Rijden op Arcade gaat steeds beter!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Rijden op Arcade gaat steeds beter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 22:48

Ik kan wel merken dat nu ik Arcade regelmatig verzorg, dat ze ook beter naar mij gaat luisteren. Helaas kan ik niet elke les op haar rijden (ik rij 2 keer in de week), maar als ik op haar rijd.. dan gaat alles zo goed! Eigenlijk is Arcade een beginpaardje. Ze loopt gewoon achter een ander paard aan en luisterd naar de woorden draf, stap en galop.. In het begin natuurlijk leuk, maar naarmate ik meer wou ging het steeds ' slechter' . Ze deed niet wat ik wou! Niet achter een paardje vandaan, niet stappen maar gaan draven als de instructrice dat zei.. maar nu ik meer ervaring heb en ik haar regelmatig verzorg.. een wonder is geschiet!! Ze doet precies wat ik ' zeg' (meer aangeeft Haha! ) !! Alleen met galop heeft ze moeite. Zij wilt galoperen maar ik niet.. dat tegenhouden gaat met moeite (ze gaat met haar hoofd de lucht in) maar vandaag voor het eerst gelukt! Ze loopt niet met haar hoofd de hele tijd in de lucht (wat ze bij de meeste wel doet) maar lekker met haar hoofd naar beneden. Mijn instructeur zegt dat ze volledig ontspannen is (!!!) en dat ik een goede zit heb op haar. Ik ben zo trots!! Vandaag trok ze wel een beetje aan de teugels (af en toe) is dit misschien een teken dat ze toch een beetje aan de teugel wilt lopen? Ik ben hier toch wel heel voorzichtig mee want 1) je krijgt haar heeel moeilijk aan de teugel en 2) ze is een keer een bepaalde tijd onberijbaar geweest toen iemand haar wel aan de teugel kreeg.
Misschien ga ik een proefje op haar rijden.. ik ga de 26ste kijken, iemand anders rijd dan op haar.. Ik hoorde dat ze het eigenlijk niet leuk vind en dan vervelend gaan doen.. Wat denken jullie? Gewoon doen??? Ik weet natuurlijk niet hoe ze alleen in de bak is.. maar als ze nu al naar mij luisterd, dan zal ze dat dan toch ook doen?!?!?!

Oh, als ik het geld had en de tijd.. dan wist ik het wel!!! ARCADE!!! Lovers