Wat zou je doen als......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Wat zou je doen als......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 14:44

je in het winkelcentrum liep en ineens de twee kindertjes van je vriend ziet lopen met een blonde mevrouw erbij... Hun moeder dus en de ex van je vriend waarmee ie ongelooflijk overhoop ligt wat betreft alles van de scheiding...(en je kent haar dus niet?)

Ik was even bang dat de meisjes me herkenden, maar gelukkig niet. Dan ad ik me wel héél banketstaaf gevoeld denk ik. Maargoed. De vrouw kende ik wel van de trouwfoto's, maar had haar dus nog ooit gezien. Ik stond dus met m'n hart in m'n keel daar op het plein, helemaal Verward

Ik ben achter haar aan de supermarkt in gelopen, heb een mandje gepakt en daar afwezig wat spullen in gegooid terwijl ik haar subtiel observeerde. Toen ik thuis kwam bleek ik wel heel vreemde boodschappen gedaan te hebben overigens (pot jam, handcreme, appels?) maargoed het moet toch een beetje lijken alsof je daar bent om te shoppen Knipoog

Nee ik was helemaal overdonderd ervan. Ik bedacht me later dat ik misschien beter de meiden gedag had kunnen zeggen en dan door had moeten lopen. Of haar misschien dag zeggen?

Zo'n vreemd idee dat je iemand ziet lopen waar je vriend 15 jaar mee is samen geweest en die zo'n groot deel van zijn leven uit heeft gemaakt... ik was er gewoon een beetje van geschrokken..! Wat hadden jullie gedaan? Heb je zoiets wel eens meegemaakt?

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:51

schrikken is dat he!
ik ben de ex van mijn vriend (waar hij 7 jaar mee heeft gewoond en ze stonden op het punt te gaan trouwen, alles was al geregeld) ooit eens tegen gekomen in het winkelcentrum.

Mijn hart zat dus ook in mijn keel, ik ben achter haar aangegaan. Ze ging VET (die kledingzaak) in en ik dus ook, daar heb ik haar geobserveerd (ook heel subtiel Nerd )
Op een gegeven moment stond ik bij een kledingrek en ze kwam recht op me af, op het moment dat ze voor me stond keek ik haar aan en ze draaide zich onmiddellijk om heel vreemd was dat.
Ik weet dat ze een keer een foto van me gezien heeft maar op dat moment leek ik helemaal niet op die foto.

heel vreemd gevoel is het, nu moet ik wel om mezelf lachen als ik daar aan terug denk. Haha!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:21

vooral je normaal gedragen niets is erger voor de kinderen dan dat hun vader en moeder overhoop liggen en als de nieuwe vriendin van hun vader zich ernaar gaat gedragen wordt het een nog grotere ramp.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 05:07

Tja, het kan ook andersom.

Ik was met mijn toenmalige vriend (lang, lang geleden Gaaaap ) uit samen met nog 2 anderen.
We stonden op de dansvloer, ik was moe en ging alleen aan de bar zitten en even wat drinken bestellen toen een ex van mij naar me toekwam.
Even gezellig mee gekletst enzo, en toen kwam mijn toenmalige vriend eraan.
Hun aan elkaar voorgesteld (ex wist dat die jongen mijn vriend van toen was, vriend van toen wist niet dat hij een ex van mij was) en eventjes met zn drieen gepraat.
Op een gegeven moment maakte die ex een gebaar richting mij naar mijn vriend van toen toe, van ga maar ofzoiets, erg vaag.
Dus vriend van toen voor de gein, ga zelf maar.
En ikke in spanning hoe het zou aflopen, hoe en of de ontknoping kwam, (nouja, er was niks gebeurd ofzo, maar voor hoe het ging lopen).
Zegt ex, die tijd heb ik al gehad.
Vriend van toen stond met mond vol tanden, dat gedoe was over, verder normaal verlopen.

Ach ja, zulke dingen heeft iedereen wel eens lijkt me (met je huidige vriend een ex tegen komen bedoel ik).
Heb ook wel eens gehad dat ik met een vriend een ex tegenkwam en die bleken elkaar dan te kennen en zulke situaties.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 05:15

Uhm, vergeet ik nog wat ik on-topic wou zeggen...
Geen idee wat je moet doen, zou wel gedag zeggen tegen die kinderen als ze je zien, al is het niet uit jezelf, maar niet blijven staan praten ofzo.
Gewoon normaal doen.

Zelf zou ik hun de supermarkt niet achterna in gaan (als ik daar niks te zoeken had), misschien van een afstandje bekijken, maar niet volgen, ze zouden het maar doorhebben/krijgen... hihi, dan sta je mooi voor #^#

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 10:07

Citaat:
en als de nieuwe vriendin van hun vader zich ernaar gaat gedragen wordt het een nog grotere ramp.
Oh nee absoluut niet, ik ken haar niet en goed, de verhalen die ik hoor zijn niet erg positief. Maar dat is nauurlijk maar vanaf één kant bekeken. Een beetje tegen dr gaan schelden zou niet eens in mijn hoofd opkomen! Op dit moment gaan ze helemaal niet met elkaar om en believe me, ik zou juist liever willen dat ze wél konden praten met elkaar... !

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:15

Zo'n situatie is idd heel raar vooral als ze jou dan niet herkent (en jij bent toch stiekem bang van wel.. Haha! ) Ik kan het niet goed beschrijven, maar als je je gaat voorstellen dta je vriend zo lang met diegene een relatie heeft gehad is het toch raar. Maar het beste kan je er niet te veel aandacht aan besteden, het is tenslotte zijn EX.. en jij bent z'n vriendin, en dat is waar het om gaat toch.. Knipoog

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:24

Tja, verhalen die iemand over z'n ex verteld zijn vrijwel nooit heel positief, anders was het niet uitgegaan toch?

Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan. Ik zou wel nieuwsgierig zijn iig!

Ik heb ook al eens zoiets meegemaakt, toen ik net een maandje ofzo een relatie had met mijn vriend kwamen we samen zijn ex tegen. Ik wist niet dat dat zijn ex was... Errug gezellig.... Zij wou hem toen heel graag terug, en stalkte hem al een tijdje. Maar ja, mijn vriend wou haar dus echt niet terug. Zelfs nu nog (2 jaar na hun relatie) belt ze regelmatig mijn vriend op om wat af te spreken, maar die gaat daar uiteraard niet op in. Belachelijk he?
Maar ja, we komen haar nog wel eens tegen, en dan ziet ze lekker dat wij nog samen zijn!

Ook omgekeerd is het wel eens gebeurt, dat we samen waren en mijn ex tegen kwamen. Maar wij waren wel redelijk goed uit elkaar gegaan, dus daar zijn geen drama's van gekomen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:39

Ik ben een keer samen met mijn vriend zijn ex tegen gekomen.
Mijn vriend was altijd ontzettend negatief over haar (daar heeft hij ook wel reden voor) en ik had echt een bepaald beeld van haar.
Toen deden we een keer boodschappen en kwam zij diezelfde winkel in. Bleek het een heel "normaal" iemand te zijn. Tenminste, helemaal niet zoals ik had verwacht dat ze eruit zou zien... Ik vond het wel grappig eigenlijk.

Ik zou ook nooit op haar zijn afgestapt, ofzo. Maar als ik alleen was geweest had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als jij. Kijken. Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:33

Vroeger kwam ik de ex van mijn vriend elke zaterdag tegen in de stad en elke keer zat ze met haar handen aan hem, je wil niet weten welke neigingen ik toen had, een vriendin van mij mocht haar ook al niet omdat ze ook met haar vriend had gehad en daar ook nog steeds achteraan zat. Ik zou in jouw geval ook niet weten wat ik zou doen, ik denk dat ik gewoon door zou lopen en net doen of ik hun niet heb gezien.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 09:53

Jeetje Lau, heb jij weer zeker? Lijkt me idd effe heel maf.