Les !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 00:06

Vandaag weer les, ben twee weken niet geweest. Mijn zus en Pliva gingen niet mee, omdat Pliva net een flinke schop had gehad van een ander paard en dus kreupel liep.

Baalde al, want dan zou ik misschien de enige zijn in de les (we hebben een erg klein lesje tegenwoordig Haha! )maar toen ik aankwam zag ik Maaike en haar Tinker Sarah in de buitenbak staan! Lachen Maaike ken ik dus via bokt, we hebben samen al een keer buitengereden en vanaf nu rijdt ze bij mijn zus en mij in de les. Gezellig!

En weer een nieuw gezicht erbij, mijn zus zie ik de hele dag al en wij waren de enige twee die nog in deze les reden Schijnheilig
_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-07-04 00:08 ]</font>


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 07:59

Hee Cody!
Hoezo rijden er zo weinig mensen bij jou in de les?
Aan de ene kant wel ongezellig ja, aan de andere kant kan ik wel wat prive-lesjes gebruiken, grijnz...
Maar leuk dat je nu met Maaike les hebt!
Elke keer dus een miniminimini-boktmeeting in de les *LOL* *LOL* *LOL* .
Op het moment heb ik nog geen les, maar ik hoop binnen een maand of twee weer wel! Rijden zal ik nog wel wat eerder kunnen met de verzorgpony's.
Doei! Dorine.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 08:27

De manege is niet echt een manege meer, maar een pensionstal. Dus alleen mensen met eigen paarden kunnen hier nog lessen krijgen.
De zaterdagles is een volle les. Mijn zus en ik begonnen op maandag in een les met 5 mensen maar iedereen haakt af Verdrietig

Een meisje heeft haar pony te koop gezet, een ander meisje heeft juist dit paard gekocht en heeft hem nu ergens anders gestald en weer een ander rijdt nu in de zaterdagles. Dus vandaar dat mijn zus en ik over zijn. Maar gelukkig rijdt Maaike er nu dus bij.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 12:42

Ja, het was leuk he!
Sarah heeft in het begin (voordat jij kwam) nog even lopen steigeren, maar toen ze achter IJsco aan mocht lopen, werd ze meteen rustig.
Volgende keer wil ik wat meer doen, ook draven. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ze was in de bak wel veel slomer dan dat ze buiten is, want buiten moet ik haar juist veel meer inhouden in plaats van aandrijven. Nou ja, ik kan het me voorstellen hoor!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 08:08

Leuk trouwens dat jullie met de travèrs beziggingen. Ik heb het niet goed kunnen bekijken (aandacht bij sarah Haha! ), maar hoe ging het?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 18:20

Waar lessen jullie eigenlijk?
Deurze?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 23:17

Jep, in Deurze!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 23:20

Travers ging heel goed volgens Astrid (heb je haar kreet "JAAAA belonen!!!" niet gehoord? *LOL* Ook al ging het dan om maar 5 meter ofzo het begin was er Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:16

Dan les je dus bij Astrid Vonk? Daar heb ik ook wel mindere berichten over gehoord, dat er daar niemand meer overbleef omdat ze niet goed les gaf oid? Verward

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 17:45

Ja dat zou kunnen. De 'oude garde' heeft nogal wat commentaar op haar gehad. Ze was nieuw, had dus andere gewoontes en er waren mensen die daar kennelijk niet aan wilden wennen en alles negatief zagen.

Ik rijd er nu met IJsco een half jaar en ik krijg heel goed les. Als het niet leuk, gezellig en leerzaam was, was ik er niet een half jaar lang in weer en wind heengegaan op mijn vrije maandagavond. Dus ik vind het prima daar! En Maaike ook.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 19:28

Leuk zeg... Ik wou dat ik maar een ander huis had, kon ik mischien ook gaan lessen...
Weet je nog niets te koop in Deurze en omstreken? (eh... in onze prijsklasse?)...

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:49

Euh, ik weet natuurlijk niet precies hoe hoog jullie prijsklasse ligt, maar in de buurt van Rolde-Deurze-Loon-Balloo zijn de huizen over het algemeen errug duur, vooral als er land bijzit. Huilen
Best jammer, want mijn ouders hebben er ook wel over gedacht om te verhuizen naar een huis met weiland. Maar ja, ik mag nu ook zeker niet klagen, met de paardjes op loopafstand en de manege en mooie rij-omgeving op paardrij-afstand.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 20:55

Ik zal voor je opletten in de buurt, wel gezellig, kunnen we eindelijk met z'n allen naar Balloerveld hehe. Moet je Tout ook ontvoeren okee? *LOL* Ssssssssst Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Camino_S, Liiesjjj, marte_kandia, Pantykous, Supertje, Telpeva, W1ckedWitch, xDeena_ en 104 bezoekers