''Groentetaart''

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

''Groentetaart''

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:22

Nouw ... ik had net dus ''Groentetaart'' gegeten. Een soort deeg met groente en vlees erin. Best wel lekker alleen je gaat er heel vol van zitten. Ik kreeg ook een beetje een Misselijk -gevoel. Maar wel lekker. Een aanrader voor de VegetariƩrs. Je moet het dan wel alleen zonder gehakt doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 11:21

Moet je eens aan Miran hier het recept van haar groentedinges vragen (quiche Verward ) Lekkerrrrrrrrr....

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 12:46

Een quiche ofwel een hartige taart.
Erg makkelijk te maken en echt lekker, voordeel is dat je er heel veel variaties in kan maken en hem gewoon een dag van te voren al kan maken omdat hij koud ook erg jummie is.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 14:02

Ik was bij mijn broer op zijn verjaardag en zijn vrouw had mini-quichejes gemaakt. Gewoon op dezelfde manier vulling maken als voor een grote quiche. Dan heb je muffin-vormpjes nodig, daar leg je een plak bladerdeeg in (vind ik lekkerder dan quichedeeg) en dan vullen met de vulling. Het ziet er erg leuk, omdat het bladerdeeg nog uitsteekt en dan dat zo leuk opzwelt. Erg leuk op een buffet tafel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:20

Beetje vals van je broer dat wij niet uitgenodigd waren... Haha! Klinkt lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:16

Je gaat er wel erg vol van zitten. Bij mij dan ...

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:20

Sonja, ik zal het doorgeven... Maar, of hij dat ziet zitten, een huis vol met bokkers? Ik ben bang dat het niet gaat passen Haha! Maar, bij deze kun je het dus zelf uitproberen Knipoog

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 11:53

Ik heb een keer hartige taart gegeten,
in het begin was het best gekruid maar het is wel lekker !
ik weet niet hoe dat gercht van jou smaakt want ik eet geen vlees