Was dat Baduh????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Was dat Baduh????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 14:20

Gister lukte het rijden echt niet. Baduh bleef maar naar binnen dribbelen en ik werd er gek van. Hoe eng ik het ook vond, ik heb een ervaren jongen van mijn stal gevraagd om even op hem te rijden, zodat ie misschien kon voelen wat ik zou moeten doen om het wel voor elkaar te krijgen. Hij zat er nog geen 5 minuten op of Baduh liep met het neusje naar beneden, in een verzamelde galop, ontspannen en geconcentreerd. Ik dacht echt dta ik gek werd, dit was mijn paardje. En hij had het naar zijn zin! Geen spatje angst of boosheid, hij wilde gewoon graag! Wijken in galop, een prachtige travers, ik wist niet dat dat erin zat. En ik maar zaniken dat ik geen volte kan rijden. Het ligt aan mij, dat is zeker, want mijn paard kan veel meer als ik dacht. Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen, zo mooi was ie! Super gewoon. Nu moet ik het eruit gaan halen.


Bijoux

Berichten: 20
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 17:54

Tja...het is echt heel vreemd dat hij bij die andere jongen supergoed liep...dan zal het idd toch ergens bij jou liggen Verdrietig Lachen succes nog met baduh...

Haha!:D I love horses for life time Haha!:D

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:03

misschien zit je iets te gespannen op je paard dat hij dat voelt? en dan gaat dribbelen?
vraag het anders aan je instructeur ofzo! succes en wat leuk dat hij meer kan dat jij dacht is altijd mooi mee genomen!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:42

Ja dat is een fijn idee dat je weet dat hij het wel kan. de rest komt vanzelf!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:06

Heel leuk om te zien dat hij het zo goed kan natuurlijk!
Tpen ik chinouc nog niet zo lang had kreeg ik haar nooit aan de teugel, totdat een kennis van mij er eens op ging.En hup lekker aan de teugel en swingen maar.
Ik stond ook echt met mn bek vol tanden Haha! Hoewel ik het idd erg leuk vond om te zien baalde ik wel een beetje.
Ik vond het zo stom dat zij het wel voor elkaar kreeg en ik niet Schijnheilig
Maar gelukkig deed ze het daarna ook bij mij en sindsdien heeft ze het nooit meer niet gedaan Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 12:07

Ik had wel een beetje gemengde gevoelens hoor, hij was nogal hard in Baduhs mond, en dat wil ik dan weer liever niet.

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 12:14

nee dat begrijp ik! daar houd ik ook niet van!
ik heb vorige week op een paard gereden waar ik eigenlijk nooit op rijd (lees: heb er vaker naast gelegen dan er op gezeten)
maar vorige week ging het lekker ik vroeg amper wat en ze liep gewoon aan de teugel en dat terwijl ze best stug is in de mond! dus gewoon goed door rijden dan geeft hij zich vast wel een keer over Haha!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 161 bezoekers