No-smoking, wie kent dit? Vanmorgen gekocht en...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

No-smoking, wie kent dit? Vanmorgen gekocht en...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-03 23:58

In een grote advertentie in een zondagsblaadje stond een advertentie van NO smoking. Dit is een nieuw produkt dat je van het roken moet afhelpen Verward Er is patent op aangevraagd??

Je moet dan 's morgens 5 x No smoking spray in je mond spuiten, door de mond laten gaan en dan doorslikken. Je moet dan een sigaret heel erg vies vinden en je maakt hem meteen uit Verward

Helpt ook dat je geen drang heb naar zoetigheid en dat de behoefte van nicotine afneemt Verward
Je kan het kopen bij de DIO drogist en het kost nu 29.95.

Wie kent dit en de hamvraag: WERKT HET?????
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 21-01-03 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:02

Zal wel een of ander stofje inzitten wat reageert met nicotine of teer, en reageert tot een smerig proevend blubje. Haha!

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:10

Of het werkt? Dat ligt aan jezelf. Als je echt wilt stoppen, dan werkt het, ben je daar niet zo zeker van, dan is de werking ook twijfelachtig. Uiteindelijk moet je gewoon geen sigaret meer opsteken, alleen is dat voor de een makkelijker dan voor de ander. Alle middeltjes zijn eigenlijk maar lapmiddelen, die de echte oorzaak niet aanpakken, maar voor sommige mensen is het net dat duwtje wat ze nodig hebben.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 23:57

Ik heb het vanmorgen gekocht. Ik moet zeggen dat een sigaret niet echt "lekker" meer smaakt. Je krijgt een hele bittere smaak in de mond en idd ik maakte de sigaret meteen uit. Het was gewoon vies. Misselijk
Ik heb gewoon gegeten en gedronken, dat smaakte net zo als altijd.

Ik hoop dat dit nu eindelijk een middel is, dat helpt bij het afkikken van roken.

Ik hou jullie op de hoogte op poging 17546448 van het afkikken van het stomme, geldverslindende en ziekmakende roken.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:01

Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan het stoppen met roken, als je echt wil stopppen, doe je dat toch gewoon (op wilskracht)? (Nee, geen ervaring, klopt!)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:05

PhiaBink schreef:
Ik hoop dat dit nu eindelijk een middel is, dat helpt bij het afkikken van roken.

Ik hou jullie op de hoogte op poging 17546448 van het afkikken van het stomme, geldverslindende en ziekmakende roken.


Phia, ik zal dit topic blijven volgen, als jij er positief over blijft, ga ik het zeker proberen (dat wordt dan de eehh... 4de Verward poging Knipoog !)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:14

Zou er ook iets bestaan dat er voor zorgt dat snoep heel goor smaakt Vingers aflikken

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 00:32

Als je nog nooit gerookt heb, dan lijkt het heel makkelijk om te stoppen. Het is een verslaving dat je kan vergelijken met drugs! Het is een drug. Er zijn maar weinig mensen die zo kunnen stoppen en dat vol kunnen houden. Als je stopt met roken ga je iets anders zoeken om het roken te vervangen. Snoep ligt voor de hand, dus de kilo's komen er zo aan. Andere kauwen op zoethout of hebben een ander vervangend middel.
Het is moeilijker dan je denkt. Rook je niet, begin er NOOIT aan.

Flair, eh vind dat nu eens ff snel uit!!!! Haha! Je doet er afkikkers een groot plezier mee. *LOL*