Nu schrik ik toch echt!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 16:24

Wat zie ik tot mijn grote schrik bij “Rijtechnische problemen”? Iets wat ik erg triest vind, namelijk mensen (nou ja…) die anderen (Stef) gaan zitten afzeiken zonder dat ze zich geregistreerd hebben. Ik hoop dat dit eenmalig is en dat we nu geen Horses-idee gaan krijgen…
Ik vind het erg zielig als zulke mensen niet serieus kunnen reageren en anderen in hun waarde laten. En een lol dat ze hebben om hun opmerkingen en de reacties die daar weer op komen! Ik was juist zo blij dat er hier gewoon serieus op problemen gereageerd werd en dat er geen zeikerds tussen zitten die zogenaamd grappig willen doen.
Laten zij alsjeblieft weer naar een ander forum gaan als ze zonodig de boel willen verpesten, maar laten ze dat niet hier doen.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 16:34

ik lig er niet wakker van hoor, het is alleen een verzieking voor bokt, da's jammer, maarja

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 16:52

x
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 16:55

Hoi,

Ype deze posts zijn verwijderd omdat ze er helemaal niet toe doen. Het is jammer maar er zullen altijd wel mensen zijn het graag dingen willen verzieken. Ik kan er niet wakker van liggen hoor. je kunt nu niet meer anoniem berichten plaatsen. het is sneu maar ja.

Hopenlijk blijft het hierbij...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 16:59

dus ook geen gasten meer?

"Some memories are best forgotten"

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 17:02

Laten we afspreken er vooral niet op reageren, echt compleet negeren dus, ook niet"vind je dit leuk soms of verwacht je nu een reactie" want dat is ook al een reactie, maar echt net doen of het er niet staat dan is de lol er snel af. Wel moeilijk hoor omdat je natuurlijk wel uit je vel springt wanneer iemand van die idiote dingen schrijft. En Stef, meer dan de helft van de wereld rijdt op kleine paardjes en daar doen ze van alles mee van hogere dressuur tot koeien vangen, geiten temmen, zwangere vrouwen vervoeren en erop naar de kroeg en dan zou wijken niet kunnen????

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 17:06

hihi inderdaad.

Afbeelding

en helaas gasten kunnen niets meer schrijven. maar dat werd toch niet echt gedaan

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 17:08

vind het wel fijn ik was altijd benieuwd wie nou die gasten waren hihi
hee maar nu staat er nog wel een gast Verward

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 17:12

ja maar hij kan niet schrijven. en dus kan hij alleen onze verhalen lezen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:18

vind het wel fijn hoor geen anoniempjes meer tenzij je jezelf zo noemt nu nog zorgen dat je alleen lid kan worden met een geldig e-mail adres. moeten ze meer moeite doen om te stoken nu hoef je alleen een andere naam te nemen dan moet je ook een ander e-mail adres nemen etc.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 20:14

Tja das misschien de volgende stap. Kijken of dit afdoende is. Och ze storen me niet echt. we zijn al een te hecht groepje. mensen kennen elkaar en 'etters' kunnen niet stoken op iemands naam. Das toch wel makkelijk, nietwaar?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 20:48

Dat is inderdaad wel makkelijk, maar ik had toch even zo iets van: sh#t, straks gaan ze hier ook nog de boel verpesten. Dat zag ik dus echt even niet zitten.
Dan begin je vrij persoonlijk over een gevoelig onderwerp en dan krijg je van die suffe onzinnige reacties. Das nou toch niet bepaald leuk.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 21:48

Maar waar ik nu wel bang voor ben is dat iemand een punt oid achter een naam gaat zetten. dus 1 klein veranderinkje dat er zulk soort dingen gebeuren

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 22:12

Haha, tja Lachen Dat hou je natuurlijk altijd, maar dan nog is het een andere gebruiker en kunnen wij perfect zien dat het iemand anders is (en eventueel de naam aanpassen).

Maar het verschil tussen 'BartVB' en 'BartVB.' lijkt met toch redelijk duidelijk. Of ja, bij jou username is dat een beetje een ander verhaal Lachen Ik wil die 2 punten we ff weghalen voor je?

(back to the books, internet is hier toch bagger traag Misselijk Chello).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 09:28

Breng ze ff op ideeën!
Nou ja, we zullen wel zien.

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 10:03

Hihihi...leuk onderschrift Kitty!!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 12:51

Jammer dat ik dit gezeur altidj mis... Ik hou wel van een beetje spanning... Mijn leraar engels ontdekte gister ook een vreselijk sadistische kant in mij. Het einde van Romeo & Juliet vond ik echt geweldig. Terwijl ze daar dood gaan... Was wel lachen...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, BLEXBot, brittms, DDD3, gaucho, GoogleAdsense, Ine23, just_kiki, Kever, Kimmie235, Ladypronk, maessie, Milando, MyrtheJ, Pellelilly, Prince, Priscilla27, rocky_1995, sjaslique, SJP, Verara, Zoe_97 en 75 bezoekers