Ik en Mandy bij Navy (rijfotos!!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Ik en Mandy bij Navy (rijfotos!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 16:21

Hai!
Vandaag gingne ik en Mandy (NaVy!) eerst ff naar Neef, en toen naar tiek...gewapend met Digi Haha!

Voor fotos bij Tiko: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=97169

Eerst ff het gedeelt van toen we bij Navy waren...t zijn er nog veel meer..dus roep maar als je meer wil zien Lachen

Navy Lovers


Afbeelding

Ik ff op neef, in stap (2x) Scheve mond
Afbeelding
Afbeelding

Nu nog een drafje

Afbeelding


Nu komen de fotos van Mandy op Navy...ikke mocht eerst Haha! Mijn galop fotos waren mislukt.....mandy en Digi...in het begin niet zo'n goede combi }> (geintje schat!). Ik moet van Mandy er bij zetten dat ze heel erg geschrokken is van haar houding....mmmm ik vind haar keurig rijden (me jealous).... Maar...tada..hier komt ze!

Stapje
Afbeelding

Drafje
Afbeelding

Nog een drafje Kwijl Kwijl
Afbeelding

En een 2 galopjes...zoefffff
Afbeelding
Afbeelding

Dag

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tiko op 18-01-03 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

guusie

Berichten: 109
Geregistreerd: 17-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 16:34

leuke foto's hoor!
haar houding is idd erg raar!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:07

Hey!
Leuke foto'S hoor! ik wil er zeker wel meer zien.
Sorry maar Navy is echt verandert op de 6e foto vindt ik haar een beetje op een hengst lijken sorry vraag me niet waarom maar dit kwam in 1x bij me op en! ik bedoel het als een compliment natuurlijk!
Je houding vindt ik nog wel mee vallen.Ik vindt het er best goed uitzien.
Enne heb je een nieuw dekje???

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:21

wat mij als eerste opviel was wat is ie lang...

wel heel gaaf hoor!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:54

Leuke foto's , Navy loopt nettjes

.ze heeft idd een beetje een rare houding , ik weet zo niet 1 2 3 wat, maar zobyzo haar handen heeft ze te dichtbij haar...

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:57

parouscha schreef:
Leuke foto's , Navy loopt nettjes

.ze heeft idd een beetje een rare houding , ik weet zo niet 1 2 3 wat, maar zobyzo haar handen heeft ze te dichtbij haar...


Leuk paardje! maar idd de handen te dicht bij en trekt haar hak erg op. Op een paar foto's zit ze ook een beetje voorover en kijkt naar beneden. Ziet er wel netjes uit hoor Lachen

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:15

tip:mandy, benen meer naar voren ....
tis maar een tip hoor, hihih en iets rechter zitten....

voor de rest leuke fotos hoor!!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 18:20

Ik vind haar leuk rijden

En vooral op Tiek Haha!:D:D

daniejelle

Berichten: 59
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: andoik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:48

geinig paardje hoor! Party!!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:37

Leuke foto's!! Loopt erg netjes!
Idd, hakken naar beneden, benen wat meer naar voren en chouders naar achteren, als je een bak hebt met spiegels, zou ik daar als ik jou was af en toe inkijken of je rechtop zit(is mijn grootste probleem als ik rijd).

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:49

Ik denk dat met hakken iets naar beneden t al een stuk beter er uit ziet!! maar wel leuke foto's verder!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:19

leuke foto's!

maar nee weet je wat het is, oke wat rechterop zitten en hakken naar beneden, maar ze heeft de teugels zo lang!
op tiko viel me dat al op, maar die is veel compacter, navy is vrij lang in t lijf en vrij smal, en dan ook nog eens lange teugels waardoor ze een beetje uit elkaar loopt, kijk maar naar de foto's van tiko, de draf van mandy en dan de foto van myrthe op tiko in draf, myrthe heeft de teugels de helft korter en dat ziet er meteen heel anders uit!

en ja schouders wat meer naar achter(heb ik zelf ook heel erg, vooral als ik vwnw rijd, met opgericht&verzameld rijden zit ik weer bijna te ver achterover)maar vooral teugels wat korter, dat ziet er meteen heel anders uit!

maar t zijn leuke foto's hoor!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 23:35

Mandy is heel vriendelijk, en beetje bang om wat verkeerd te doen bij Tiek. Ze had navy wel lekker aan het lopen, ik zal kijken of ik nog wat fotos heb....vast wel

Verder heeft zij alles wat Navy nu kan voor elkaar gekregen...toen zij hem kreeg zat er maar een knopje op: Knoert harde galop! En daar heb ik heel veel respect voor !

Afbeelding
Afbeelding

Daar loopt ze leuk he

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:00

ja op die 2 foto's loopt ze veel beter, maar dan nog zitten haar handen zo dicht bij haar lijf, met hele lange teugels

je kan ook vwnw rijden met je teugels bijna de helft korter, dan loopt het paardje nog beter gesloten en zit ze er 10x mooier op!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:08

Hè leuk, eindelijk weer eens een bruin paard met lange manen. Ik ga ook maar in de politiek en stel een verbod in op geknipte manen! Haha!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:19

leuk beesie zeg!!!echt heel leuk!!!!ziet er nettjes uit!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 11:39

Pellie schreef:
Hè leuk, eindelijk weer eens een bruin paard met lange manen. Ik ga ook maar in de politiek en stel een verbod in op geknipte manen! Haha!


Prachtige manen he!! Kwijl Kwijl
Ben errug jaloers....ik ga ze maar jatten denk }>

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:04

Leuke foto's hoor!!
En die manen zijn idd. erg gaaf!! Ze waaien zo mooi Haha!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:06

Ik vind het echt een tof paardje!
Helemaal mijn typ!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:20

Volgens mij zit je erg gespannen op je paard. Pak de teugels iets strakker vast, dan gaan je armen al wat meer naar voren, en probeer in het midden van het zadel te gaan zitten. Misschien kan je een keer aan de longe met zadel zonder beugels en zonder teugels gaan rijden? Ik rijd ook vaak zonder beugels, zodat mijn zit verbeterd.

Ik vind dat je hem erg netjes hebt lopen, en ik vind het heel knap van je dat je hem zo hebt kunnen verbeteren!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 20:57

Bedankt voor alle leuke reacties! Weet je wat het is, ze rijd dressuur voor de training van oa de rug, maar ze rijd geen wedstrijden. Ze heeft haar lekker aan het lopen, op een hele vriendelijke manier (dat vin'k errug belangrijk ....dan vind ik persoonlijk ook de houding (die ik niet echt verkeerd vind Lachen ) van minder belang....
Ze rijdt verder endurance wedstrijden....veel mensen zoeken dan een lang vol te houde houding die zowel voor paard als ruiter lekker zijn....dit wijkt nog al eens af van de 'correcte' dressuurhouding.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:43

Hai mensen..
Hier dus Mandy, die met de goede houding Knipoog Haha..
Even een uitlegje.. Op mijn vorige zadel had iedereen erg veel commentaar op mijn benen, die had ik veel te ver naar VOREN. Nu krijg ik reactie´s dat ik die te ver naar achter heb Haha! Erg grappig, een beetje TE VEEL veranderd Haha!
Ik heb mijn teugels inderdaad VEEL te lang. Dat heb ik nooit gehad, tot ik op een scherper bit overstapte (inmiddels weer een dubbelgebroken trensje). Om daar zo weinig mogelijk druk op uit te oefenen, heb ik mezelf aangeleerd met lange teugels te rijden. Dat is, ECHT WAAR!, al verbeterd, het was veel erger. Maar nog lkang niet goed genoeg. Ik heb inmiddels besloten toch weer op zoek te gaan naar privéles (destijds niks geworden bij gebrek aan instructeur/trice die voldeed aan mijn eisen).
Ik hoop binnekort wat betere foto´s (wat betreft mijn houding). Bedankt allemaal! Ik heb echt zin eraan te werken, aan mijn houding, en die van Navy!

Groetjes

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 14:12

NaVy! schreef:
Hai mensen..
Ik heb mijn teugels inderdaad VEEL te lang. Dat heb ik nooit gehad, tot ik op een scherper bit overstapte (inmiddels weer een dubbelgebroken trensje). Om daar zo weinig mogelijk druk op uit te oefenen, heb ik mezelf aangeleerd met lange teugels te rijden. Dat is, ECHT WAAR!, al verbeterd, het was veel erger. Maar nog lkang niet goed genoeg. Ik heb inmiddels besloten toch weer op zoek te gaan naar privéles (destijds niks geworden bij gebrek aan instructeur/trice die voldeed aan mijn eisen).
Ik hoop binnekort wat betere foto´s (wat betreft mijn houding). Bedankt allemaal! Ik heb echt zin eraan te werken, aan mijn houding, en die van Navy!

Groetjes


En, ga je ook naar buiten met een dubbelgebroken trensje ???
Ook in gezeldschap??? Of wordt dat een trekkerij???

Een goede instructeur kan inderdaad helpen, maar het is inderdaad erg moeilijk om iemand te vinden die aan je eisen voldoet.
OOk ik vind Navy trouwens erg goed lopen! mijn complimenten want zo makkelijk is dat nog niet bij een draver Haha!

Mirjam

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 14:16

Gekke draver... *LOL*

Leuke foto's hoor, ik vind Navy echt een heel leuk paardje! En zo'n foto als die laatste heb ik ook van Ameretto, fijn de andere kant op kijken want daar is het veeeeeel interessanter! Tong uitsteken

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:15

Wow wat een mooi beestje!!! Ook onder het zadel vind ik haar heel mooi lopen.