Zou jij teruggaan naar je ex als..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Zou jij teruggaan naar je ex als..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 12:28

Het ruim twee jaar geleden was dat je het uitmaakte?

Hij is zo veranderd! Veel volwassener, veel makkelijker als toen en bovendien echt veel liever.

Ik ben van het weekeind bij hem langsgeweest en voelde me echt super! Ik ben nu in de war en weet niet meer wat ik moet doen.. Scheve mond

Ik heb de laatste tijd zoveel meegemaakt, allemaal oud zeer wat ik eruit wil hebben.. Hij heeft dat ook..

Is het verstandig?? Ik weet het niet..

Normaal weet ik precies wat ik wil, behalve nu.. En ik gil altijd het hardst "Uit is uit, punt"

Dus, mensen ( vooral de meiden ) help me! Fleur me wat op, ik zit ff in een dip, terwijl alles verder super gaat!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:35

ach, het zou de eerste keer niet zijn dat een relatie een paar jaar uit gaat en weer opnieuw opbloeit en eindigt met een huwelijk. uit is uit is ook wel erg stellig hoor.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 12:40

Tja, ik weet het Desiree.. Scheve mond

Ik hoop dat het beter gaat als 2 jaar geleden. Hij is ten goede veranderd sinds toen. Lachen Maar ik zit nog steeds in mijn maag met Marius en BJ, ik heb daar zo'n klap van gehad, ik zou bijna niet meer durven..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:44

Als je ECHT wilt leven en gelukkig wilt worden moet je risico's nemen. Zonder risico's wordt je vaak niet gelukkig. en je hoeft toch niet gelijk te beslissen? Waarom niet eerst meer omgang met hem hebben voordat je weet of je een relatie met hem aan zult gaan?

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 12:48

Ja, we hebben afgesproken om het voorlopig aan te zien.. Hopelijk gaat het dus goed uitpakken..

Ik loop hier al mee sinds het weekeind.. Het maakt me in de war.. Scheve mond Echt raar.. Scheve mond

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:51

Waarom zou je het niet proberen misschien is hij nu wel de ware. Wie weet als je het niet probeert krijg je spijt dus.... gaan ervoor!

Groetjes,

Lisette

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 12:59

Tja.. Lachen

Ik voel me alleen zo raar.. Scheve mond Mijn vorige relatie is nog niet zo lang geleden ( als het al iets echts was ) dus ik ben bang dat ik me straks weer ergens instort en dat ik er spijt van krijg..

Ik was voor hem de eerste en hij is na 2 jaar nog steds gek op me..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:03

waarom ging het toen uit?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:04

Tallie1979 schreef:
Het ruim twee jaar geleden was dat je het uitmaakte?

Hij is zo veranderd! Veel volwassener, veel makkelijker als toen en bovendien echt veel liever.

Ik ben van het weekeind bij hem langsgeweest en voelde me echt super! Ik ben nu in de war en weet niet meer wat ik moet doen.. Scheve mond

Ik heb de laatste tijd zoveel meegemaakt, allemaal oud zeer wat ik eruit wil hebben.. Hij heeft dat ook..

Is het verstandig?? Ik weet het niet..

Normaal weet ik precies wat ik wil, behalve nu.. En ik gil altijd het hardst "Uit is uit, punt"

Dus, mensen ( vooral de meiden ) help me! Fleur me wat op, ik zit ff in een dip, terwijl alles verder super gaat!


Een collega van me heeft hetzelfde gehad. Haar huwelijk strandde en uiteindelijk zijn ze toch weer bij elkaar gekomen. Ze heeft wel altijd in haar achterhoofd dat het fout kan gaan maar ze zijn erg gelukkig.

Mijn vorige relatie is ook niet lang geleden maar ik denk dat dat niet uit moet maken. Ik ben nu erg gelukkig met een jongen die zoveel beter bij me past, me laat leven, me in mijn waarde laat en me mezelf laat zijn. Hoe moeilijk ik dat soms ook vind, hij leert me wel om te tonen wat mijn gevoelens zijn.

Maar desalnietteplus, jij alleen weet het antwoord. Jouw hart moet je volgen. Ik heb maanden terug gevochten om niet verliefd te worden maar zonder succes (gelukkig). Ik ben wel blij dat ik uiteindelijk mijn hart heb gevolgd naar waar het naartoe gestolen was

En hindernissen krijg je altijd voor je kiezen.

Sterkte met je keuze.

Liefs Fasel

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:06

soms is het ook goed om effe een tijd uit elkaar te gaan , effe op jezelf, beetje jezelf ontwikkelen zonder dat die ander je in de weg staat. En als je dan weer bij elkaar komt, dan is het ook echt goed.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 13:08

Laura schreef:
waarom ging het toen uit?


Hij was heel jaloers, bezitterig en kinderlijk.

Inmiddels heeft hij een relatie met een meisje gehad waarbij zij dit alles in zich had, daardoor is hij in gaan zien dat hij fout bezig was, wat hem dus veranderd heeft.

Ik heb gezegd dat als we weer bij elkaar komen dat ik nog wel de vrijheid wil hebben. Ik heb immers verzorgpaarden waar een hoop tijd in gaat zitten. Daarbij, hij werkt onregelmatige diensten, dus hij is er ook vaak niet.. Scheve mond Hij toont hier begrip voor.. In het begin zullen we elkaar waarschijnlijk 1x per week zien om alles weer op te bouwen.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:13

Go for it !! Haha!

Niet geschoten is altijd mis en zo ken ik nog wel een paar cliches ! Knipoog

Ik zou het gewoon proberen, je weet van de vorige keer wat er mis ging, dus dat probleem zul je eerder herkennen als het zich weer voordoet. Veel met elkaar praten kan al een hoop schelen. In een relatie behoort iedereen gelijkwaardig te zijn en elkaars vertrouwen te hebben. Dus als je daar een beetje op let, kan er weinig fout gaan Verward Haha! .

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:14

Het kan om verschillende redenen uit gaan op dat moment, misschien heb je tijd voor jezelf nodig. Of vond je hem gewoon niet leuk genoeg, of ergerde je ergens aan? In 2 jaar kan er heel veel veranderen hoor, dus waarom zou je het niet gewoon nog eens proberen? Als jij je daar nou happy bij voelt.. (en hij wil het ook wel..) Ik bedoel.. Niet schieten is altijd mis toch Knipoog

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:15

het is moeilijk.. maar volg je hart........

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:18

Mijn broer had een half jaar een relatie. Dat ging uit. En 2 1/2 jaar later kwamen ze weer bij elkaar. Ze wonen nu een jaar of 2 -3 samen en hebben een huis samen gekocht!

Het kan dus wel!! Haha!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 13:19

Het gekke is dat we nu WEL met elkaar kunnen praten. Toen kon dat dus niet. We hebben het beiden moeten leren..

Misschien komt het dan toch goed.. Haha!

Kijk, ik hou op dit moment van hem als van mijn beste vriend, ik hoop dat ik dat kan omzetten naar echt liefde zoals deze in een relatie hoort..

Naja, we zien wel Haha!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:24

Iemand kan in twee jaar tijd een hoop veranderen. Ik denk dat je het gewoon voorzichtig moet proberen. Natuurlijk loop je het risico om gekwetst te worden maar als je niets doet dan blijf je ook met twijfels zitten. Ik heb destijds ook heel stellig gezegd dat uit definitief was. Inmiddels is hij met iemand anders getrouwd en heb ik nog een paar jaar rondgelopen met het gevoel als ik nou.....
Go for it! Haha!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 13:33

Dat heb ik met mijn eerste vriendje ook gehad!

Ik bedacht me een half jaar geleden dat hij de enige is geweest die me nooit heeft voorgelogen en altijd onvoorwaardelijk gek op me is geweest..

En nu trouwt hij met een ander.. Scheve mond

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:15

Volg je gevoel en word gelukkig

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:20

ik zou zeggen dat je het moet doen, en als het niet lukt weer uitmaken, dan weet je tenminste hoe het zit, what is there to lose?

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 15:25

We gaan het gewoon proberen en zien wel waar het schip strand.. Haha!

Ik hou jullie op de hoogte! Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:35

Ga ervoor meid! Maar speel wel vanaf het begin open kaart. Ik denk wel dat je hem moet vertellen dat je het moeilijk vindt, zodat het bespreekbaar blijft.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 15:49

Hij weet dat ik het moeilijk heb..

Ik was zaterdag daar en ik had het gewoon benauwd omdat ik wel kon huilen.. Ik voelde me heel happy, maar tegelijk ook verdrietig en ellendig van angst/ onzekerheid..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:53

Tallie1979 schreef:
We gaan het gewoon proberen en zien wel waar het schip strand.. Haha!

Ik hou jullie op de hoogte! Haha!

You go girl! Knipoog

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:59

Tallie1979 schreef:
We gaan het gewoon proberen en zien wel waar het schip strand.. Haha!

Ik hou jullie op de hoogte! Haha!


jaaaaa, hou ons op de hoogte Lachen