Goedkope vliegtickets naar Canada?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Goedkope vliegtickets naar Canada?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-03 16:28

Nee, ik ga de donaties niet gebruiken voor wintersport in Canada Haha!
Een vriendin van me is nu bezig met het zoeken naar tickets om een half jaar naar Canada te kunnen voor haar studie.. Ze loopt echter tegen hetzelfde probleem aan als ik in de tijd dat ik een half jaar naar Noorwegen ging: De vliegticket spullies zijn super onoverzichtelijk Scheve mond

Heeft er iemand hints/tips/ervaringen mbt tickets voor en half jaar Canada? Sites met veel info? Scherpe prijzen? Dingen die je wel/niet moet doen?

Alvast enorm bedankt Haha!

Goedkoopste dat ze tot nu toe heeft gevonden is 422 euro vanaf Schiphol via British Airways.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 18-01-03 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 16:52

www.vliegtickets.nl
www.vliegwinkel.nl

Of een kennisje van mij bellen... die laat ik altijd de goedkoopste tickets met goede luchtvaartmaatschappijen opzoeken Haha! Continental airlines vind ik overigens een zeer goede maatschappij met ook wel goede prijzen... Op beide sites kan je geloof ik zoeken in een wereldwijde database en je kan op goekoopste tickets zoeken...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:05


ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:12

Probeer anders eens contact op te nemen met Wereldcontact. Het schijnt dat die ook goedkope tickets kunnen regelen. Ik heb zo geen adres voor je... misschien www.wereldcontact.nl? Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:22

Wat ik altijd deed toen ik nog in Dublin woonde, is op www.itn.net uitvogelen welke maatschappij het goedkoopste is (de site suggereert alternatieve/goedkopere mogelijkheden op basis van je selectie) en dan belde ik die maatschappij gewoon rechtstreeks.

Ik heb ook wel eens tickets om op een plek te komen terwijl al het andere al uitverkocht was, via het World Ticket Center op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam. Die doen ook echt een beetje moeite voor je.

In Dublin had je ook nog USIT zitten, die op basis van een EYC/ISIS kaard fikse kortingen geeft. Als je een CJP kaard heb, heb je volgens mij ook een EYC kaart... (weet ik niet zeker). Deze USIT zat in Dublin, maar ik heb ze ook wel eens gebeld vanuit Nederland en gewoon tickets betaald met creditcard... Allemaal geen probleem. Hun site is:

http://www.usit.ie

Dan is er nog Trailfinders:
http://www.trailfinders.co.uk

Probeer ook Air Transat eens... een vriendin van me werkt voor hun, en vliegt regelmatig van Canada naar Europa toe:
http://www.airtransat.nl/

Hope this helps.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:23

Ik heb gehoord dat Air Canada de goedkoopste is...

Je suis Charlie.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:47

Probeer www.kilroytravels.com eens.

Verder heb ik altijd de goedkoopste tickets gescoord bij de Nbbs die nu dus niet meer bestaat of liever gezegd is overgegaan in MyTravel. Gewoon eens langsgaan en live kijken wat de mogelijkheden zijn, zij kunnen daar alle vluchtgegevens en beschikbare stoelen bekijken. Mijn ticket naar NZ bleef bij hen onder de 2000 piek terwijl ze bij andere reisbureaus vanaf 2450 kostten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:27

met icelandair misschien nog voordelliger???
weet alleen website niet

trotse moeder van 2 prinsesjes

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:03

even ons bedrijf promoten

www.lowpricetickets.nl

je kan een mailtje sturen maar je kan ook bellen 7 dagen per week

je kan ook op www.internettickets.nl kijken, maar daar kun je alleen
betalen met een creditcard, alles gaat daar online

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:14

Wij hebben vorig jaar ook alles afgezocht en uiteindelijk was Van af Amsterdam via London, met Britisch airways vliegen het goedkoopst.
Op de terug weg vertrokken er 2 vliegtuigen vanuit Vancouver naar Londen in een uur tijd,... een van KLM en een van Britisch Airways
Wij hadden betere aansluiting en bleek dat wij veel goedkoper vlogen Knipoog

Maar het slimste is om iemand in Canada ( Knipoog moet je er wel iemand hebben zitten) te vragen om een ticket te regelen...
Scheelt veel! *wel duidelijk zeggen Nederland-Canada*

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:49

Bij de KLM solliciteren of iemand weten die daar werkt en mee wil. Dat scheelt je ongeveer 95%.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 10:34

Waar wil ze precies naartoe en wanneer wil ze weg? Vliegtickets verkopen is (o.a.) mijn werk. Dus ik wil maandag best even kijken wat ik kan vinden.
Sommige tickets zijn goedkoper vanuit Belgie. (is vaak zo bij o.a. KLM tickets) Dus het kan ook de moeite waard zijn om eens in Belgie te informeren.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 11:52

Ze wil rond 10 april vertrekken en ze moet naar Montreal. Ze was idd benieuwd of het ook goedkoper kan via Duitsland of Belgie, dat is alleen wat lastiger zoeken Scheve mond

Allemaal enorm bedankt voor de tips al!!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 11:32

Ik heb even gekeken. Het goedkoopste wat ik kan vinden is met British Airways, via Londen. Vertrek rond 10 april: vanaf 370 euro exclusief tax (tax is ong. 44,55 euro) en dan mag je maximaal 6 maanden wegblijven.

Katja
Blogger

Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 13:34

Via startpagina kun je een aantal site vinden waar je kunt zoeken met een andere vertrekplaats dan A'dam. Lufthansa heeft vaak goede aanbiedingen maar ik weet niet of dit ook voor Canada geldt.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 13:46

PhiaBink schreef:
Bij de KLM solliciteren of iemand weten die daar werkt en mee wil. Dat scheelt je ongeveer 95%.


Haha, was het maar zo Lachen !
Ik heb jaren van deze regeling gebruik kunnen maken, omdat mijn paps bij de KLM werkte! Toen mijn ouders geen kinderbijslag meer voor me kregen, was dit helaas afgelopen Verdrietig !
Mijn broertje werkt nu al weer 8 jaar bij de KLM en via hem krijg ik wel 25 % korting, maar met een beetje zoeken, kan je ook vluchten vinden die zelfs dan nog een stuk goedkoper zijn!
En trouwens, om goedkoop mee te willen vliegen, heb je wel een bewijs nodig dat je samen door het leven gaat Knipoog ! (geregistreerd parnerschap, of huwelijk!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:20

Mijn man werkt bij de KLM. Helaas maken we geen gebruik van de goedkope vluchten, ook al zouden we dat willen. We hebben een stal aan huis, dus moet er veel geregeld worden om er 2 weken tussen uit te gaan. Toen we nog in Voorschoten woonde, zijn we 2 x naar Curacao geweest en 1 keer naar Jersey. Als we mogen kiezen, dan gaan wij liever 4 dagen naar Indoor Brabant dan 2 weken naar verweggiestan voor een prikkie.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:27

De regels voor het meevliegen zijn sinds 1 januari veranderd. Nu mogen ook niet familieleden meevliegen op gereduceerd tarief. Je betaald dan hetzelfde als de KLM-er waarmee je vliegt. Het is alleen wel altijd afwachten of er ruimte aan boord is, anders blijf je gewoon staan.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 08:09

Ik werk (ook) op een reisburo, en mijn ervaring is altijd, dat hoe vroeger je boekt naar zo`n verre bestemming, hoe voordeliger het is. Want als je laat boekt, zitten alle goedkope klassen en specials al lang vol. Last minutes op dat soort bestemmingen komen zeer weinig voor. Ik zou altijd naar een reisburo gaan, niet zomaar vanaf Internet boeken. Dan komen er waarschijnlijk nog allerhande taxen bij, en zijn de voorwaarden op het ticket erg streng, zoals niet meer ruilen (of tegen hoofdprijs), 100 % kosten bij annulering etc etc. Het reisburo kan je al die info meteen geven, zodat je zeker weet wat je koopt.

Succes ermee!!!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 08:10

Suzan schreef:
Ik heb even gekeken. Het goedkoopste wat ik kan vinden is met British Airways, via Londen. Vertrek rond 10 april: vanaf 370 euro exclusief tax (tax is ong. 44,55 euro) en dan mag je maximaal 6 maanden wegblijven.


Dit is niet duur Bart, BOEKEN!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, belle_boef, bente_sat, Berdien, Birgit__, brennie85, Eskimo, EsmeeKKK, IASCrawler, joyce83, Luzerna, Meliaforever, pony33, pukkepaard, Verara, winnetou4502, xxmichellexx en 35 bezoekers