Ik denk dat het uit is.......na 2.5 jaar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Ik denk dat het uit is.......na 2.5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 17:31

Gister erge ruzie gehad met mn vriend. ( nu nog steeds denk ik)

Hij zou om 16.30 bij mij zijn. Ik ging naar de manege en hij naar voetbal.
Komt ie om 19.30 stomdronken aanzetten. Ik natuurlijk behoorlijk pissed. Hij had best ff kunnen bellen dat ie later kwam en niet mee zou eten. Ik heb hem naar huis gebracht omdat hij niet meer in staat was om te rijden. Natuurlijk had ik geen zin om zo bij hem te gaan zitten, wat heb ik er aan, na een half uur valt ie toch in slaap.
Ik ben dus gewoon naar huis gegaan en heb een lekker bad genomen. Krijg ik de hele tijd smsjes van hem.'" als je nu niet komt is het uit". Dan kom ik natuurlijk helemaal niet meer.
Ik ben gewoon gaan werken vandaag. Heb nog smsje gestuurd of hij op zn werk was maar hij smst niet terug.
Ik denk dus dat het echt uit is. Vind het heel erg, maar weet eigenlijk ook niet meer wat ik wil.
We waren op zoek naar een huisje en zo. En dan zo'n plotseling einde......
Als het nu de eerste keer was dat zoiets gebeurde ok, maar het is al zo vaak gebeurd. Ik zit echt te twijfelen. Als we samenwonen kan hij toch ook niet thuis komen wanneer hij daar zin in heeft?
Reageer ik nu overdreven????

Sorry voor mijn gezeur maar moest het ff kwijt.


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:34

Als hij gaat dreigen lijkt mij dat ie beter weg kan gaan Scheve mond

De wereld draait niet om hem lijkt me. Maar ik zou er nog goed met hem over praten als dat kan.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:35

Nee, je reageert heel logisch.
Dat smsje van als je nu niet komt is het uit, vind ik verre van volwassen.
Hij heeft zich niet aan de afspraken gehouden, jij wel.

Als iemand me zulke 'dreigende', 'chanterende' smsjes zou sturen zou ik er al heel ernstig aan twijfelen of ik met zo iemand wil verder gaan en samenwonen.

Sterkte Lachen

Het leven is een gebakje!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 17:39

Ik weet het...... Maar hij kan ook zo vreselijk lief zijn. En hij kan goed met mn ouders en zo en we hebben dezelfde vrienden.
Het gaat dus nog erg moeilijk worden als het echt uit is.
Zijn auto staat hier nog dus hij zal toch nog hier komen denk ik. We hebben ook samen gespaard en dingen voor de uitzet gekocht. ik hoop dat we dit als volwassen mensen kunnen oplossen.
Hij is 26 en ik 21 dus dan zal je denken van wel, maar na die smsjes van gister betwijfel ik het.

Ook bekend als Kim20!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:42

Heeft hij zulke dingen al vaker gedaan?
Of is dit de eerste keer?

Het leven is een gebakje!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 17:44

Het komt wel vaker voor dat hij te laat komt of dat hij opeens uit wil. Dit is voornamelijk het geval als hij drinkt. Dan doet ie ook heel belachelijk en onredelijk en krijg ik nooit gelijk.
Hij wou gister ook nog dat ik achter de comp vandaan kwam!!!!! ja daaaag. Ik ga mn dag niet nog verder door hem laten bepalen.

Ook bekend als Kim20!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:48

Als ik dit zo lees, zou ik echt voor mezelf kiezen.
Mensen die weten dat ze vervelend worden als ze drinken,
moet zelf al kunnen beslissen om dat niet te drinken, of met mate.

En denk eraan: het leven is niet voorbij zonder hem Lachen

Het leven is een gebakje!


Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 17:50

Dat weet ik wel. Ik heb mn lieve verzorgpaardje Mikado. en natuurlijk de manege. En genoeg vriendinnen. Ik weet wel dat ik er wel weer overheen kom maar denk steeds aan die 2.5 jaar die ik nu kwijt ben dat vind ik zo zonde! Maarja ik red het wel.

Ook bekend als Kim20!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 18:09

Je moet het niet zien alsof je die 2,5 jaar "kwijt" zou zijn...je hebt toch ook een hele leuke tijd gehad en veel geleerd van de relatie? Ik zou er nog eens goed over nadenken, want het lijkt mij vreselijk om met iemand te moeten leven wiens humeur zo omslaat nadat hij gedronken heeft...

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 18:12

Het rare is dt hij het alleen heeft van sterke drank, zoals bacardi-cola en niet van bier. maar hij vindt het zo lekker zegt ie. Ik vind patat ook lekker maar als ik dat elke dag eet groei ik uit elkaar.
Misschien gaat ie er over nadenken, misschien niet.
Allemaal bedankt trouwens voor jullie tips enzo, kan het wel gebruiken....

Ook bekend als Kim20!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 19:42

Die sms'jes heeft hij dus gestuurd toen hij zat was? Begrijp me goed, dan is het nog niet netjes, maar dan denkt hij er nu misschien anders over...
Ga er niet meteen vanuit dat het over is, maar praat iig nog eens met elkaar.
Dat hij zo laat pas komt aanzetten vind ik echt geen stijl, dat kan hij niet maken. En daarmee mag je hem best confronteren. Maar, zoals ik net al zei, praat nog eens met hem nu hij weer nuchter is. Dan kun jij ook alles op een rijtje zetten, want nu laat je je leiden door boosheid (heel begrijpelijk).

* To Belg, or not to Belg *

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:50

We hebben er over gepraat vanavond. We zijn er wel een beetje uit gekomen maar ik kan dus niet doen alsof alles nu weer goed is. Hij heeft er zeker spijt van en zal proberen er iets aan te doen. Dit moet hij echt zelf willen, dat kan ik niet en dat wil ik ook niet.
Hij wou dat ik vanavond bleef slapen maar dat heb ik dus niet gedaan. Hij moet gewoon ff tijd hebben om er over na te denken, die tijd heb ik ook nodig.
Ik hoop dat het allemaal goed komt. Zo niet, dan zal ik toch verder moeten met mn eigen leventje, maar dat is nu even niet aan de orde, we gaan het eerst weer proberen.

Ook bekend als Kim20!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:51

Trouwens, allemaal heeeeel erg bedankt voor jullie tips en steun. BOKT is echt geweldig.
Ik vind het echt heel mooi dat mensen die elkaar niet eens kennen elkaar zo steunen.

Ook bekend als Kim20!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:55

Wees wel zeker van je zaak en laat het niet te lang sudderen. Want nu heb je het over 2,5 verloren jaren, maak daar er niet meer van...
sorry harde reactie, maar wees reeël. En hou zeker geen relatie in stand omdat alles zo goed geregeld is en je ouders hem leuk vinden..

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:57

ik ga met Esme mee en ik ben nog even harder, ik zou als ik jou was stoppen met deze relatie.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:02

Aan jou verhaal te lezen, is hij jou echt niet ward! Als hij jou na 2,5 jaar zo wil laten zitten is het wel heel erg min van hem. Het is even hard, maar ik denk dat je er het beste een punt achter kan zetten, zowel irl als voor je gevoel. Sterkte er mee hoor..

"What we call human nature, is actually human habit.."

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 23:03

oooo help, jullie maken me erg aan het twijfelen! Hij weet heel goed waar hij aan toe is. En mijn ouders geven mij wel 100% gelijk, dus dat is het niet. Ik hou echt heel veel van hem, maar niet als hij gedronken heeft. Dit zal hij dus ook moeten minderen, maar dan moet hij het zelf willen, en dat heb ik snel genoeg door.

Ook bekend als Kim20!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:06

Je moet het natuurlijk helemaal zelf beslissen, maak alleen niet de fout dat je over 20 jaar wakker word en je realiseerd dat je hier veel eerder mee had moeten stoppen...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:19

Helemaal eens met Esme_27, of zet hem een keer voor een laatste ultimatum. De drank of jou. Kijken voor wat/wie hij kiest...

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:29

Denk er heel goed over na! Problemen met drank steken vaak weer de kop op als er niet actief iets aangedaan wordt...
En volgende keer als hij dronken is zal de situatie niet veel beter zijn ben ik bang...Sterkte!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:39

1 advies:stoppen! mn ex was ook zo, oke nog een graadje erger, maar geloof me, ze veranderen niet!!!
echt niet!zelfs als ze het zelf graag willen, echt niet!

klinkt misschien heel hrad, maar laat hem voor wat ie is, zal in t begin heel moeilijk zijn, maar kies voor jezelf!

ik ben toen te lang bij mn ex gebleve tot het heel erg uit de hand is gelopen, en heb geen spijt van de 1e tijd met hem, wel spijt dat ik er nog zo lang bij ben gebleven toen het steeds opnieuw fout ging!

er lopen nog zoveel leuke andere jongens rond! je bent 20(net als ik)en als je nu eraan twijfelt, stop er dan mee, anders krijg je later spijt dat je nogmeer tijd bent 'verloren'!

veel succes met je beslissing, ik weet hoe moeilijk het is maar bij mij was de keus weggaan de beste en die had ik veel eerder moeten nemen!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, aliida, aniek_joefy, Anne., Anomien, Bianca_v_s, Drico, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, MagicBullet, Pellelilly, Pferdchen, RianC, Tomboy0, Vuri, Westhof, xelle, xLiez, xRaisin en 53 bezoekers