Gemeen Utrecht gaat niet door

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 01:05

stond vandaag in de hoefslag. de Beurs Paard en recreatie 2001 gaat niet door. nouhou en ik wilde der zo graag heen. nouja dan niet heb al mazzel gehad dat ik 1 keertje mee heb mogen rijden. hopelijk krijgen we nu een ander groot evenement anagewezen iets als paard en koets. maarja we will see. maar baal nu wle beetje. wilden totaal andere show gaan geven in utrecht (dus geen zigeuners)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 07:55

heeeeeeeeeeeeeey meen je dat?
wat oliebol! ik heb nog helemaal geen bericht gehad dat het niet door ging! wel vreemd dat het al in de pers staat lang voordat wij als deelnemers persoonlijk bericht krijgenb! stond er ook nog waarom? in april was er een vergadering waar Janneke en ik heen zouden gaan namens het groningerpaard om de shows vast in te delen en hoe we de ringen beter konden maken (vooral de kleine moet groter!!!)nouja etc.
die ging niet door vanwege MKZ *huil*
das echt niet leuk joh! gelukkig ga ik wel naar de nationale dierenshow en naar P&K

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 08:23

Ooooooooch dat is balen dat dat niet doorgaat Boos! , vind ik de leukste beurs van alles Verdrietig .
Waarom gaat het niet door?
Weten jullie dat?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 11:43

Huh? Gaat de hele beurs niet door? Wat is daar dan de reden van? Verward

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 12:02

In de Hoefslag stond dat de belangstelling de laatste jaren terug liep en dat het ook met de MKZ Verward Verward te maken zou hebben.

Misschien dat ze over een paar jaar weer iets gaan organiseren maar dan met een andere opzet.

Wat ik wel weet van veel standhouders, is dat de prijzen voor het huren van een stand belachelijk hoog waren geworden en dat het dan gewoon niet rendabel meer is om een stand te huren.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 12:30

jaaa hooorrrr!!! zo banketstaaf!! ik ga elk jaar! of ging dan...

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 12:45

nou dan hoef ik geen vrij te nemen dus.
Jee dit is echt kl... zoveel dingen zijn er niet in nederland. Stelletje zeikerds zijn het hier Extreme duivel

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 13:53

ja baalde ook enorm. maar wij als deelnemers hebben er weinig mee te maken.
vorig jaar was er al veel veranderd (werd er ook al getwijfeld of het door zou gaan) toen is de grote ring een slag kleiner geworden minder tribunes (ja leuk alles zat dus prop en propvol op drukke momenten)
nouja niets aan te doen.
hoorde vanmiddag dat wij misschien dan wel naar P&K zouden gaan. is ook wel tof maarja Utrecht was toch wel een beetje ons evenement waar we t hele jaar naar toeleefden (als t ware dan). hoop nu op paard en koets zou wle erg leuk zijn als we daar heengaan maar we will see

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:12

Geen wonder!!!

Als ik de mensen moet geloven die daar stands huurden, vroegen ze monster prijzen per m2, waardoor het aantal stands terugliep en het jaar daarop natuurlijk gelijk de bezoekersaantallen.

Maar het is id wel jammer!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:04

jullie kennen de stand wel in het stamboeken dorp he... daar betaal je dus voor alle dagen in totaal 1000 piek voor. moetvtrouwens wel zeggen dathet als show geven ook lekker verdiend ik kreeg 100 piek voor 10 min....
dan is 2 dagen beurs wel erg leuk.

Persoon lijk heb ik paard&koets altijd leuker gevonden veel gezelliger en een stuk minder penny gehalte er is veel meer te zien en de shows zijn over het algemeen echt leuk gedaan is veel werk in gestoken

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:32

Ik heb jarenlang meegeholpen aan de beurs van Paard en recreatie. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het vorig jaar al niet echt leuk meer vondt. Heb ook gezegd dat ik dit jaar niet meer mee wil helpen. Ook van standhouders heb ik veel kritiek gehoord over de beurs zelf en de indeling daarvan. Ook bezoekers van de beurs waren niet echt te spreken over de laatste versie. Dus... Ik hoop dat het volgend jaar misschien wel weer komt. Maar ik denk dat het beter is om zo'n beurs beter is om de 2 jaar of om de 5 jaar moet organiseren.