Foto's van Mika!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:30

Mika is sinds 2 weken mijn pony. Ik heb haar gekocht bij Anke (immetjeshoeve) uit Susteren, jullie waarschijnlijk wel bekend omdat zij ook regelmatig op bokt. is te vinden!
Via haar ben ik ook aan dit forum gekomen en ik moet zeggen dat ik daar wel blij om ben Haha! ! Al moet ik wel zeggen dat het behoorlijk verslavend is! Party!!
In de 2 weken die Mika hier eigenlijk nog maar is hebben we (voor mijn gevoel) al heel veel bereikt, we wandelen veel, ze loopt nu al naast de fiets, stilstaan gaat steeds beter, kortom het is een hele leuke leergierige pony die graag iets voor je wil doen en ik ben er erg blij mee!

[img]../upload/800/mika_thuis.jpg[/img]

Hier maakt ze kennis met de jonge hengsten van de buren, errug interessant!!

[img]../upload/800/mika_als_veulen.jpg[/img]

Deze foto van haar vond ik toevallig op internet op de website van het NAS. De foto is gemaakt op de veulen-keuring en ivm haar kleur (pintaloosa).

_________________
Groetjes Sonja

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-07-06 23:34 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-07-06 23:35 ]</font>


fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 08:27

Ze ziet er erg schattig uit Lachen En nog veel succes met beleren!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 09:53

Afbeelding
Dit is mika's vader, Rocky v/d Hoeve, een few spot.

Afbeelding
En dit is mika's opa (de vader van Rocky) Rayo, een zwart panterbonte.

Over Mika, leuk beestje sonja, ben benieuwd of ze op den duur een fewspot wordt

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 10:09

Hoi Stef,

Bedankt voor de foto's van de hengsten!! *LOL* *LOL* Hartstikke leuk om zo te zien!
Ze is nu ook door zo'n panterbont hengstje gedekt. Dus hopelijk komt er volgend jaar een heel mooi gestipt veulen uit.. Party!!

[img]../upload/800/mylano.jpg[/img]

Dit is Mylano, het panterbonte hengstje van Anke (www.immetjeshoeve.nl) waar Mika door is gedekt!

[img]../upload/800/mika_en_mylano.jpg[/img]

Deze foto is gemaakt op de dag dat we zijn wezen kijken en haar gekocht hebben, hierop zie je Mika samen met Mylano. Dat meisje op de foto ben ik niet hoor, maar dat is mijn vriendin Ita, zij is gezellig meegeweest die dag omdat het toch dik 4 uur rijden was! We waren 's nachts pas tegen 01.00 thuis!

Als ik eerlijk ben en de foto's bekijk van toen ze veulen was en nu, heeft ze inderdaad meer stippen maar ik geloof niet dat het platen bont helemaal verdwijnt. Maar als ik heel eerlijk ben maakt het me niet zo heel veel uit, ik ben stapelgek met deze pony en ze heeft stamboekpapieren, en mocht het NAS moeilijk gaan doen over de kleur kan ik altijd nog naar het minipaarden stamboek. Dat zie ik dan wel weer.. Haha!


_________________
Groetjes Sonja

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-07-07 10:22 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-07-07 10:23 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 13:39

ze is mooi hoor!echt een schatje!!!
liehief!!!

tja ik heb wel geen mini maar een welsh A die is 1.14m en ziet er zo uit(sorry kán het niet laten)

Afbeelding

Afbeelding

soms is het beter om te zwijgen

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 18:44

Hoi Sanderijn!

Inderdaad is jouw pony ook heel mooi! Haha! Haha!

Wat vindt jij beter om een pony mee te beleren? Een 2 weilig licht/klein wagentje of een 4 wielige?

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 18:47

dankjewel
ik vind vierwielig maar de meningen zijn er erg over verdeeld.helaas.

soms is het beter om te zwijgen

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 18:59

De meningen zijn op deze pagina's overal over verdeeld!! hahha Haha! Haha! Haha!

Ik ben voor de gein een beetje allemaal oude pagina's aan het doorlezen, maar wat je dan allemaal wel niet tegenkomt!! *LOL*

Maar zeg eens, wat denk jij ervan? En wat is jouw mening? Ik ben alleen maar "zoekende" naar advies om te proberen geen mega-fouten te maken met het beleren van mijn pony, en als je verschillende verhalen hoort kun je voor jezelf alles uitzoeken en het een tegen het ander afwegen...Snappie??? Haha!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 19:04

omdat jou pony erg klein is zou ik vooreen soort van sulky kiezen,luchtbandjes en idd twee wielig,voor jou pony beter om te trekken.....anders word het te gauw te zwaar denk ik.of een heel klein(zoals die van mij)concourswagentje op luchtbandjes

soms is het beter om te zwijgen

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 19:26

Een paar weken geleden ben ik bij een shetlander stal geweest en daar hadden ze ook hele mooie marathonwagentjes..Echt gaaf, met alles erop en eraan, je kon er met 4 personen op, maar dat zou ik dus nooit doen, tenzij er ooit misschien een dubbelspan komt, maar anders wordt het veel te zwaar.
Dus de 4 wielige wagentjes zijn er wel zo klein en zo licht...Luchtbanden leek mij idd beter dan van die wielen.
Er is ook zo'n discussie over een hoofdstel mèt of zonder oogkleppen, wat is jouw mening daarover?

Vroeger mende ikzelf op de club altijd met oogkleppen maar als we gewoon recreatief aan het rijden waren ook wel zonder, bv een aanstormende hond zien ze dan aankomen en met oogkleppen zien ze em pas als ie al heel dichtbij is...Met voor mijn gevoel daardoor veel meer risico op heel erg schrikken dan wanneer ze iets aan zien komen.

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 21:35

we gaan nu erg off topic dus ik zal je pb-en

soms is het beter om te zwijgen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 21:41

Aaahhh wat een scheetje!!! Leuk paardjuuuh!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 22:50

Vandaag weer bijna een rolletje volgeschoten dus er volgen zeer binnenkort nog meer foto's!
Als het goed is krijgt ze van de week een wasbeurt, als het tenminste weer lekker warm wordt buiten en dan probeer ik wel echt mooie foto's te maken, want ik heb nu eenmaal niet zo veel foto-maak-talent! Haha!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers