Geschokt..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Geschokt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 01:49

Kreeg net een mailtje doorgestuurd van mijn vader, geschreven door een goede vriendin van hem.

Ze heeft begin december met haar vriend een auto ongeluk gehad en is aan het revalideren, 2 dagen later krijgt ze een zelfmoordmailtje van haar oudste zoon die in het leger (oorlog in Korea) zit. Godzijdank is het niet gelukt en zit hij nu in therapie. Haar middelste dochter schrikt daar zo van dat ze een overdosis slaappillen neemt en nu nog in het ziekenhuis ligt. 5 dagen later wil ze haar jongste dochter wakker maken om naar school te brengen en ziet ze haar aan het stapelbed hangen. Dood.

Ik zit hier echt zwaar geschokt achter de computer. Als puber ben ik vreselijk verliefd geweest op haar oudste zoon, beide dochters kwamen hier ook vaak over de vloer als ze in Nederland waren (ze wonen in Canada) Met de jongste dochter had ik niet zo veel, maar het idee dat ze er nu niet meer is, is heel zwaar.
Ken wel meer mensen die door zelfmoord aan hun einde gekomen zijn, maar dat een moeder 3 kinderen heeft die het zo zwaar hebben en ze uiteindelijk haar jongste dochter dood moet vinden..

Ik wil zo graag iets tegen haar zeggen, haar steunen.. maar 'sterkte' is niet genoeg, en wijze woorden heb ik ook al niet...

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 02:00

Jeetje! Zoveel leed in een gezin... Heel veel sterkte met het verlies, aan alle familie, kennissen en vrienden. Laten we hopen dat zoiets nooit meer voor mag komen Huilen


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 09:43

Jakkes. Hoeveel kan een mens verdragen voordat ze er zelf aan onderdoor gaat... Wat vreselijk voor deze familie!

* To Belg, or not to Belg *

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 09:54

Dat is niet niks zeg... jeetje, wat kan je hebben, niet veel meer denk ik....

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 10:00

Wat verschrikkelijk, die kinderen moeten zich ook wel ontzettend naar hebben gevoeld dat is duidelijk. Maar dat ze alledrie op een gegeven moment niet meer verder wilden.... Wat erg zeg.
sterkte

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 11:18

Jeetje, wat erg.....
Batje, 'sterkte' is voor jou misschien niet goedgenoeg, maar het gaat er nu alleenm aar even om dat ze weten dat je aan ze denkt. Zet er maarbij dat je verder echt niks te zeggen weet op zulk vreselijk nieuws, dat is echt genoeg.
Sterkte....

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 12:16

Soms is laten weten dat je er bent troost genoeg en is het niet nodig om overbodige woorden uit te spreken.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 12:20

Ik weet hoe je je voelt...( zie mijn topic over mijn opa en oma)

Ik krijg ook van iedereen te horen dat ze niks weten te zeggen. En dat kun je op zo'n moment gewoon niet. Er zijn geen woorden voor zulke vreselijke dingen...
Het enige wat je kunt doen is bij haar zijn. Zoiets betekent echt heel erg veel...

Veel sterkte meid! En als er wat is kun je me altijd pb-en...

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:03

O jeetje Batje wat vreselijk, voor jou, je vader en jullie vrienden.
Veel sterkte de komende tijd.
En ik hoop dat jullie de kracht vinden om dit leed te verwerken!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:06

Veel sterkte!! Dit is echt verschikkelijk zeg!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:12

Wat vreselijk zeg.
Je kan een kaartje sturen om te laten weten dat je aan ze denkt en er voor ze bent. Veel sterkte.

זכור

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:17

Wat erg zeg Verdrietig ! Je hoeft idd niet "veel" te zeggen. Het is al heel fijn voor iemand als hij/zij weet dat je aan hem/haar denkt en dat je het heel erg vindt wat er is gebeurd Verdrietig ! Veel sterkte, natuurlijk ook voor je vader....

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:18

Wat erg zeg Verdrietig ! Je hoeft idd niet "veel" te zeggen. Het is al heel fijn voor iemand als hij/zij weet dat je aan hem/haar denkt en dat je het heel erg vindt wat er is gebeurd Verdrietig ! Veel sterkte, natuurlijk ook voor je vader....

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:18

Het is zo moeilijk om nu iets te zeggen. Je kan je gewoon niet indenken hoe zoiets voelt.
Maar geloof me dat het voor haar goed voelt om te weten dat mensen aan haar denken. Dus... gewoon iets sturen met weinig woorden, maar de woorden die erop staan moeten uit een goed hart komen en gemeend zijn.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Hanneke137, ManonGrr, Roosch, rosalie_a, sharonalover, Shettepret, supervon78, wisja en 27 bezoekers