Misschien verzorgpony's!Ik kan het niet geloven :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Misschien verzorgpony's!Ik kan het niet geloven :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 18:08

Ik was aan het kijken op marktplaats en zie ik daar een advertentie staan in België , Brasschaat om pony's te verzorgen.Ik dus mailen en ja hoor , Ik ga zaterdag om 3 uur waarschijnlijk kijken.Het gaat om 3 veulens ;een mini shetlander , een Arabier en nog iets Tong uitsteken.Het gaat dan om te gaan wandelen in het park en poetsen enz. .Als het dan goed klikt tussen de veulens mag ik mee naar haar Paarden waaronder een Nederlandse Draver en een Arabier , ik ben helemaal zo blij.En als ik goed kan rijden mag ik op die Nederlandse Draver les volgen die zij dan geeft... .Wauw ik snap niet wat me overkomen is hoor.

Want de pony's waar ik nu rijd Misselijk , ik moet dan heel de wei uitmesten , 4 stallen uitmesten en alles keren en dan mag ik een half uurtje rond hobbelen of soms een uurtje in de les rijden voor beginners.En als ik dan moet kiezen word het de eerste optie wel.Maar ik loop nog niet te hard van stapel want stel dat het niets word.

Ok foto's :

Afbeelding
Het veulenarabiertje

Afbeelding
De mini shetlander

Afbeelding
En 1 van de 2 is de halfbroer van die mini shetlander , hier waren ze 2 weken

Afbeelding
De Nederlandse Draver

Afbeelding
De Arabier, Flo denk ik

Afbeelding
Nog eens Flo

Haha! Haha! Haha!
Ik kan het echt niet geloven !


Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:27

Zie je nou wel dat dat mailtje goed was!
Ik hoop het echt voor je hoor!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:32

Leuk. Ik hoop voor je dat het wat word. Mazzel dat je hebt gekeken op marktplaats.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:46

Zo zo...dan heb je heel wat te doen Haha!
Cool!
Ik hoop dat je er veel plezier mee gaat hebben Lachen

gewoon geen onderschrift :D

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:02

Gefeliciflapstaart!

Ik heb er deze week ook drie gevonden ... waar ik normaal volgende week de eerste afspraak mee heb .
En twee dagen erna zie ik nog eentje staan thuis 5 minuutjes af ... dus daar gaan we ook maar even langs Lachen

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:08

Leuk joh !
Ze zien er lief uit !

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Bijoux

Berichten: 20
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:48

Ik hoop voor je dat het wat wordt met die pony's! Pling Groetjes

Haha!:D I love horses for life time Haha!:D

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:19

COOL!! ik ben BLIJ want ik ging vandaag met Demelza (Rockylove) op zoek naar een verzorgpony (demelza heeft een eigen paard en ik had een verzorgpony daar maar die is verkocht) en we liepen naar de buitenbak en tegenover de buitenbak is een andere boerderij waar we een heel leuk paardje zagen lopen aan de longeerlijn. En dappere Demelza vroeg of het een paard was dat we kenden. Dat was um en van het een kwam het ander en nou mogen we hem weer opnieuw inrijden (er was nl op gereden maar nu een paar maanden niet meer) en we mogen wo weer komen Pling Pling Pling Beetje vaag verhaal maarja....

P.S. Het is trouwens een draver *LOL*

No I'm Not Smiling At You! Schijnheilig .......... I'm Trying Not 2 Laugh!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:23

Leuk zeg!
Ze zien er lief uit Lovers, hopelijk wordt het wat, ik hoor het wel Lachen.

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:31

NIET DOEN !! AAAH wat?? Oh nee, het spijt me om je geluk een beetje te verpesten, maar doe het echt niet! Dit meisje woont bij mij in de straat, de pony's staan daar dus ook...en je wilt het je niet voorstellen hoe ze erbij staan...ze staan dus met 5 paarden ofzo, op een stukje "grond" (hehmm...) te verkommeren, ze zakken tot hun knieën in de modder, ze krijgen zo eens om de paar dagen wat brood van de buurvrouw...
Met 5 paarden hebben ze 2 stalletjes van 2 bij 2.5 ofzo...
Het is echt té erg voor woorden. Het is gewoon verschrikkelijk. Dat veulentje staat in 1 stal met Flo ( die is dan ook nog eens drachtig van een of andere inteelthengst met een erfelijke beenafwijking), ze slaan mekaar echt verrot als het zo doorgaat.
Dit meisje (Kelly noemt ze denk ik) heeft paarden echt om gewoon te hebben, ze kijkt er echt niet naar om!

AUB, geloof me maar, het is echt niet om aan te zien. Als ze een paardje ziet dat goedkoop genoeg is, dan koopt ze het terwijl ze echt geen plaats heeft ervoor. Het is echt een verschrikkelijk slecht mens.
Ze is even oud als mij denk ik (17 dus) en ze denkt dat ze zo fantastisch goed kan paardrijden, naar het schijnt wil ze nog gaan lesgeven ook, aah, bah, ik ben er gewoon nog niet goed van.
Zoals je ook op de bovenste foto een beetje kan zien, slingeren de rieken, schoppen, planken en springstaanders rond in de wei, terwijl er dan zoveel veulens rondlopen...

Ga er aub niet heen, ik gun je dit echt niet!!

Voor meer info kun je me ook pben...

Groetjes van Caroline.

Animals are not ours to eat, wear, or experiment on...

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:12

Jeetje, dat is nou balen voor je wat Caroline schrijft. Ben je er al wezen kijken? Ze zien er allemaal wel heel schattig uit. ikben helemaal verliefd op die dekjes van de shetlanders. echt schattig. Als het niks is, hopen dat je snel iets anders vind dan. Succes!!!

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 20:27

Hoi ,

Ik ga wel gewoon gaan hoor , daar zie ik wel hoe het erruit ziet.En als ze geen eten enz krijgen en niet verzorgt worden is het toch juist beter dat ik WEL ga ?Paardjes is goed verwennen en dergelijke.Kelly begon al direct met mij voor een vervelende keuze te stellen : haar paarden of de paarden waar ik nu rijd.En als ikvoor haar kies moet ik bij mijn huidige verzorgpony's weg omdat dat mens een slechte invloed heeft volgens haar.Want een pony van een vriendin van haar had daar vroeger op proef gestaan en is helemaal verpest terug gekomen.Ik weet niet ofik dit moet geloven.Ik mag mijn vriendin ook meenemen , dus zaterdag gaan we gewoon met z'n tweeën kijken.Anita (eigenaaresse van mijn huidige verzorgpony's) is ook een trut in haar ogen van doen enz... .En dan begint ze weer dingen te zeggen die dan weer vriendelijk over komen , ik hoef er niet te mesten en nog zo van die dingen.Maarja... nu elke zaterdag 3 uur bezig zijn met uitmesten van de wei , keren , voeren , stallen uitmesten en dan een uurtje mogen hobbelen zegt me ook niets Boos!!Dan doe ik liever dit waar ik lekker kan verzorgen dan werken (bah!).

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:35

ik zou gewoon heengaan hoor! al doet dat andere kind er niks mee, dan kan jij ze toch lekker verzorgen enzo!! dan worden ze in ieder geval lekker verzorgd!!

ik hoop voor je dat het doorgaat!


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:40

Leuk hoor !!! Alleen die foto, moest ff lachen. Die hond die je op de achtergrond ziet is bij groter dan die falabella's Tong uitsteken

Spikkel schreef:
Afbeelding
De mini shetlander

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:51

gaaf joh! Ik hoop dat 't wat is/wordt!

:evaw:

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 18:58

Pffff , krijg ik net een mailtje van haar :

ik heb slecht nieuws,
er zijn vanmiddag twee jongetjes komen zien voor de shetten te verzorgen en die kunnen 3 keer per week komen.
dus daar heb ik veel meer aan.
en die wonen in brasschaat.
sorry

Eerst zegt ze dat er niemand zich heeft aangemeld voor verzorgen , de dag erna zegt ze dat er meerdere kinderen komen kijken zijn dus dat als er iemand beter is en meer kan komen... .En nu dit , pfff waarschijnlijk heeft ze het wel zo bedacht van het begin , wat een poedersuiker.Heb gezegt dat het niets is op MSN en dan zeg ik dat er wel meer dingen zullen zijn (aanbiedingen verzorger) en zegt ze , ja maar het gaat hier puur om de jongens dat die meer kunnen.Maar mijn zus kende de wei en idd lag die er heeeel slecht bij.Dan nog maar even waar ik nu zit Boos!.Jammer maar ja , binnenkort ga ik weer naar een manege rijden Lachen.Doeidoei

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:32

Wat jammer voor je Boos!
Best een kreng dus....had ze wel ff beter kunnen bedenken...:S

gewoon geen onderschrift :D

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:12

He, wat jammer celine, maar er komt vast wel ee paardje voor jou
Neem je wel een vriendinnetje ofzo mee als je bij iemand via inet gaat kijken? je weet maar nooit!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 20:15

Ja er ging een vriendin mee Lachen , maar het was al betrouwbaar aangezien Rosaly er al wat oververtelde , maar nu ga ik niet meer kijken he Liz... .Het wijf heeft 2 jongetjes ik geloof er niets van dat ze iemand zocht , eerst was het dat er niemand was gekomen , volgende dag waren er plots veel mensen dus dat ze mij nog moest zien voor ze een keuze maakt en vandaga komen er 2 jongetjes en die mogen dan wel Tong uitsteken , dan mens zeikt dus echt wel !Aaaach vind het niet zo erg hoor Haha!.Beter zo hoef ik tenminste niet te kiezen Lachen.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:15

Jammer Céline.
Maar ja, bij je verzorgpony's die je nu hebt is het toch ook wel leuk? Beter iets dan niets Lachen.
En ga je dan ook weer bij een manege rijden? Bij Spikkel Lovers ?

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:57

Ik zei het toch, ze heeft echt geen respect, niet voor mensen, niet voor dieren...
Ik zag net dat in De Brasschaatse Film (plaatselijk krantje) haar advertentie weer stond...ze zocht iemand voor half-pension voor Flo (voor 100 € in de maand, heel veel gezien de omstandigheden waar ze instaat) en twee verzorgers voor haar pony'tjes...

Ach ja, laat haar maar in haar eigen sop koken Knipoog
Jij weet beter Lachen

Animals are not ours to eat, wear, or experiment on...

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:37

wat gaaf!!! ik heb sinds kort ook 2 verzorgpony's, tinkers!!! zijn echt heel lief. ik hoop dat het heel goed klikt tussen jullie! maar de foto's deden het helaas niet, Boos!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, Ceffyl, desireeee_x, IASCrawler, lina1998, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers