Instructie omgeving Den Haag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Instructie omgeving Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 13:14

Ik zoek een instructeur die mij elke twee weken les wil geven bij mij op stal (Poeldijk). Ik heb elke maand les van Antoine de Bodt, maar vind dat te weinig. Ik zoek iemand die professioneel met paarden bezig is en met veel ervaring in lesgeven.
Ik vind het niet nodig dat mijn instructeur op dezelfde manier les geeft als Antoine, maar wil wel dat de principes overeen komen. Ik streef dus naar eenontspannen, rechtgericht en voorwaarts paard dat plezier heeft in zijn werk. Met mijn huidige instructrice liep ik een beetje tegen het probleem aan dat zij meteen met die binnenteugel aan de slag gaat om Tjal te laten buigen terwijl ik vind dat hij nog helemaal niet ontspannen en recht is...

Wie kent iemand of heeft zelf tijd???? Onze stal is nog vol op in ontwikkeling en iemand die het een beetje slim aanpakt, kan een hoop klanten op stal krijgen (er zijn nog veel meer mensen op zoek).



Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 13:16

misschien lukt het je om iemand te vinden als je een berichtje op marktplaats zet, zo ben ik ook aan mijn nieuwe instructrice
gekomen!! je kan het allicht proberen

veel succes!
Laatst bijgewerkt door Barb op 20-01-03 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 13:16

Goed idee, ga ik meteen doen!

Live is what happens to you while you're busy making plans....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Incroyable, Vagabondo en 26 bezoekers