Voor de webmaster: dus...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 22:04

Hoi,

Bart was je naam toch??

Zocht je betaalde banners??

http://www.resultonline.nl/
http://www.netdirect.nl/netdirect/
http://www.cj.com/

Je kan ook proberen of je nog tussen de Altavista Affliliates kan komen, wij zijn dat wel Cool

btw: http://www.kliks.nl = Slapen

http://www.bcentral.com d'r banner netwerk is ook wel een leuke, het was LinkExchange maar is nu Micro$oft Misselijk (maar goed; better abuse it and use it than loose it...). Maar als je bedrijf 1 van de drie enige Nederlandse M$-Gold Partners is kan ik niks .... Lips are sealed

Groeten,
Michiel.... de Jongere broer van Maarten....

btw.. we kunnen ook wel een banner ruil doen.. als je eenmaal banners gaat plaatsen kan ik je banner op honden.nl en hondenforum.nl plaatsen als jij onze banner op bokt.nl plaatst. Dit omdat veel paarden-mensen ook vaak honden-mensen zijn en vice versa.... dus: Kwijl


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:15

en dan lopen wij hier met die stomme banners?
no thanx lief aangeboden maar heb hekel aan banners
en als ik bart een beetje mag kennen hij ook. heeft namelijk hekel aan goedkope troep zoals msn ed

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 22:19

BTW... (Be like Tha Wizzard)

Wil je dit forum versnellen?? gebruik dan Mysql Persistent connections...

In connection.php (of hoe heet dat geval?????)

vervang je: mysql_connect door mysql_pconnect

Daar wordt je connection pool een heel stuk rustiger van... Lachen

Groeten....

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 22:26

Citaat:
Op 2001-07-06 23:15, schreef Marjolein:
en dan lopen wij hier met die stomme banners?
no thanx lief aangeboden maar heb hekel aan banners


Niet kwalijk bedoeld... maar onlangs vroeg hij aan Maarten, mijn broer, waar wij onze banners vandaan haalden...

No offence, maar wat jij van banners vindt laat mij 0 graden celcius.... Banners zorgen er in ierdergeval voor dat gratis services zoals bokt.nl en hondenforum.nl kunnen blijven bestaan!!!

En daar gaat het om!!!

Wat Bart met mijn informatie doet moet hij zelf weten, maar nogmaals sorry, ik ben momenteel niet in jou mening qua banners geïntereseerd. Begrijp me niet verkeerd, ik klik ook nooit op banners en heb een hekel aan pop-ups maar als je een website draaiende moet houden is een beetje inside information van Webmaster tot Webmaster best wel interesant!!!!

Ik hoop dat je mijn kritiek niet kwalijk neemt, net zoals ik jou kritiek niet kwalijk neem.. Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:30

Indeed, sorry, Marjo.. Maar er zitten echt banners of in iedergeval sponsor links aan te komen.

Bokt.nl begint me (erg veel) geld te kosten en dat is niet echt de bedoeling.. Helaas pindakaas dus..

Maar thanks Michiel, ik zal eens gaan kijken.

Zoek vooral opvulling, denk dat ik ga proberen zo veel mogelijk zelf m'n banner space op te vullen (rechtstreeks benaderen van bedrijven dus) en de rest is voor exchange spul (bv met hondenforum.nl Knipoog) en dat spul van netdirect enzo.. Als dat tenminste mag van webdirect. Bij iets als webads.nl is het zo dat je alleen banners mag hebben van hun (op exchange na)..

[edit]BTW natuurlijk gebruiken we persistent connections[/edit]
_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-06 23:31 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:39

tsk
waar is mytens en ellen en PJ. die vonden onze webbie al bot. moet je dit horen (niets tegen jouw hoor) nouja ieder zn eigen mening over banners. ik vindt het onzin dingen. maarja ieder zn eigen mening over dingen.
trouwens ooit van PB's gehoort? dis geen langzame chat en voor de rest van bokt.nl niet belangrijk.
_________________
Als de ooivaar gaat staken moet je zelf kindertjes gaan maken.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-07-06 23:40 ]</font>

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 22:41

Citaat:
Als dat tenminste mag van webdirect. Bij iets als webads.nl is het zo dat je alleen banners mag hebben van hun (op exchange na)..


Webdirect?? is dat een banner bedrijf??? Als je geen andere banners mag plaatsen als die van hun, dan plaats je die van hun toch niet!! (mogen zij kiezen Lachen )

Bij Netdirect krijg je bv fl 0,60 per click en da's best veel.. Ik ben net mer CJ.com begonnen maar heb er grote verwachtingen van... En tot mijn verbazing is Altavista ook weer begonnen met banners... Vorig kwartaal hadden we via hun fl 10,- per dag aan click throughs, maar ik moet nog wel achter de cheque aan.. Boos!

Maar als we een banner ruil kunnen starten dan moet je het even aangeven, je banners komen dan op honden.nl en hondenforum.nl, (pupnet.nl blijft banner vrij)

Grote groeten... Michiel...

PS. In welke ICT tak zit jij? Ik zit binnenkort bij (www.) InfoSupport (.com)

"Yor:
en nog iets:
het kan aan mij liggen, maar klopt het dat mensen die aan teakwondo doen een
hoge dunk vanzichzelf hebben??"

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:45

Webads.nl is dat, doen ook dingen als http://www.tweakers.net, eigenlijk alleen de grote sites. Daar moet je ook langs komen voor een gesprek over de filosofie achter je site enzo. Kom je in iedergeval niet echt heel makkelijk binnen. En in hun contract staat dus dat je alleen (betaalde) banners van hun mag draaien en het ook niet over de exacte bedragen mag hebben Knipoog Tja..

Hmmm, eigenlijk had ik nooit zo'n hoge pet op van click bases fees. Of ja, als ik naar mezelf kijk.. Maar ja, ik heb van vroeger uit nogal slechte ervaringen met banners. Toen wist je echt totaaaaal niet waar je terecht zou komen als je op een banner clickte..

Maar ja, eerst eens een VOF of eenmanszaak opstarten, schijnt belastingtechnisch beter te zijn voor sponsoren.. BTW als iemand nog een leuke naam voor me weet? Knipoog

[edit]
Oh ja.. Ik zit niet in de ICT, zit nog op school, heb altijd Werktuigbouwkunde gestudeerd Knipoog
En eeh, misschien kunnen we dit beter via Mail doen. Is allemaal niet zo boeiend voor de rest van Bokt gok ik.
bart@bokt.nl
[/edit]
_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-06 23:48 ]</font>

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:08

Citaat:
Op 2001-07-06 23:39, schreef Marjolein:
nouja ieder zn eigen mening over banners. ik vindt het onzin dingen. maarja ieder zn eigen mening over dingen.


Het voordeel van banneers is dat ze altijd op dezelfde plaatst staan en je ze dus makkelijk kan negeren als je dat wilt.... Lachen

Citaat:
trouwens ooit van PB's gehoort? dis geen langzame chat en voor de rest van bokt.nl niet belangrijk.


Ja, maar op deze manier krijgen ook de gebruikers inspraak in de discussie.. wellicht zijn er gebruikers die een goed banner-netwerk kennen en dan isis hin input weer goed voor Bart....

Ik krijg aan de hand van je reactie de indruk dat je het niet leuk vondt dat mijn mening over jou mening qua banners me 'koud' liet... Sterker nog, jou mening kan me aan 'mijn aarsch oxideren'. Maar natuurlijk snijd ik dit onderwerp aan om te laten zien hoe goed ik ben met mijn 'Neerlandische Metaafooren'..

En dat laat weer zien wat voor een zielige Nerd ik eigenlijk ben... (Sorry, ik neem nu de woorden uit jou mond...)

Trouwens:

Citaat:
trouwens ooit van PB's gehoort? dis geen langzame chat en voor de rest van bokt.nl niet belangrijk.


We zitten nu in: Algemeen
en dat heeft als ondertitel: Voor zaken die eigenlijk niks met paarden te maken hebben.

Ik krijg dus langzaam de indruk dat je graag de onderwerpen in dit forum wilt manipuleren, en dat stemt me niet vrolijk.. Aangezien Banners niks met paarden te maken hebben hoort dit onderwep naar mijn mening hier juist wél thuis....

groetjes,
michiel (die zich warm draaid voor een hevige discussie Lachen )

"Yor:
en nog iets:
het kan aan mij liggen, maar klopt het dat mensen die aan teakwondo doen een
hoge dunk vanzichzelf hebben??"

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:15

En Bart heeft voorlopig zijn buik vol van de stevige discussies Boos!

Doe dit aub via PB ofzo.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:21

Citaat:
Op 2001-07-06 23:45, schreef BartVB:
Webads.nl is dat, doen ook dingen als http://www.tweakers.net, eigenlijk alleen de grote sites. Daar moet je ook langs komen voor een gesprek over de filosofie achter je site enzo. Kom je in iedergeval niet echt heel makkelijk binnen. En in hun contract staat dus dat je alleen (betaalde) banners van hun mag draaien en het ook niet over de exacte bedragen mag hebben Knipoog Tja..


Klopt.. ik heb ooit ook eens bij hun aangeklopt.. en kreeg ook NUL op mijn rekest, echter is NetDirect wel heel tevreden met onze response... Het is wel geen maandinkomst maar beter oets dan niets...

Citaat:
Hmmm, eigenlijk had ik nooit zo'n hoge pet op van click bases fees. Of ja, als ik naar mezelf kijk.. Maar ja, ik heb van vroeger uit nogal slechte ervaringen met banners. Toen wist je echt totaaaaal niet waar je terecht zou komen als je op een banner clickte..


Het voordeel van Netdirect is dat je zelf kan kiezen welke banners op je site komen, dat heb je bij M$ Niet... Boos!

Citaat:
Maar ja, eerst eens een VOF of eenmanszaak opstarten, schijnt belastingtechnisch beter te zijn voor sponsoren.. BTW als iemand nog een leuke naam voor me weet? Knipoog


Je kan ook alleen een BTW nummer aanvragen, ik heb ooit een eigen bedrijf gehad en dan krijg je heel veel gedoe over je heen... niet doen dus... Ga een praten bij de Belasting en leg je situatie uit, dat is gratis, maar vertel wel dat je maximaal fl 10,- per week verwacht aan inkomsten!!!!!

Citaat:
En eeh, misschien kunnen we dit beter via Mail doen. Is allemaal niet zo boeiend voor de rest van Bokt gok ik.
bart@bokt.nl


Op hondenforum hebben we de sectie 'de koffiekorner' waar dot soort gesprekken plaatsvinden, iedereen die het niet intereseerd mengt zich ook niet in het gesprek... Hoewel dit forum voor paarden liefhebbers is, is de algemene sectie voor algemene dingen....

btw.. je kan me best mailen.. maar mail doet me nu even niet veel.. ik check het eens in de vier dagen (ik krijg toch alleen maar Spam)... Je krijgt een snellere reactie via Bokt.nl Lachen

Mzzl...

"Yor:
en nog iets:
het kan aan mij liggen, maar klopt het dat mensen die aan teakwondo doen een
hoge dunk vanzichzelf hebben??"

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:23

hmmm volgens mij heeft onze webbie na mijn reactie al gezegd dat jullie beter kunnen gaan mailen.
als bart wil dat de rest van bokt zich ermee gaat bemoeien had hij dit topic toch zelf wel gestart. waarschijnlijk in een later stadium, als hij meer zekerheid heeft over wat hij wil.
weetje ik kreeg aan de hand van JOUW reactie juist de indruk dat je t niet kon hebben dat ik banners maar troep vondt (kreeg ook de indruk dat je t een beetje hoog in je boel hebt en dat je slecht tegen andermans mening kan)
als je al wat langer op dit forum zou zijn. zou je kunnen weten dat ik op dit forum weinig manipuleer (kippenhok is leuker om te manipuleren). knap dat je na 2 reacties van mij al zoveel van mij weet.
liefs
Marjo
ps. aarsen kunnen niet oxyderen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:31

Citaat:
Doe dit aub via PB ofzo.


Jammer dat er hier (in het informele niet paarden gerichte geleelte) geen open discussie over Banners mogelijk is... Helaas krijg ik aanwijzingen dat ik me op het gedeelte 'Algemeen' toch op de Bokt (Paarden) lezer moet richten.....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:34

Jep.
Lijkt me logisch aangezien dit bokt.nl is Lachen

Het is nu eenmaal een feit dat 99.5% van de bokkers niets van persistent database connections weet en ook weinig van banners (behalve dat ze irritant kunnen zijn Knipoog).

Open discussie misschien later als het allemaal wat concreter is geworden.

Maar eeh, wat mij betreft dus verder via PB (liever mail, maar goed Knipoog). Ik vind het hier ook niet zo'n ramp maar dan gaat Marjo zo zitten zieken Boos! Vork
_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-07 00:39 ]</font>

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:39

Citaat:
weetje ik kreeg aan de hand van JOUW reactie juist de indruk dat je t niet kon hebben dat ik banners maar troep vondt (kreeg ook de indruk dat je t een beetje hoog in je bol hebt en dat je slecht tegen andermans mening kan)


Ik heb al aangegeven dat ik zelf ook nooit op banners klik, en dat ik ook de pest heb aan bv 'popups'... Maar als jij niet leest?? dan kan ik daar niks aan doen....

Ik dacht dat in de sectie "Algemeen" ook Algemene dingen besproken konden worden...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:40

Ik snap je gedachtengang helemaal maar 't is ook regel dat topics voor een breed publiek interessant moeten zijn..

Als ik hier ga bespreken of ik zondag b.v. bij Heike langs kan komen dan is dat iets waarbij de rest van bokt zoiets heeft van: Gaaaap

Snappie?

Het moet wel een beetje interessant blijven allemaal.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:44

Blijkbaar heb ik de sectie algemeen verkeerd begrepen.. en had ik eerst diverse berichten moeten lezen om dit forum te begrijpen...

Ik ging er van uit dit het onderwerp algemeen bestemd was voor algemene onderwerpen wat iedere lezer aanging, mijn fout dus....

helaas, ik hoop dat iedere lezer mijn excusses kan begrijpen en aanvaarden...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:46

Ik hoop het ook maar ik hoop ook dat ze dat niet allemaal gaan melden Lachen

In iedergeval heeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de info.. Ga er nog eens induiken. BTW bij dat netdirect.nl wordt het me niet echt duidelijk wat het nou oplevert.. Hmm.. Maar goed, moet nog een hele hoop info verzamelen.

Maar ja, eerst ff naar bed, schijnt ook belangrijk te zijn. Bweeeeeeeh.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:51

Bij 'ons' in de Koffie korner was ik gewend dat men pas Reageerd op een onderwerp als het hem/haar ook intereseerd.. Helaas wordt ik aangevallen op een onderwerp door iemand die het onderwerp niet interesseerd...

De 'Koffie Corner' is dus een gebied waar iedereen alles kan schrijven, en als het onderwerp je niet intereseerd dan reageer je niet... Ik kwam tot de schrikbarende reactie dat het onderwerp 'Algemeen' hier anders werkt...

Mijn Oprechte Excusses.... en dat meen ik!!!

Ik ga verder met PB's.... (echt waar Lachen )

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 00:07

sorry zal me der niet meer mee bemoeien.
na een enorme waarschuwing (beetje terecht) van onze webbie
sorry. zal jullie niet meer storen teriwjl jullie over bannertjes aan t praten zijn.
(pff kost me toch wel moeite zo'n verontschuldigend berichtje)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 00:14

Citaat:
BTW bij dat netdirect.nl wordt het me niet echt duidelijk wat het nou oplevert.. Hmm.. Maar goed, moet nog een hele hoop info verzamelen.


Ik kan je wel een mailtje sturen, maar hier gaat het sneller Lachen (En de kans dat een lezer óók een eigen site heeft en iets aan deze infromatie heeft is aanwezig, dus dit bericht in 'Algemeen' is mischien best op zijn plaats Lachen )

Netdirect betaald erg goed... Voor één ieder met een eigen site is het een aanrader, dus ook voor de lezer anders dan Bart (om het omderwerp algemeen te houden Lachen ) meld je aan bij Netrdirect.nl ze betalen goed en regelmatig!!!

(Zo.. nu heef 'iedereen er wat aan' Lachen )

Tot de volgende discussie Knipoog

ps.

Bart: (sorry, dit is hier hééééééél erg off topic) kun je op Bokt geen KoffieCorner maken waar echt álles (en dan ook álles) besproken kan worden??? Mijn ervaring is dat bv HondenMensen ook wel eens graag over de 'Afwas' willen praten....


ps2. Voor alle andere lezers van het ondewerp 'Algemeen' : Bart en ik zetten dit gesprek via een PB of Mail voort.... Jullie blij, wij blij.....

ps3.

Ik het begin heb ik alleen Bart een paar tip willen geven, echter kwamen daar racties van medegebruikers op en die heb op geprobeerd te verdedigen. Ik heb aangegeven dat ik ook geen voorstander was van bv banners maar dat er soms geen keuze is om een website te laten draaien....

Nogmaals.. Mijn bericht heeft zich alleen op Bart Gericht en heb nooit de intentie gehad om iemand persoonlijk aan te vallen, als iemand zich persoonlijk aangevallen heeft gevoeld dan wil ik graag mijn excusses aanbieden, hier komt het:

let op.....

3.

2.

1.

SORRY!! [jouw naam], HET WAS NIET PERSOONLIJK!!!



Ik wil iedereen daarom ook eens uitnodigen op het Hondenforum.nl waar de sectie 'de koffieCorner' actief is, daar is elk onderwerp toegestaan. Ik heb helaas de sectie algemeen verward met de sectie 'KoffieCorner'...

Ik kon het niet weten....

Sorry.. ik houd er nu over op.. (Maarten ook weer blij??? Knipoog )

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 00:21

Citaat:
Ik wil iedereen daarom ook eens uitnodigen op het Hondenforum.nl waar de sectie 'de koffieCorner' actief is, daar is elk onderwerp toegestaan


Aargh... ik ga weer te snel...
Ik wil dus niet de gebruikers van Bart kapen om op mijn forum te kijken...!!
Blijf aub weg.... echt waar!! Knipoog tenzij je in Honden geintereseerd bent.... dus...

Wizzard
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 00:41

Citaat:
als bart wil dat de rest van bokt zich ermee gaat bemoeien had hij dit topic toch zelf wel gestart. waarschijnlijk in een later stadium, als hij meer zekerheid heeft over wat hij wil.


Hee Marjolein.. heb reeds de reactie van Maarten gehoord en ben blij dat we ieder net zo genoten hebben van de discussie...

Ik ga al weer off-toppic, maar ik probeerde Bart alleen een handje te helpen (een beetje de Open Source Gedachte, begrijp je wel...)

Ach, ik houd er ook maar beter over op... dit onderwerp wordt vrij lang en ik wil niemand meer boos maken.... Je kan me een mail sturen of een PB'tje plaatsen als je opmerkingen over mijn gedrag hebt... Lachen

Ik wil iedereen nog een oprechte Smile toewerpen:

Komtie:

Pling

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 06:41

heeey nog 1 tipje *LOL* gebruik je quote in noodgevallen dit is zooooooooooooo lastig te lezen Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Babsiej, Domi_94, Duran123, Fly_high, GoogleAdsense, HELder, lina1998, moOby, Muurp, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, xoranlover en 61 bezoekers