rare jongens,die pensiongasten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

rare jongens,die pensiongasten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 00:55

Heel vreemd,heeft iets van 3 maanden een 2 tal boxen leeggestaan en niemand gebeled,en vorige week belde er maar liefst 3 mensen waarvan er 1 2 paarden wil neerzetten(word nog 1 box voor gebouwd),miranda(van bokt)staat nu bij me en er wil nog iemand komen maar we hebben geen plek meer ,dus heb vanaf nu een wachtlijst!

Heel vreemd zo tijden niks en dan in 1en bellen ze tegelijk. Verward *LOL*

maken de andere pensionhouders dat ook wel eens mee?

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:05

Ik was op tijd !!!! ik was op tijd !!! Haha! Knipoog

En hoezo Jongens ?? volgens mij zijn alleen onze paarden van het mannelijk geslacht Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 01:20

Haha! ja das wel waar!
We hebben nog geen mannelijke leden,misschien ooit nog wel. Knipoog
nee hoor vind het wel gezellie zo een stel meiden,iedereen kan het gelukkig met elkaar vinden. Tong uitsteken

Mooie palen voor de paddocks he!hoop morgen ze af te krijgen,maar ben bang dat dat niet helemaal zal lukken,is best veel werke n ben maar 1 persoontje maar doen ons best! Vingers aflikken

Zou best een grotere stal nog willen hoor,stuk of 20 boxen,maar dan wel meer land nodig en nog maar 2 paddoks of een longeerring,anders word het wat vol Schijnheilig
Nee voorlopig is het zo wel mooi,krijg het nog druk genoeg.
Vandaag was marco bakker(niet DE marco bakker),z'on klusjes man langsgeweest en zou even een kostenplaatje maken,dus we wachten weer af.

Begint al op een echt bedrijfje te lijken he!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 02:45

Tja, een 3 jaar geleden ofzo wou ik naar een bepaalde stal toe (nouja, mijn paard moest er naar toe, als ik op vakantie was) maar alles was vol, maar het zou wel geregeld worden, want 1 paard ging snel weg.
Toen ik weer thuis kwam, was dat paard nog niet weg en mijn paard stond dus nog steeds thuis...
Toen was alles vol, paarden en pony gedeelte.

De keer erop (2 jaar geleden) kwam ik er wel tussen, heb daar toen een hele tijd gestaan, intussen werd de eigenaar gebeld of er nog stallen vrij waren maar dat kon toen niet, (paardengedeelte zat vol, 1 ponystal over).

Nu zijn er 3 ponystallen vrij en 1 paardenstal (van de 4 paardenstallen en 5 ponystallen) van de in totaal 9 stallen en dat al een behoorlijk tijdje.

Dus ene keer stal stampvol en willen er graag nog wat mensen met hun paard/pony bij, en de andere keer ruimte genoeg.
Wisselt dus nogal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 10:21

Het verloopt altijd in golfbewegingen. Zo heb je ineens een wachtlijst en zo sta je maanden met lege stallen. De kunst is om een juist gemiddelde te vinden om de continuiteit in je bedrijf te garanderen en je niet gek te laten maken door de hype.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 11:37

Leuk voor je joh een wachtlijst!! Dat is alleen maar goed

Hey die Marco Bakker hoe oud is die jongen en hoe ziet
hij eruit?? Komt hij uit Heerhugowaard, want ik heb bij een
Marco Bakker in de klas gezeten *LOL*

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:05

Barb schreef:
Leuk voor je joh een wachtlijst!! Dat is alleen maar goed

Hey die Marco Bakker hoe oud is die jongen en hoe ziet
hij eruit?? Komt hij uit Heerhugowaard, want ik heb bij een
Marco Bakker in de klas gezeten *LOL*


Heb ik daar ook bij in de klas gezeten dan Verward

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:26

spokey"]
[quote="Barb schreef:
Leuk voor je joh een wachtlijst!! Dat is alleen maar goed

Hey die Marco Bakker hoe oud is die jongen en hoe ziet
hij eruit?? Komt hij uit Heerhugowaard, want ik heb bij een
Marco Bakker in de klas gezeten *LOL*


Heb ik daar ook bij in de klas gezeten dan Verward
[/quote]

nee op de basisschool de Tjasker (heet inmiddels anders, de Tweemaster geloof ik) heeft er een Marco Bakker bij me in de klas gezeten.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 13:00

bij mij op stal is het echt overvol. er staan zelfs al in 2 boxen 2 paarden. en er komen nog steeds mensen vragen voor een box. Maar de boer moet helaas nee verkopen hoe erg hij het ook vind.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:08

Hihi, hebben wij ook hoor. Heb je de stal vol, dan komen ze ineens vragen en andersom. Maar goed, wij hebben weer een box vrij, maar zie maar eens iemand te vinden die een paard voor een goed half jaar kwijt moet.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:38

Ja inderdaad VOL bij ons.

Ik vraag me ook af hoe hij dat straks gaat oplossen als de veulens groot zijn Verward

Waar is jullie stal, aangezien in ook in HHW woon kunnen we misschien weer eeens een meeting organiseren.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 23:25

De pensionstalling van paulanda zit op de veenhuizerweg. HHW de Noord.
Hoek kerkweg.. Er hebben een aantal bokster belooft Tong uitsteken om langs te komen bij mijn mannetje Lovers maar dat zal dan zeker op bokt komen te staan denk ik.. Haha! Ben je ook welkom hoor !!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 23:28

Ik kan nog 1 box plaatsen en anders eventueel container box,het is ook niet echt de bedoeling dat die hengst terugkomt,als het wat lijkt gaat hij voor de hengstenkeuring en anders word hij verkocht,en die merrie is nog niet zeker of we die houden,als mijn merrie ato nu een merrieveulen krijgt willen we die houden dus gaat vanity(die nu in opfok staat weg) en als ze een hengstje krijgt gaat of dit hengstje weg of valentino(die in opfok staat)gelijk,of als ie 3 is,je kan immers(jammer genoeg)niet alles houden.
We willen graag een merrie houden omdat onze merrie al 21 is en we weten niet hoelang ze nog als fokmerrie geschikt is.haar moeder kreeg op 23 haar laatste veulen,hoop dat ato dat ook gaat redden.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 23:35

Stoppen nu he Knipoog
Er moeten er eerst nog 2 komen...

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 23:38

hahaha het lijkt wel een verslaving Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-03 21:54

ja dat is het zeker wel!heel toevallig heeft yvette(can die shire en hackney)gebeld,dat ze of deze week moest komen ehn anders naar een boer tegenover haar ging,maar aangezien we maar 1 box hebben en die andere nog moeten bouwen kon ik haar niet helpen.
Dus degene die op de wachtlijst stond(wanda)heb ik gebeld,en ze zou er nog even over denken en me dan bellen,dus het bouwen van de box wachtenw e nog even mee tot er weer een gegadigde is,we laten hem wel vast opmeten en is dan binnen 4 weekjes wel klaar.