Ik ga er maar een tijdje van tussen door!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ik ga er maar een tijdje van tussen door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 17:34

Ik heb net berichtjes gelezen over een topic dat ik starte. Ik moet zeggen dat ik inderdaad nogal fel reageerde op Percy en ik heb haar dan ook een bp'tje gestuurd om mijn verontschuldigingen aan te bieden. Dank je Percy voor je berichtje terug. Het is goed te weten dat we toch nog alles kunnen opklaren.
Iedereen heeft wel eens een bad hairday en in deze dagen begrijpen we de ander soms niet goed. Helaas gebeurde dit ook bij mij. Dat ik Percy aanviel is niet goed te keuren, maar ik vind het wel sneu dat ik gediscrimineerd word omdat ik in Amerika woon. Er zijn meerdere onder ons die in Amerika wonen en die worden niet gediscrimineerd. Er werd ook gezegt dat ik er nare ideeen aan overhoudt en dat ik rare meningen heb. Heb dus een beetje het gevoel dat ik niet vrij van mening mag zijn. Maar goed, alles terzijde gezet, ik ben net als anderen schuldig aan met modder te gooien. We zullen we allemaal een slechte dag gehad hebben he! Knipoog
Er is veel gebeurt in mijn leven de laatste tijd en misschien is het wel de reden dat ik sommigen niet begrijp en zodoende fel reageer.
Zodoende voel ik dat ik er maar eventjes van tussen uit moet. Niet zozeer om wat er gezegt was maar om me te beschermen voor mezelf.
Ik zal denk ik af en toe wel berichtjes lezen en ik zal echt niet laten om terug te komen! Haha! k'Ben nog steeds Bokt verslavend hoor! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:27

of misschien moet je ff 10x nadenken voor je een berichtje plaatst......

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:28

dan zal het wel wat meevallen toch?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:34

Nee Missnynke. Ik denk dat er al teveel mensen 10x nadenken voordat ze een berichtje plaatsen. Is het je niet ook al opgevallen dat bokt rustiger wordt? Niemand durft meer wat te plaatsen, ze zijn allemaal bang om heel bokt over zich heen te krijgen. Wat blijft er dan van bokt over als iedereen bij het bokken op zijn handen gaat zitten? Bokt leeft van de discussies, en die zijn er tegenwoordig veel te weinig.

Wat ik wel weer niet vind kunnen is een opmerking plaatsen en die in de ruimte te laten staan. Start je een discussie, dan neem daar ook aan deel. Als je fout bent, zet het publiekelijk recht. Maar niets lijkt moeilijker te zijn voor een mens dan te zeggen: sorry, ik was fout.
En soms heeft iemand een uitgesproken eigen mening. We leven in een land van vrije meningsuiting, en dat moet iedereen accepteren, of je die mening nu deelt of niet.

Hulde voor DC dat ze dit berichtje heeft geplaatst. Het is heel eerlijk en moedig van haar. DC, ik hoop je daarom snel weer terug te zien...

Je suis Charlie.

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:42

Tsja DC, ik ben blij dat je er zelf mee komt, ik vond veel berichtjes van je een nare ondertoon hebben en je voelt jezelf wel heel snel aangevallen, dat levert meestal ook niet de meest vriendelijke berichten op.

Goed lezen en even tot tien tellen voordat je reageert kan voor niemand kwaad, want discussies zijn leuk, maar wel met respect voor elkaars mening.

Cassidy, wat jij noemt met een opmerking plaatsen en je vervolgens in de discussie niet meer laten zien is inderdaad heel irritant (dit heeft niks met jou te maken DC!), gebeurt jammer genoeg regelmatig.

Ach ja, goed duscussiƫren is best moeilijk, het lukt mij ook niet altijd jammer genoeg....

Extremely rare and Beyond Compare

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:48

Bye DC

Goedgekeurd onderschrift :)

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:56

Bye!
Hopelijk zien we je snel weer terug! *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:50

Dit soort topics mogen niet en hoezo word jij gediscrimineerd?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:52

Cassidy schreef:
Ik denk dat er al teveel mensen 10x nadenken voordat ze een berichtje plaatsen. Is het je niet ook al opgevallen dat bokt rustiger wordt? Niemand durft meer wat te plaatsen, ze zijn allemaal bang om heel bokt over zich heen te krijgen. Wat blijft er dan van bokt over als iedereen bij het bokken op zijn handen gaat zitten? Bokt leeft van de discussies, en die zijn er tegenwoordig veel te weinig.


Helemaal waar Cassidy, het wordt echt enorm saai hier, bijna geen discussie meer. Je moet voor je mening uit durven komen, maar hier dan ook de consequenties van dragen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:40

Billy schreef:
Bye DC

Hoe moeten we dit begrijpen Billy? Haha! Of is dit ook een manier om de -zo gemiste- discussies op te starten?

DC, zoals Cass al zei, netjes dat je openlijk neerzet dat je reactie naar Percy erg hard was.
Maar discrimatie omdat je in Amerika woont? Nope, niet van mij uit hoor!
Zoals ik je in mijn PB schreef; elke andere bokker die zo gereageerd had had dezelfde reactie van mij gekregen, ongeacht wie het is en of die persoon nou in Lutjewinkel, in Duitsland of in Amerika woont!

Ondanks je wat 'mindere start' op bokt heb je dat ruimschoots goedgemaakt imo en iedereen maakt wel eens een slip off the pen....(toetsenbord, wat is toetsenbord in het engels? Haha! )

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:50

keyboard schat,...toetsenbord is keyboard. Haha!

Je suis Charlie.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:54

DC, heel moedig van je om het te zeggen.
Maar... erg jammer dat je weggaat.

Ik ben het met Cass eens dat het saaier wordt hier! Net toen ik erin begon te komen.

Veel dingen kon je niet meer zeggen, veel mensen voelden zich gelijk aangevallen.
Ik heb liever directe, eerlijke en harde antwoorden dan antwoorden waar iemand een uur over heeft nagedacht om politiek correct te antwoorden zodat ie niemand voor het hoofd stoot.
Ben zelf ook zo'n bot iemand die zegt wat ie denkt en dan bedoel ik het vaak echt niet kwaad.

Ik kom ook nog maar zelden in de paardentopics omdat het meeste vaak al gezegd is en omdat ik gewoon te direct ben.

Jammer...

Kom je snel terug DC? Snel je leventje weer goed bij elkaar rapen en weer gezellig meedoen! Kusje

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:57

Hoe je dat op moet vatten?
Gewoon uitzwaaien.
Ik ben het helemaal zat, al die rare uitspraken en als je er wat van zegt openlijk in een topic krijg ik een PBtje van madam dat ik een racist ben en Amerika discrimineer. En of ik haar niet weer wil PBen. Als of ik daar de moeite voor zou nemen. Frusty
Nee, wat mij betreft mag DC een lange vakantie houden.

Goedgekeurd onderschrift :)

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:26

Sorry hoor Billy
Maar ik vind dit wel een beetje (hoe zeg je dat) "bot"
Je mag niet iedereen die je kent zo geldt dat hier ook op bokt

Laat elkaar in de waarde en heb respect voor een anders mening
Als je nou uit Nederland komt of Amerika!

Net was Cas zegt mensen zijn bang om hun mening te geven, bang voor
de reactie daar weer op!
Als je iets op bokt zet kan je verwachten dat je reacties krijgt
Soms zijn het niet de woorden die wilt horen maar dat is dan je eigen fout
want jij zet het op Bokt!

Maar DC vind het jammer dat je gaat maar hopelijk ben je snel weer terug!
Ik zal je in ieder geval wel missen

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:34

Eerlijk gezegd was het ook bot bedoeld Verana.
Door verschillende dingen die er gebeurd zijn, ben ik het behoorlijk zat. We hadden een meningsverschil in een bepaald topic, ik zeg dat open en bloot in een topic, en zij stuurt een PB. Ze had gewoon in het topic moeten reageren, maar daar kon ze blijkbaar niet zeggen wat ze wilde.
Ik hou niet van verstoppertje spelen en achterbaks doen nl.
Vandaar mijn botte reactie

Goedgekeurd onderschrift :)


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:41

Ik vind het juist netjes dat ruzies achter de schermen gaan.
Het is echt niet tof en bevorderlijk als iedereen elkaar open en bloot aanvalt. Discussieren en het niet met elkaar eens zijn is wat anders dan ruzie zoeken!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:45

Ik heb de discussie waar het over ging niet echt gevolgd, dus daar zeg ik niets over.
DC, wel snel weer terug komen hoor. Succes met je rustpauze.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:46

Maar hoe vaak ontaarden ook open discussies in scheldpartijen? En een voor een heleboel mensen vruchtbare discussie die open gevoerd wordt krijgt dan heel snel een slotje...

Maar als je het niet met elkaar eens bent, uit dit dan open, en ga niet in PB-tjes lopen schelden. (Zo heeft de rest er ook nog wat aan) Haha!

Je suis Charlie.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:47

Schelden vind ik zo ie zo triest. Als je het niet met elkaar eens bent, negeer elkaar dan.
Schelden is gewoon een tekort aan normale woorden om normaal als volwassen persoon te kunnen discusiƫren.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:51

Maar Kleintje, helaas denk ik dat er te vaak genegeerd wordt. Waarom zijn er dan geen interessante discussie meer op bokt?

Je suis Charlie.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:55

Dat snap ik eerlijk gezegd niet zo goed, want vroeger werd een beetje leuke discussie snel afgekapt en geslotterd om dat het bijvoorbeeld te ver zou gaan, ik vind dat de moddies en beheerders wat dat betreft een stuk milder zijn geworden (gelukkig).

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:58

Sja... zullen wij 3en dan maar afspreken om gewoon weer flink te discudingesen???
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar op een duidelijke manier je standpunten uitleggen en de voors en tegens bespreken moet toch kunnen lijkt me?

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:59

Ik denk dat er tegenwoordig weinig te modderen valt, omdat er minder wordt gediscussieerd...

Haal je hier niet oorzaak-gevolg door elkaar?

Je suis Charlie.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:59

Count me in }>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:00

Wat heeft er dat jij uit Amerika komt met jouw berichten te maken?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, IASCrawler, LouLi, Mo_86, MyWishMax, SemrushBot, shadowstar en 38 bezoekers