(m.n. Jantina..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 17:38

hoe lang moet jij nu nog in de stress zitten eigenlijk?
Ik nog ruim 2 maanden en da's 2 mnd te lang$#@! Vooral nu t buiten echt voorjaar is ( hier in t ZW wel tenminste)begin ik steeds vaker af te tellen en plannen te maken voor het grote moment..
Opeens zie ik dan vrijwel geen buik meer (...) en dan slaat de schrik echt onwijs toe!! Later zie ik toch wel weer wat meer buik(...)en dan zakt m'n bloeddruk weer iets. Echt niet normaal!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:04

Ik denk dat we in het zelfde schuitje zitten. Ik sta iedere keer weer naar haar buik te staren. Het is vandaag dikker als gisteren, of toch niet? Het ligt rechts, dan weer links, zit er uberhaupt wel iets in? Nee want verder is ze niet vet... Pfff...
Nouja, zo zit ik dan wat te peinzen.
Af en toe kijk ik eens onder haar buik en toch verandert het uier langzaamaan. Het vult zich niet, ik weet het ook niet precies, maar het verandert wel, dat had mijn vader ook al gezien. (Die loopt ook al te turen! Lachen )

Maar goed, ik moet dus nog tot 26 mei ongeveer... Ik heb 11 maanden en 5 dagen gerekend. Maar goed ieder paard draagt anders, dus maar goed opletten!
Binnen kort verbouwen we de stal. We maken dan van twee stands 1 box en ze krijgt er een uitloopje bij.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:09

voor t zelfde geld komt t veulen twee weken te vroeg. das volgens mij een gemiddelde, twee weken te vroeg/twee weken te laat. Als t goed is is t niet meer

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:12

Bedankt Jantina dat je even 't woordje 'paard' gebruikte. Hihi, ik kon 't even niet meer volgen. Dacht bijna dat we 't over mensen hadden. Maar 't is weer duidelijk.

Dit slaat ook echt helemaal nergens op wat ik hier loop te brabbelen, maar ja, ik heb last van de typeritus. Hahaha!

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:15

wij hebben een merrie die elke keer maar 10 mnd draagt en elke keer perfecte veulens ook best groot.
ze is eind april uitgerekend maar staat dus al in een veulen box ze is even dik als onze andere merrie en die mag aanstaande zaterdag.... *zucht* heb er zo zin in die kleine opdondertjes dan hebben we rust en in juni komt de volgende en dan nog een late eind juli

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, capriz, colette40, Danij, Firebug, Froukje, gillian, JoT, Kinke, Mirranda, Missy_, Soepblik, XXInKA en 57 bezoekers