwestie van prioriteiten en plannen. Ik kijk bv vrijwel geen TV en probeer dingen te combineren (boodschappen doen op weg naar huis ed).

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:16

Op dit moment doe ik aan total body workout, dat houd in dat je het eerste half uur of aerobics of steps gaat doen, vervolgens train je een kwartier je armen en rug en daarna heb je nog ong 10 min buikspieroefeningen en daarna de cooldown, is echt heel leuk (vooral als je twee arogante meiden in de groep hebt zitten die de hele tijd naar je kijken waarop mijn vriendin en ik de pasjes anders gaan doen zodat ze in de war raken Extreme duivel ) En als alles doorgaat ga ik vanaf half februari prive paardrijlessen volgen bij iemand *LOL* .

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:16

fitness gelijk uit mijn werk met een vriendin/collega.
Als ik in Veenendaal woon ga ik weer squashen.

:evaw:


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:18

Ik was eerst een fanatiek voetbalster, hardloopster en af en toe skaten. Nu heb ik weinig tijd meer. Voetballen doe ik niet meer. Ik loop nog af en toe hard en skate vaak naar de manege toe. Van het voorjaar wil ik weer elke dag gaan hard lopen Party!!

:){

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:33

Een sport die je goed tussendoor kunt doen (en waarbij je niet afhankelijk bent van openings- en lestijden) is skaten. Moet je wel een beetje goede skates hebben (K2, Tecnica) en niet van de Bristol ofzo. Knipoog

Anyway, het is goed voor je spieren en je conditie, en je kunt het overal doen waar fijn asfalt is. Bijkomend voordeel: het is een sport die je alleen met droog weer kunt doen (ach wat jammer nou Haha!) want skaten in de regen is levensgevaarlijk.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:53

Surfen (soms), snowboarden (nog somser), zwemmen (sporadisch)
Ik wil nog wel gaan joggen ofzo, maar ja.....

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:59

Snowboarden en skieën wil ik wel regelmatig doen, op indoorbanen en 1 keer per jaar naar de echte sneeuw Haha!. Zeker nu ik niks meer te rijden heb, doe ik dat maar wat vaker. Lachen

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:05

Cardio Fitness 2x in de week, tussen 9 en 12 uur 's ochtends.
Dit kan overigens alleen omdat Maartje nu mijn knuppeltje onder haar hoede heeft... ik red het nu al niet om Tae Bo erbij te doen omdat mijn jongste zoontje 4x in de week een halve dag (of van 8.45-11.30 of 13.00-15.00) naar de peuterspeelzaal moet en op maandagochtend naar de logopedie. En woensdags zijn ze allebei natuurlijk na een ochtend vrij en gaat de oudste 's middags naar Judo.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:09

Ik doe 1x per week cardiofitness, direct na mijn werk. Zomers kan ik daarna best nog rijden. Dit doe ik om mijn conditie een beetje op peil te houden, want ik heb een kantoorbaan waar ik met de auto naar toe moet.
Daarnaast probeer ik elke week minstens een uur te wandelen. Voordeel is wel dat ik mijn paard niet elke dag rij.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:16

Ik probeer (als het weer het nu toelaat) 2x per week te tennissen.
Heb 1x in de week tennisles en een keer vrij tennissen.

Het leven is een gebakje!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:17

hm, ik doe geen paardrijden dus ik weet niet of ik ook mag reageren Haha! maar ik doe synchroonzwemmen op maandagavond en op zaterdag

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:27

Fietsen..... naar Fayette toe. Behalve als het regent, hard waait, vriest, etc. etc. Haha! En ben toch echt van plan om zodra het weer wat beter wordt weer te gaan skaten.

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 10:48

Hardlopen, wel tegen m´n zin maar moet toch regelmatig trainen ivm met m´n werk.
Verder fiets en zwem ik graag.
Een tijdje terug hebben we met een stel collega´s een paintballclubje opgericht en onze eigen geweren gekocht.
Sinds die tijd lopen we regelmatig door het bos te sluipen en rennen. werkt erg goed voor je conditie en wat is er leuker dan je op je collega´s te schieten Clown

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 13:07

Ilindra schreef:
Sinds die tijd lopen we regelmatig door het bos te sluipen en rennen. werkt erg goed voor je conditie en wat is er leuker dan je op je collega´s te schieten Clown


Dat lijkt me ook zo geweldig Party!! . Ze zeggen dat het best zeer doet, dus niemand wil met me mee Frusty

:){

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 13:17

Ik sport ook op de sportschool!

En het is inderdaad een kwestie van prioriteiten! Mijn rooster:

Maandag: BodyAttack
Dinsdag: BodyCombat
Woensdag: BodyJam (Let your hips do the talking!)
Donderdag: BodyPump
Zondag: BodyJam

Overdag ga ik naar school/ studeer ik, 's middags rijd ik bijna elke dag op mijn eigen paard, en 's avonds krijgt mijn vriendje aandacht Haha!.

Ik ben echt gek op sporten, de sporten die ik doe zijn van BTS Les Mills, dat is een stroming uit Nieuw-Zeeland, en het is absoluut aan te raden, het is namelijk op een speciale manier samengesteld. Ik merk dat ik al veel losser ben geworden, meer aankan en een keer andere spieren train dan dat ik met paardrijden doe. Doen dus!

Groetjes!


Informatie over Les Mills en een sportschooldetector waar ze het voeren:
http://www.lesmills.nl
http://www.lesmills.com

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:01

zomers fiets ik 30 km. per dag *LOL*
En in de vakantie's met mooi weer train ik vaak hardlopen, ooit stond ik voor de keuze hardlopen of paardrijden, keuze was snel gemaakt, maar ik vind het nog steeds keigaaf om te rennen, dus zomers train ik vaak 's avonds of 's ochtends. En ik kan hard Tong uitsteken

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:06

ik doe eigenlijk geen sport maar soms spelen we buiten gewoon in de tuin wat baseball of voetbal en amerikaanse voetbal etc. Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:24

2x per week hockeytraining, en een wedstrijd, 2x ponyclub groeples, een 1x priveles, 100 km per week fietsen (om op school te komen en weer terug Knipoog ) en dan nog wat ik voor me zelf rij (buitenritten, zelf trainen)

Ik heb door tijd nood door school, vaak 1x ponyclub en 1x training...
maar is goed mee te leven Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:39

Hihi, ik had dit niet verwacht eerlijk gezegd! Haha! Gaaaap
Ik vind mezelf al sportief als ik elke dag een kwartier heen en een kwartier terug naar de bushalte fiets! Bloos

Af en toe wil ik op zondag nog wel eens met de fiets naar stal gaan, ongeveer een half uur fietsen, maar dan ook alleen als het echt mooi weer is.
Verder rij ik zo ongeveer om de dag paard.

Ik was wel van plan(!!!) om er iets bij te doen, maar heb idd niet echt veel tijd, ik werk fulltime en heb ook nog een groot deel van het huishouden te doen. Wil ook nog wel een beeeeeetje tijd voor mezelf overhouden, eigenlijk.. Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:18

Karin schreef:
Een sport die je goed tussendoor kunt doen (en waarbij je niet afhankelijk bent van openings- en lestijden) is skaten. Moet je wel een beetje goede skates hebben (K2, Tecnica) en niet van de Bristol ofzo. Knipoog

Anyway, het is goed voor je spieren en je conditie, en je kunt het overal doen waar fijn asfalt is. Bijkomend voordeel: het is een sport die je alleen met droog weer kunt doen (ach wat jammer nou Haha!) want skaten in de regen is levensgevaarlijk.

hihi toevallig,
Ik heb ze ook nog liggen en heb net afgesproken dat als het weer weer wat beter is om dat met een stalgenootje wekelijks te gaan doen.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 18:51

Dat bodypump van astrid klinkt wel goed.. Maar de mensen die veel andere sporten doen trainen die ook 5 keer per week hun paard? Ik heb er al veel moeite mee om dat bij te kunnen houden. Of ben ik dan gewoon een mietje?
Ik besteed ongeveer 40 uur per week aan school (soms meer, soms minder), ik werk op zaterdag, daarnaast meestal 2 keer per maand op wedstrijd, 5 keer per week rijden (1 x clubles en 1x privesles) ik heb een vriend (die ik ook af en toe zie haha) en wil nog wat sociale contacten bijhouden. Net als tv kijken doe ik al heel weinig.
Soms denk ik dat ik maar eens wat minder fanatiek moet zijn met rijden, maar dan heb ik gelijk een schuldgevoel. Skaten ben ik namelijk erg onhandig mee, paar keer geprobeerd maar zooo hard gevallen.. Hardlopen vind ik ook wel wat, kan ik doen wanneer ik wil.