YESSSSSSSSSSSSSSSSSZZZZ

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 13:49

vanmorgen foto's gemaakt van Graaf en er was niets te zien aan het hoefkatrol!!!!!
Wel heeft ie een peesbeschadiging en moet ie 6 weken op absolute rust.
maarja wat doe je met een paard dat elke ochtend uit stal 5 rondjes gaat rennen??
Die stuur je met vakantie. bij ons kan het niet (dag en nacht naar buiten) odat ie anders alles kapotloopt waar van de zomer weer gehooit moet worden en hij kan niet bij de anderen in die dag en nacht buiten lopen dus gaat ie voor 6 weken naar Drenthe!
lekker in balkbrug in het land van natuurmonumenten lopen en van die man krijgen we zijn niet drachtige groningermerrie voor in het 4-tal opgelost! aangezien we maar 1 reseve paard hadden en die samen met Charlotte drachtig is kwamen we een paard te kort! pffff ikke happy!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 14:02

opluchting!!!! beter joh! echt wel gaaf

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 15:47

Das mooi!! Gelukkig dat Graaf weer helemaal kan herstellen. Opluchting!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 16:45

Fijn zeg!! En ook fijn dat er z'on mooie oplossing voor is gekomen. Hij komt vast weer helemaal fijn terug van vakantie!!


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 19:24

Wat een opluchting!!!! Gelukkig kan het ook nog meevallen, na al die nare verhalen van de laatste tijd!
Beterschap met 'm!

Groetjes Suzanne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 09:04

ha gelukkig zeg!!fijn hoor.hmmmm ik zou ook wel op vakantie in drenthe willen!haha

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 10:15

Muzefee is elke dag op vakantie in het zonnige Drenthe. Helaas voor haar moet ze wel bijna elke dag werken, maar dat is toch maar een uurtje. Ik kan het nog sterker zeggen: ik stap zo in de auto en dan ga ik een lekkere Drentse bosrit met haar maken. Heerlijk... even ontspannen voor mijn wedstrijd zaterdag (als die doorgaat door die mond- en klauwzeer)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 11:52

Gelukkig!!

Ik hoop dat alles weer goed komt met het kleine Graafje. Wat een kasteel is dat joh!

Nou ja, rust doet meestal wonderen en in zo'n natuurgebied lopen is helemaal perfect! Mooie oplossing!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Charlies, Dandy200, Herfstblad, jusdepomme, lovelucydan, Sweetgirl1 en 158 bezoekers