Hoe kom je aan??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Hoe kom je aan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:24

Ja het is niet voor mij hoor hahaha ik ben streng aan de lijn! Maar de wereld is niet eerlijk, mijn vaders vriendin is 26, en weegt 58 kg. Dit is voor haal veel te weinig want ze is ruim 1.74.
Ze wilt nu dus aankomen, alleen bij haar is dit gewoon bijna onmogelijk.
Je zou zeggen, vreet je helemaal vol, maar dat werkt dus niet..

I.p.v vet eten zou ze dus dingen moeten eten met veel koolhydraten. Althans dat denk ik.. dingen zoals bruin brood, bananen, pasta, aardappels en pap. Helpt roggebrood ook?

Heeft iemand hier ervaring mee en misschien nog tips?


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:27

Heb ik ook, alleen ik wil ook wel eens wat tips horen. Kan echt eten wat ik wil, het helpt niet...


Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:27

je hebt een of ander dieet,Herbalife,je kan er me afvallen(doet me broertje en gaat heel goed)
Maar het schijnt dat je er ook heel goed me kan aankomen,er zit vast wel een herbalife winkel bij jullie in de buurt?

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:30

nooit van gehoord! Is daar een website van of iets dergelijks? Maar is het een speciaal dieet waar je mee aankomt, of moet dat het zelfde zijn als waar je mee afvalt? Lijkt me niet erg logisch dan Tong uitsteken

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:34

Ja Herbalife ken ik, ken een hoop pillen en poedertjes waar je van aankomt. Herbalife is een poeder wat je voor beiden doelen kan gebruiken. Afvallen of aankomen dus. Alleen het is erg duur en daar zit je dus met je poedertjes...

Ik hoorde dat eten vlak voordat je gaat slapen, bijvoorbeeld een bord pap. goed werkt?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:37

Niet bewegen, altijd met de auto gaan of naar de mac, niet roken, veel ships en cola, weing water onderveer het tegen overgestelde van afvallen Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:38

hmm ja je kan het dan niet goed verteren omdat je plat ligt en het zakt dus niet zo snel. Maargoed, aan die pilletjes en dingen ga ik dus echt niet beginnen...

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:39

Ja dát werkt dus niet Avantilover..

Mijn vaders vriendin he, die neemt dus altijd de auto, doet geen sport, een minimaal 2 keer per week bij de Mac, Chinees of Snackbar, en ze komt echt helemaal niks aan..
Maar als ze ook 2 uur niks eet valt ze flauw.
Vet eten helpt dus niet..

(bij mij wel, want ik at lekker mee, en ben nu dus aan de lijn)

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:40

zit met het zelfde...
alleen ik doe er geen extra moeite voor... Eet wat ik wil eten, snoep absurd veel en kom niks aan...
Nou sport ik redelijk veel, maar ook in vakanties als ik niks uitvoer en vreet bij het leven kom ik niks aan...

Ik zie geen probleem...
alleen soms een goede maat kleding...

maar een dietiste eens raad vragen?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:40

avantilover schreef:
Niet bewegen, altijd met de auto gaan of naar de mac, niet roken, veel ships en cola, weing water onderveer het tegen overgestelde van afvallen Knipoog


en dat helpt dus niet Haha!

je moet zorgen dat je goed 3 maaltijden per dag eet en veel vezelrijk voedsel.

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:40

Herbalife valt best mee hoor met pilletjes en poedertjes!
Mijn broertje wil afvallen,hij neemt 's morgens een shake,en 2 pillen,'s middags voor die shake 2 pillen en 's avonds mag hij warm eten wat hij wil,maar weer 2 pillen,ik weet niet hoe dat met aankomen zit,maar het valt reuze mee met pillen en poedertjes,xxx Karin

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:41

Kayla"]
[quote="avantilover schreef:
Niet bewegen, altijd met de auto gaan of naar de mac, niet roken, veel ships en cola, weing water onderveer het tegen overgestelde van afvallen Knipoog


en dat helpt dus niet Haha!

je moet zorgen dat je goed 3 maaltijden per dag eet en veel vezelrijk voedsel.
[/quote]
haha ik denk weer eens slim te zijn hoor Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:42

je zou toch zeggen dat als je je niet goed aan je routine houdt, dat je dan veel aankomt, maar dat is ook niet zo. Ik sport niet meer, eet op school ook vet spul, snoep veel, eet thuis gewoon, drink veel cola etc. Maar ik ben 1.85 en weeg 67 kilo... dat is gewoon niet goed en ik weet dat ik er wel eens gezondheidsproblemen mee kan krijgen en dat wil ik gewoon niet Huilen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:44

Collinnnnn schreef:
Herbalife valt best mee hoor met pilletjes en poedertjes!
Mijn broertje wil afvallen,hij neemt 's morgens een shake,en 2 pillen,'s middags voor die shake 2 pillen en 's avonds mag hij warm eten wat hij wil,maar weer 2 pillen,ik weet niet hoe dat met aankomen zit,maar het valt reuze mee met pillen en poedertjes,xxx Karin


Ja maar ik begin gewoon niet aan van die pillen die voor mij geen medicinale reden hebben, ik gebruik sowieso bijna nooit medicijnen en dat wil ik graag zo houden. En pillen waarvan ik de samenstelling niet van ken, slik ik gewoon niet. Ik heb trouwens bij het avondeten ook niet zo'n eetlust meestal, snap er echt helemaal niets van... Verdrietig

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:46

waarom ben je gestopt met sporten Syph? dan krijg je juist spieren en die wegen meer dan vet

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:47

Ja het klinkt precies hetzelfde als mijn vaders vriendin Sypheron. Als ze kookt is het ook altijd zo saai, gewoon omdat zei eet omdat het moet en verder geeft ze er niks om.. Ik kan me gewoon al de hele dag verheugen om mijn avondeten... Ik schep ook 2x op, en zij laat altijd wat liggen.

Ze gaat nu naar een diëtiste, mocht daar een goeie tip uitkomen dan hoor je het van me. Eten voor je gaat slapen is inderdaad wel een goeie geloof ik, ik ben namelijk aan de lijn en mag dus niet meer eten 2 uur voordat ik ga slapen Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:47

I know, heb bijna geen tijd meer voor sporten, en ik zou niet weten met wie ik nog moet sporten aangezien al mijn vrienden door het hele land verspreid zijn. Maargoed misschien dat als ik ga rijden dat het weer goed komt...

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:50

Waar we trouwens ook aan hadden zitten denken; je hebt van die shakes van Slankfit. Dit is een maaltijdvervanger voor mensen die willen afvallen, maar alle benodigde stoffen zitten er in. Als je dus wilt aankomen kan je die drinken naast je gewone maaltijd. Dan krijg je dus het dubbele binnen. In theorie moet het werken..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:50

rijden schiet niet op hoor, zat meer aan kracht training te denken.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:51

Esme_27 schreef:
Waar we trouwens ook aan hadden zitten denken; je hebt van die shakes van Slankfit. Dit is een maaltijdvervanger voor mensen die willen afvallen, maar alle benodigde stoffen zitten er in. Als je dus wilt aankomen kan je die drinken naast je gewone maaltijd. Dan krijg je dus het dubbele binnen. In theorie moet het werken..


dan kan je beter van die speciale dikmakers bij de apotheek kopen, dat zijn ook van die shakes.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:52

Oh ik wist niet dat die er waren?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:53

Ja die drinkt mijn moeder wel eens, maar niet consequent genoeg, dus bij haar helpen ze niet heel erg. Moet je maar bij je apotheek vragen.

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:54

ah dat is mooi dat zij veeeeel te weinig weegt, ik ben ook 26 weeg
3 kilo meer en ben 1.79 m lang, dat betekend dus dat ik ook te weinig
weeg mooi, maar ik ga echt niet proberen om bij te komen

idd vezelrijk voedsel 3 maaltijden per dag

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:56

Is van dat astronautenvoer, vult niet maar er zit ontzettend veel in.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:57

Ja Barb, maar ieders lichaam is ook anders natuurlijk. Bij haar is het gewoon niet mooi, het is een lopend skelet.. 5kg eraan zal al heel erg schelen. Dit gewicht houd ze dus met moeite, 1 dag slecht eten en er is weer een kilo af..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FransienE, Googlebot, Jaydee_WP, loveslimpie, MarJon, Marloes_92, moonsparkle, Selina, Shinedown, Tine1987, Tucktuck en 47 bezoekers