Wie weet western-africhtingsstal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Wie weet western-africhtingsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 06:36

Ik zou Cheyenne graag western in willen laten rijden, maar heb geen idee of daar speciale africhtingsstallen voor zijn. Weten jullie dat?

horseplay

Berichten: 15
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 10:21

cl@udia van www.slidinghorse.nl neemt paarden in training en traint ze met paardvriendelijke methodes.

Voor de rest zijn er zat western stallen, alhoewel ik gehoord heb dat er voor de echt goeie een wachtlijst is.

Success!

MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 10:23

waar woon je? in drenthe zit een goede stal. dj's trainings stables . zit in koekangerveld. heel goed, maar niet duur.

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:59

Hallo Franca,

Er zijn zeker een aantal trainingsstallen in Nederland. Je moet alleen even goed rond kijken om te vinden wat er bij jou en je paard (van het jaar *LOL* ) past.

Mijn paarden zijn bij Burgmeijer Quarterhorses getrained en ik ben daar heel erg tevreden over. Ook onze kleine dame Holly (top tien paard van het jaar *LOL* ) zal daar aan het eind van dit jaar zadelmak gemaakt en ingereden worden.

Ze kijken goed naar wat het paard aan kan en gaan er paard vriendelijk en consequent mee om.

Andere trainingsstallen kan ik niet beoordelen omdat ik mijn paarden daar nooit in training heb gehad. Ik zou dan op verhalen van anderen af moeten gaan en dat lijkt me geen goed plan.

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:41

Ook bij WSW kan je je paard zadelmak laten maken en in trianing geven. Er wordt op een eerlijke en rustige manier gewerkt.

Het beste voor jou is denk ik om eens bij verschillende stallen langs te gaan, de sfeer te proeven, te kijken hoe ze rijden/lesgeven en eens met de trainers te praten.

Suc6 met zoeken naar het voor jou juiste adres!

Groetjes Marion

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:22


Ferrymaid
Berichten: 32
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:43

Hallo, hierbij mijn eerste bijdrage op Bokt. Ik heb gereden bij de Veluweranch in Hoenderloo en ook daar worden paarden western getrained. Denk inderdaad dat het een kwestie is van kijk en vergelijk.
www.veluweranch.nl

groetjes Ferrymaid

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:23

Hoi,
Ik zou mijn paard ook naar DJ Stables in Koekangen brengen. Super goeie mensen, aardig en eerlijk voor je paard. Daarnaast inderdaad heel redelijk geprijsd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:41

Hoi Franca, volgens mij woon je bij mij in de buurt, dus kan ik je onze stal aanbevelen: Westerntraining 11J in Aarlanderveen. Als je telefoonnummers oid wilt (of een rondleiding/boktmeeting Haha! ) dan stuur maar een PBtje!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 03:18

Bedankt voor de reacties. Ik zal wel wat gaan rondkijken op verschillende stallen. Sonja, ik heb je ge-pb't! Lachen