Kabel ??? MXstream wat is het beste

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 13:33

Hoi,

Binnenkort is in Nieuwegein Mxstream te krijgen (Mayo opletten). En dat voor aardige prijzen begin fl. 49,00 en later fl.60,00.
Dan kan ik tenminste nog doorbokken zonder tikken. Bart jij hebt vast goed tips?

Nou ben ik even benieuwd welke provider jullie hebben. Ik wil liever geen Planet en World on Line. Mijn account loopt via Wish kan ik die houden?

Wat zijn jullie ervaringen.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 13:35

Als je voor ADSL gaat (MXstream) kan je geen PI of Wish kiezen. Dan zit je vast aan XS4ALL (www.xs4all.nl).

Op zich is het wel leuk en 60,- per maand is wel te doen. Wat krijg je dan? Ik neem aan dat er ook een duurder pakket is?

En kan je ook kabel nemen dan in Nieuwegein? If so, welke provider is dat dan?

BTW er zijn ook tig websites speciaal over dit soort spul (vraag me alleen niet welke *LOL* misschien kan je iets vinden op http://www.kabelmodem.nl ofzo?).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 13:50

Thanxxx. Ik ga even rondkijken.

Helaas is er in Nieuwegein nog geen kabel. Als hij er kwam komt hij via Casema.

Er zijn een aantal providers die onder MXstream draaien zoals Zon, World on Line, Wanadoo (dacht het zeker niet), HCC Net, XS4all en nog een paar.

Ze hebben nu een leuke aanbieding met korting als je planet gebruiker bent. En dat is Marco.

Gr Pris

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 13:56

Hmm, indeed.. Meerdere providers tegenwoordig. Toen ik er naar gekeken had was alleen XS4all een optie. Verder had je Cistron (maar dat is niet via MXstream).

Is dus al een hele tijd geleden dat ik er naar gekeken heb...

Maar kiezen tussen Casema en iets anders lijkt me niet zo heel moeilijk Lachen Casema is echt zwaar Misselijk en Frusty

'k ken wel wat mensen met ADSL, 'k zal wel eens informeren wat zij er van denken (maar eerst weer ff studeren, morgen tentamen Frusty).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 14:02

Thanxxx again.

Kom je ooit wel aan het leren toe?? Kusje

Maarhe succes met je tentamen morgen.

Gr Pris

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 15:07

Neuh, schiet niet echt heel erg op Lachen

Probeer nu maar telkens een uur achter elkaar te leren en dan 'even' pauze. Probleem is vooral dat dat 'even' meestal uitloopt op een dik uur Frusty

Oh well, we overleven het wel. Zo moeilijk is statistiek niet, het is alleen zo dat het boek erg goed in elkaar zit alleen de colleges en de sheets zijn errug brak Boos! Maar ja, we komen er wel uit voor morgenvroeg 9 uur *LOL*

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 15:11

Dat wordt dus een lange nacht en een vroege morgen Scheve mond\.

Tip: zet je computer uit anders zit je toch alleen maar te bokken.Kwijl

maar ik zag al ergens dat we niet zonder je kunnen. hhihihih Lachen

Gr Pris


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 17:10

Uhmm, ik heb HCC Net. Betekend dit dat ik binnenkort via mxstream een kabelaansluiting kan krijgen voor m'n hcc net? Ik hoop dat ik 't goed snap, ik ben hier echt een licht in. Hihihi!

Pling Knuf Mayo Pling

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 08:57

Marco is het nog aan het uitzoeken wat het beste is.

Zodra we wat mee weten hoor je het wel.

Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:31

Okidoki, beter dat ik 't van jullie hoor, dan dat ik 't zelf uitzoek (dan klopt 't vaak niet *grinnik*)

Pling Knuf Mayo Pling

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:56

adsl is via de gewone telefoonkabel, net als isdn. voor adsl moet in de grote ptt centrale een kaart (1 mln pieterballen) aangebracht worden. dat doen ze dus niet zomar. het is geeeeeeeeen kabel, veel sneller, meer bandbreedte, en 60 piek? Ik zie overal tegen de 200 piek staan... WEet je het heel zeker? ik dacht inderdaad (weet het trowuens wel vrij zeker) dat xs4all de enige adsl/mxstream provider is... Mxstream is een dealtje van kpn met xs4all, een soort adsl dus (zoals je bruine en witte vla hebt). adsl is dus een nwe techniek op oude infrastructuur. kabel gaat via de tvkabel... is dus geen kabel hier, wel always-on en voor een vast bedrag per maand.

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 14:04

Dat dacht ik dus ook alleen Xs4all maar we kregen een aanbieding van Planet Kwijl en daar zag ik op de site van MXstream dat er meerdere mogelijkheden waren.

Aanbieding nu is 3 mnd voor fl. 49,00 en op de installatie ook behoorlijk nog wat korting en dat wel voor 1 april. De vaste prijs per maand is nu fl. 99,00 ik denk dat de rekening nu hoger wordt door al het bokken dus dat zou toch goedkoper zijn voor ons.
We gaan nog even kijken.

Gr Pris

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 14:06

een tijdje terug kreeg je bij xs voor 31 mrt de aansluiting gratis, moest je wel gewoon volle mep betalen. Dat is een paar weken geleden.. Mijn ouders willen dat ook graag, want we internetten nogal veel, maar de kabel, de mxstream en al dat soort gave dingend oen het bij ons niet.. Maar als Nwegein komt,d an komen wij ook wel...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 14:27

Je moet iets van 30 uur per maand internetten wil je het er uit halen (als je een betaald internet abo hebt, als je gratis internet zit het nog hoger dan 30 uur).

MXstream was inderdaad alleen KPN/xs4all, maar dat is schijnbaar een tijdje geleden open gegooid.

BTW die aanbiedingen zijn meestal niet te moeite. Denk een beetje lange termijn.. PI is (in iedergeval met al hun ander diensten)nogal Misselijk en Frusty, ik zou dus niet bepaald snel iets van hun afnemen.

Heb wat rondgevraagd en de mening is over het algemeen dat xs4all toch wel de beste provider is.

Verder maakt het nogal wat uit wat voor abo je neemt. 512/64 was iets van 60 piek/maand dacht ik, 1024/256 is 110 p/m
dat scheelt dus nogal, zowel in snelheid als geld..
Ik zou wel weten wat ik zou doen, maar ja, je moet die afweging natuurlijk zelf maken.

Voor wat bokken is die 512/64 al dik overkill maar als je ook wat services thuis wil draaien is 256kb up wel leuk..

BTW, Laui, dat 1mln is nogal overdreven. Overigens maakt het bij ADSL ook nogal sterk uit hoever je van een centrale afzit of je het kan gebruiken of niet...

'k zag trouwens dat bij ons in de wijk vanaf april ADSL beschikbaar is. 'k weet nog neit wat ik ga doen, kabel of ADSL.. Nadeel van ADSL is wel dat de latency wat hoger is Boos! Dat zuigt dus vooral als je soms spelletjes via internet doet.. Maar ja, eerst tentamen weken door zien te komen, dan gaan we hier wat meer naar kijken.

BTW2 je moet voor de grap eens kijken wat me morgen te wachten staat.. Dis is echt het meest wazige vak dat ik OOOOOOIT gehad heb. Pff.

http://www.tm.tue.nl/vakgr/tb/recht/frank/ten0a380.htm

heeeeeeeeel vaag. COllege's waren mega brak (ik heb het 2x uit kunnen houden). Verder geen fatsoenlijk dictaat, alleen wat losse artikelen. Snap nog steeds niet wat nou het doel is van deze paasei zooi Boos! Maar ja, we zien wel.

't leuk is ook nog dat ik er tot 5 minuten geleden nog helemaal niks aan gedaan heb. Of ja, ik heb 4 van de 20 artikelen samengevat.

'k hoop dat we nooooit meer zoiets wazigs als dit krijgen Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 14:52

c

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dominique_96 en 39 bezoekers