Horka broeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Horka broeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 20:09

Al 11 jaar ben ik een groot aanhanger van de rijbroeken van Horka. Bij dit merk hoef ik niet te passen gewoon die en die maat en het zit perfect. Maar nu zijn ze niet eens meer te krijgen bij onze ruitersportzaak en ook niet in die nieuwe ruitersportzaak in Utrecht!! ("Horka? Horka? Is dat een rijbroek-merk? ). Waar is de Horkabroek gebleven!!! Heb nu wel weer een ander fijn (en betaalbaar) merk gevonden in die winkel in Utrecht maar toch...... ben zo gehecht aan mijn Horkabroekjes Verdrietig Iemand enig idee?!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 20:21

Hier in Amersfoort kan ik ze wel krijgen
Tis ook mijn lievelingsbroek, al die andere merken zitten me om de een of andere reden voor geen meter!
Kweet niet of Amersfoort ver voor je is? Tis maar een klein winkeltje, maar ze verkopen wel Horka Knipoog
En in Nijkerk zit geloof ik ook een winkel die Horka verkoopt, daar weet ik alleen niet precies van waar hij zit...

Druk druk druk... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 20:29

Ik heb er één van Horka, maar ik vind die van Harry´s Horse lekkerder zitten.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 20:32

Hier in Assen hangen ze ook nog volgens mij.
Bij Luuky's Dump. Een kleinere ruitersportzaak.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:35

Hier in Rotterdam verkopen ze ze ook en ik vind ze idd heerlijk! Mijn favo merk Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:59

Ha! Dat heb ik precies andersom met Eurostar!
De naam Horka zegt het al, ze zitten als een hork!! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 08:03

Ik heb ook gemerkt dat ze deze broeken niet overal (meer?) hebben. Ben toch langzaamaan overgestapt naar andere merken...

* To Belg, or not to Belg *

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:17

Horka is veelal verkrijgbaar bij de niet landelijk opererende ruitersportzaakjes. Kleinere winkels hebben het vaak wel.

Ik vind ze ook goed zitten, en ze gaan heel lang mee. ik had altijd model Winner, die rekte alle kanten gewoon op en pastte dus altijd!
Ben nu eens overgestapt (wilde na jaren eens wat anders) op die mondoni's van Divoza, dat zit ook echt heerlijk, en de stof is wat dikker, wat fijner is als het buiten koud is.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 10:45

Dees schreef:
Horka is veelal verkrijgbaar bij de niet landelijk opererende ruitersportzaakjes. Kleinere winkels hebben het vaak wel.


Ja maar die ruitersportzaak bij ons in Enschede heeft ze dus ook niet meer Boos! En om nou helemaal naar het Westen van het land te gaan voor een rijbroek Tong uitsteken In Utrecht heb ik een Classic Touch gekocht. Moet zeggen dat die ook wel lekker zit maar voor hoe lang die mee gaat Verward Met die Horka broeken deed ik een jaar of 4 (met gemiddeld 2 keer in de week rijden, denk een jaar of 2 als je vaker per week rijdt). Maar ik blijf gewoon doorzoeken naar een winkel hier in de buurt die nog wel Horka's verkoopt Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:50

Anders moet je met Horka bellen en dan vraag je naar een dealerlijst dan weet je waar ze zitten.
Verder heeft eurostar ook hele fijne broeken. Vroeger had ik ook horka maar ik heb 1 pikeur gekocht en nu ben ik verpest dat zit toch wel een stuk lekkerder dan horka maar helaas hangt er een niet zo leuk prijskaartje aan...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:56

Ik heb ook Horka broeken en ben er heel tevreden mee. Ze zitten goed en gaan niet snel kapot. Alleen zijn de broeken voor mij iets te kort en te wijd boven maar bij horka vind ik het meevallen.
Ze gaan bij mij ook heel lang mee, ik heb er nu 1 en die heb ik bijna 5 jaar en zit nogsteeds heel goed.

Bij ons zijn ze (hopelijk) nog wel te koop.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:43

Ik zweer sinds ik er een heb ook bij de Horka broek. Ik heb hem gekocht bij HEJA in Garderen, volgens mij verkopen ze die daar nog.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xxx88, YandexBot en 37 bezoekers