van het paard gevallen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

van het paard gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 17:07

Nee, niet ikke Knipoog

Ik lees net op het internet dat Anky van haar Joker is gevallen.
Bovenbeen geboken. Sneu he?!

Misschien wilde Joker een keer rodeo rijden??? Extreme duivel

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:30

Echt? Haha!

Zie je nou, eraf vallen gebeurt de beste weleens Tong uitsteken

Sorry, maar ik vind het enigszins komisch *LOL*

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 17:33

Ja, ik moest er stiekum ook wel om lachen hoor.
Vooral omdat ik de tip kreeg van een collega en iedereen hier begon meteen te brullen }>

Ach: Ook het beste paard.... *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:42

bericht nr 358 nu, geeft verder niet *LOL*

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:42

Zie niet echt wat daar komisch aan is. Verward

Anky "eet" van paardrijden en als je als zelfstandig ondernemer zoiets overkomt is dat nooit echt leuk.

Misschien is sterkte wensen meer op zijn plaats Bloos

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:42

Had ze maar een knop op d'r zadel moeten zetten... *LOL*

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:46

Ludo schreef:
Had ze maar een knop op d'r zadel moeten zetten... *LOL*


Moet je niet vergeten om die knop ook vast te pakken zoals ik laatst!

=^.,.^=

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:48

Ik sluit me aan bij Vera. Je bent zomaar een paar maanden kwijt met een gebroken been; niet echt leuk en zeker niet als dat je dagelijks werk in de weg zit!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:50

is inderdaad heel vervelend voor haar.

ik hoef niet volledig te eten, van mijn paarden, maar het toetje en het broodbeleg moet ik er toch wel van kopen.
laatst met mijn kapotte blauwe been was het ook geen pretje om achter rond te hobbelen met een paar krukken en een kruiwagen hooi.

dus is het voor haar te hopen dat het snel weer beter is.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:53

Wel verrot voor haar, maar aan de andere kant fijn te weten dat ik niet de enige ben die in mijn paardencarriere zand heeft gehapt. Een ongeluk zit in een klein hoekje, heet dat volgens mij. Maar nu is ze vast een tijdje uit de roulatie. Erg sneu voor haar. Je bovenbeen is volgens mij echt niet het 'beste' om te breken... auuuwww.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:55

Inderdaad ik vind het sneu voor haar. Vooral om dat ze met paardrijden brood verdient.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 20:31

Was net op het journaal dat ze wel een paar maanden zoet is. Dit zou zijn omdat het een akelige breuk is geweest. Toch zet me dit wel weer aan het denken. Toevallig zei ik vandaag nog tegen mijn vriend (toen ik dit nog niet had gehoord op de radio) dat ik ook eens wat meer aan mijn veiligheid moet gaan doen. Ik zat vandaag weer een paar keer met mijn hart in mijn keel en dat gaat me toch steeds meer tegenstaan moet ik zeggen. Het lijkt wel of je ook steeds meer 'gevaren' gaat zien hoe ouder je wordt. Maar ja, voor mij is het een hobby, ik hoef er niet mijn brood van te kopen.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:43

ik heb net even bij overig nieuws zitten lezen en daar alleen maar medelevende reakties gezien.


op " western" wordt vaak gemopperd over dat dressuuur ruiters de western sport niet serieus nemen, maar geef dan als western ruiter het goede voorbeeld, en maak geen flauwe grappen over een knop en rodeo enz..want je ziet nu maar weer dat een paard, western of dressuur gereden, gewoon een paard blijft , met alle leuke en minder leuke kanten.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:48

Sinds ik 2 maanden geleden van mijn paard ben gebokt en hoofdletsel had ben ik ook niet meer vol bravoure hoor. Nou had ik dan geen cap op dus ook beetje eigen schuld dikke bult maar toch.... Ik ben niet meer een van de jongsten en je kunt van alles tegenkomen. Honden die je paard opjagen, enge trekkers (volgens 't paard dan), andere paarden die de boel op stelten zetten etc. Ankie rijdt volgens mij meestal in de bak, ik weet niet of ze er daar afgegooid is, maar je ziet dus dat het ook onze beste dressuurruiter kan overkomen. Misschien een natrap van Joker, komt ook niet lekker aan natuurlijk. Ik hoop dat de breuk niet heel ernstig is en dat ze snel en goed geneest. Wij hoeven ons denk ik geen zorgen te maken om haar inkomen hoor, ze heeft nog een man die wat doet voor de kost Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:47

Chantalleke schreef:
Inderdaad ik vind het sneu voor haar. Vooral om dat ze met paardrijden brood verdient.


Nou, in financieel opzicht hoeft niemand zich zorgen te maken over Anky hoor. Die heeft brood zat.

Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet? Iedereen doet net of haar val het eind van de wereld is. Over een aantal maanden zit ze gewoon weer op het paard en is er niets meer aan de hand.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:18

XoNo schreef:
Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet? Iedereen doet net of haar val het eind van de wereld is. Over een aantal maanden zit ze gewoon weer op het paard en is er niets meer aan de hand.


Niemand doet moeilijk, alleen is het behoorlijk flauw om zoiets komisch te vinden en daar over te gaan brullen.
Erg makkelijk om iemand af te z**ken die zich niet verweren kan.

Denk dat jij het ook niet zo leuk zou vinden als het jou zou overkomen en je leest dat wij het allemaal enorm grappig vinden en daar flauwe opmerkingen over maken. Niet echt sportief

Daarnaast heb ik een dag met haar gewerkt en het is gewoon een topmens, aardig, royaal hart en sportief.

Vandaar dat we zo reageren.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:43

helemaal met je eens Vera.
en of ze genoeg brood heeft, daar kunnen wij ook niet over oordelen.
wie weet eet ze wel heel veel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:45

XoNo"]
[quote="Chantalleke schreef:
Inderdaad ik vind het sneu voor haar. Vooral om dat ze met paardrijden brood verdient.


Nou, in financieel opzicht hoeft niemand zich zorgen te maken over Anky hoor. Die heeft brood zat.

Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet? Iedereen doet net of haar val het eind van de wereld is. Over een aantal maanden zit ze gewoon weer op het paard en is er niets meer aan de hand.
[/quote]

Er doet ook niemand moeilijk over, maar ik denk dat jij het ook leuker zou vinden als er een beetje met je meegeleefd wordt als je 'n keer flink van Bud aflazert dan dat mensen lollig gaan doen erover Verward Als iemand zich geen pijn gedaan heeft, kan het nog wel een soort van grappig zijn, maar Anky heeft nu toch een heel vervelende en pijnlijke blessure, waardoor ze ook de wereldbeker in Zweden mist. Niet echt grappig, lijkt me?

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:14

XoNo"]
[quote="Chantalleke schreef:
Inderdaad ik vind het sneu voor haar. Vooral om dat ze met paardrijden brood verdient.


Nou, in financieel opzicht hoeft niemand zich zorgen te maken over Anky hoor. Die heeft brood zat.
[/quote]

Ik maak me geen zorgen. Maar als jij van je paard af val dan is het toch gewoon banketstaaf. Stel dat je werk heb dan ben je door je hobby mooi uit de roulering. Das lekker. Heb het zelf mee gemaakt. Met mijn knieen Gelukkig niet gebroken maar scheelde niet veel heb sinds die tijd ontzettende last van knieen.

Kijk als Anky slim was en is heeft ze haar eigen verzekerd. Maar het is gewoon sneu dat je met je werk of hobby een enige tijd uit de roulering ben.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:15

Roulatie roulatie roulatie roulatie roulatie.......

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:16

Extreme duivel Dat bedoel ik Extreme duivel

kan soms niet uit mijn woorden komen Lips are sealed Lips are sealed

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:21

...ligt hopelijk niet aan je knieƫn }>

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:23

Extreme duivel }> }> Ben af en toe een beetje warrig met mijn taal maar heb dat altijd al gehad en ligt dus niet aan mijn knieen }> Extreme duivel


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:23

nee, het komt uit haar tenen Haha!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:24

JOS Extreme duivel Extreme duivel }>