padro is weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 21:59

vanmorgen was ik dus met gerald mee geweest naar de trakehnerdag (was heel gezellig, gerald was 2e en 3e geworden met heide in de L1, hij heeft nu al 6 wp en mag dus al naar de L2. en dat met 2 wedstrijden!!!), en toen we bijna weer bij stal waren ging geralds telefoon. ikke opnemen omdat gerald dus moest rijden, was t de eigenaresse van padro. of gerald zo snel mogelijk terug kon bellen want ze kwamen vanmiddag nog padro ophalen. GVD. toen ik t tegen gerald vertelde keek hij me aan of ie me niet geloofde. toch was t zo.
eenmaal thuis hebben we eerst t nieuwe paard gedouchet en op stal gezet, daarna ben ik paddie gaan longeren. hij deed t weer super, misschien wist ie gewoon dat ie wegging.... hij deed onwijs zn best, was zo trots op mn ventje!! ik had m gedouchet, stond m helemaal mooi te maken (tja de eigenaars willen een mooi paard terugzien he) en toen kwamen ze eraan. ik heb maar eens heel brutaal gevraagd waarom ze pad vandaag op kwamen halen, omdat gerald er dus eigenlijk morgen mee moest springen. Er komen dus morgen kopers kijken en die willen kijken hoe padro vrij springt. aangezien dat bij gerald niet kan moet t bij pad thuis gebeuren. op zich wel logisch maar zeg t dan wat langer vantevoren denk ik dan.
maar goed. die vrouw wou dus zn transportbeschermers omdoen, beest wist niet wat m overkwam, ging een beetje vreemd staan doen en t mens deed er niets aan. ben maar ff bij padje gaan staan en toen wassie wel weer rustiger. gelukkig. dekentje opgedaan, andere deken (winterdeken) gepakt en meegelopen naar de trailer. daar heb ik m nog een hele dikke knuffel gegeven en toen ging ie echt weg.... met een leeg gevoel teruggelopen naar stal en daar nog ff met sas zitten kletsen over hoe t gegaan was.
t ging allemaal gewoon zo vreemd, gerald was weer terug naar de trak. dag, want heide moest nog meelopen met een of andere merriekeuring ofzo. dus sas en ik waren daar alleen. ging wel goed, maar toch. voor t zelfde geld was sas alleen geweest en waren die mensen eerder gekomen om padro op te halen. ze zei al dat ze m dan niet meegegeven had. ok, ze kende die mensen wel maar toch. t gaat om t idee.
vreemd hoor, mn vriendje zomaar weg. ik zei nog tegen die vrouw dat ik t jammer vond dat ie wegging. zegt ze "ja als je veel geld hebt kan je m kopen". maar ik heb dus niet veel geld. vraag me ook af wat ze voor m willen hebben. wat denken jullie??? een 4jarige KWPN ruin, vader Inferno, totaal verkeerd aangereden en zit vol met stress.

wat wel weer leuk is, is dat er een nieuw paardje is. een bruine ruin, trakehner. liep vandaag ook mee op de wedstrijd, hij heet Gold met nog wat erachter maar dat weet ik niet precies. is een stalgenoot van gammie, dezelfde eigenaars. wel leuk hoor, gaaf beest is t!!! ik heb vandaag ook t meisje gezien waar gambler van is, kind van 15, enorm arrogant en loopt er verschrikkelijk mee te koop dat ze rijke ouders heeft. Misselijk Misselijk Misselijk

al met al was t een hele vreemde dag maar wel leuk!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 22:17

Wie is die Gerald toch??????? Verward Party!! Verward

Groetjes Suzanne

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 22:20

gerald = gerald drent, een jongen/man Verward van 21 jaar met een eigen dressuurstal, kleine stal waar maximaal 8 paarden kunnen staan. de paarden staan er om getraind te worden en uitgebracht te worden op wedstrijden. niet allemaal hoor, er staat nu ook een pas ingereden 3jarige. met 3 paarden start hij op wedstrijden. hij heeft zelf 1 paard, half trak. half KWPN.
ik doe werk bij hem op stal en ga mee op wedstrijden, longeren doe ik tegenwoordig ook en dinsdag heb ik voor t eerst gereden. echt gereden (ok in t bos). verder mag ik nog wel eens een van de paarden uitstappen. dat is gerald dus en wat hij zo ongeveer doet.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 22:21

Als mensen geld ruiken....
Ik heb mijn paardje van de fokker gekocht, hij heeft op de internationale rijpaardenveulenkeuring gelopen 2de plaats eerste groep en 3de plaats beide groepen.
Afstamming Havidoff x Candy boy (Luckyboy xx) x Akteur (Amor), moederskant moeder keur, mm keur pref pres, mmm keur pref pres en verder allemaal predikaat merries (keur pref pres, model etc).
Toen ik hem kocht moest hij nog 4 jaar worden, bijna 6 maanden onder het zadel.
Voor hem werd toen 8500 gevraagd.

Om je een idee te geven Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 22:54

is daar toevallig ook een merrie geweest die julia heet??bruin..ahm..tja, de rest vertel ik later dan wel, als het zo is..