Rijden met een gekneusde arm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 15:27

Rijden met een gekneusde arm kan dta? of is het een te groot risico? want anders zou ik zondag wel willen rijden maar niet als het een erg groot risico is..

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

_________________
<FONT COLOR="deeppink">Ehh.. wat te typen? Groetjes van moi maar *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-07 18:37 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 15:29

Ik denk niet dat dat echt verstandig is, denk je zelf van wel??????

Sonja

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 15:47

ik ken iemand die heeft met een gtebroken arm nog verder gereden, ik heb mn rug gekneusd gehad na een val en verder gereden, maar toen er niet bij nagedacht, maar dat doe ik nu wel.
vandaar

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 15:52

Als jij geen pijn hebt dan zou het in principe kunnen. Maar kijk wel uit dat het niet verder gaat. Je hebt maar 2 armen en je hebt ze alle2 nodige en je krijgt ze maar 1 x dus doe maar rustig aan.


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:43

miranda is toen op magnifiek gegaan met dr gipspoot geloof ik ook niet zo handig bij dat paard hehe Haha! Haha! Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 18:46

Ik heb ooit eens met een gekneusde pols verder moeten rijden (ik moest toch het paard naar huis rijden). En daarna nog ca 20 minuten naar huis fietsen. Kan ik je echter niet aanraden, was hondsberoerd van de pijn! Kon echt wel kotsen Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 19:28

Och W.J. van der Schans heeft het EK gesprongen met een gebroken sleutelbeen.
Ik zou het hem niet nadoen.
Gevoelsmatig zeg ik dat je beter even niet kunt rijden totdat je weer genoeg kracht hebt in je arm. Ik denk toch dat je een beetje gespannen op het paard zult zitten, zo van: Als er nu maar niets gebeurt...
Lijkt me geen prettige gedachte!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 19:47

Ik weet niet of het pijn doet ofzow want ik heb alleen nog maar een paar keer gereden met een gekneusde vinger Haha! En daar had ik dan wel geen last van, maar het is ook heel iets anders als een arm *LOL*

Ik zou er eigenlijk niet mee gaan rijden denk ik.. Maar dat is mijn mening, je moet doen wat je zelf wilt, maar ik zou het niet doen...

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:24

waar wil je dan gaan rijden rian?
Ik ga morgen denk ik pino huren, jij pam?

cash
Berichten: 104
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 21:46

hoi, ik heb een keer na een val mijn neus gebroken, mijn jukbeen op 4 plaatsen, mijn oogkas en mijn arm en na drie dagen zat ik alweer op een (ander) paard. je voelt het zelf wel aan of jij het aan kan en of je paard het aan kan. kijk ik wist toen voor 99% zeker dat dat paard nooit iets zou doen dus daar durfde ik wel op. op die waarvan ik afviel ben ik uiteraard pas weer gegaan toen ik uit het gips was.
groetjes !!

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 19:36

hee janie ja ik wou pam huren, maar ik heb de laatste tijd? (naja 2 dagen) ontzettende kramp in mn arm dus heb ik het niet gedaan.
Renske wil wel heel graag rijden, misschien dta ik ergens een pony ga huren maar dat weet ik niet Verward
maarre bedankt voor de reacties

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:44

Ik denk dat Woutjan ook echt wel onder de pijnstillers zat hoor anders kun je niet over die hoogtes springen ...

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:47

hee
nou ik reed eerst ook met gekneusde rug mocht ook van me moeder deed ik het wel heeeeel rustig aan dus je moet even kijken hoe ernstig het is.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:47

hee
nou ik reed eerst ook met gekneusde rug mocht ook van me moeder deed ik het wel heeeeel rustig aan dus je moet even kijken hoe ernstig het is.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 bezoekers