Is jou paard ook net een vuilnisbak???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Is jou paard ook net een vuilnisbak???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 21:10

Die van mij eet dus alles!!Mijn vriendin (snoopy689)kwam dus ff snel op stal vanmiddag en ze kwam van de markt af!

Toen had ze kibbeling gekocht en toen hadden we nog een ministukje over en toen zeiden we,zullen we kijken of tie het lust??

Toen gaven we het dus en hij at het met een schuddend hoofd op!!Daisy had het ook bij fleurtje geprobeerd maar die spuugde het meteen uit!hahaha,ja logisch !!Het was ook super zout Party!! !!

Wie heeft er ook een vuilnisbakje?? Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:11

Mijn vorige pony,zat altijd met z'n neus in de vuilnisbak:D dan rook ie wat lekkers of zo en dan ging zo hup z'n neus de vuilnisbak in.En ja hij at ook alles wat ik at moest hij ook hebben.
erg grapig is dat

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 21:13

hahaahhahaha ,ja hij vind een slokje cola ook altijd lekker hahaha en dan moet je zijn kop zien van die bubbels!!!hahahahah

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:49

HAHAH! Mijn pony eet ook alles. Hij eet zelfs de jas van me tante!!!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:50

Nico vreet ook zo goed als alles Haha! Tenminste, waarvan ik weet dat het geen kwaad kan!
Zo is Nico gek op bananen! Vingers aflikken Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:55

Ja bananen zijn lekker zoet, dat vinden de mijne ook lekker Lachen verder eten ze ook hondensnoepjes. Mijn vader gaf er eens eentje voor de gein (kan geen kwaad want er zit alleen tarwe in ofzo, heel onschuldig) en dat aten ze doodleuk op. Maar ik houd het bij appels, brood en peen als bijvoer hoor!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 22:25

hahaha,zie je wel is die van mij zo erg nog niet!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:36

mn zus dr vorige paard nico die at ook alles, van broodje kaas tot ijsjes enz. meloen vond hij ook lekker Vingers aflikken. heeft ook wel eens een negerzoen gehad vond het ook nog lekker maf dier, sinas enzo dronk hij ook. is allemaal niet zo goed maarja

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:51

mn verzorpaard had eerst per ongeluk een hap van mn boterham met chocopasta genomen en lkkr dat ze het vond haha.
en mn moeder en haar broers en zussen hadden vroeger allemaal een eigen paard en dan gingen ze somerz een dagrit maken naar noordwijk en daar namen ze een ijsje voor hunzelf en ook allemaal een voor hun pony en dat vonden ze allemaal verukkelijk, lkkr hoor van die softijsjes haha

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:51

Yep, Baduh eet de schillen van de mandarijntjes die andere paardjes krijgen. Haha! Heel leuk om een mandarijn heel in de schil te geven, het sap spuit alle kanten uit. Hihi. Gelukkig komt het niet in zijn oogjes. Knipoog

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:24

nee wodan is best wel kieskeurig. appels, wortels eet hij wel,maar banaan of mandarijn echt niet. Ook bananen paardensnoepjes eet hij niet.Hij houd het liever bij bix, musli en slobber zonder poedertjes erin.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:28

HAHAH, mijn verzorg shetjes lusten woorteltjes sap Haha!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:56

Dat zijn toch allemaal geen vuilnisbakken? Niks aparts hoor, wat ik zo langs zie komen.
Wat te denken van zaken als Mars, Snikkers, drop, Mentos, vlees in diverse smaken, bij voorkeur met roomboter, paprika en meer van dat soort zaken. Het enige wat Patricia zo ongeveer niet lust is hele teentjes knoflook. Kennelijk is dat te scherp.
Oh ja, bier in diverse uitvoeringen wordt ook graag genuttigd. Ik moet nog eens uitproberen of ze ook sterke drank lust.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 15:08

Ik geef mijn paard nooit menselijk voer Verward Lips are sealed
Trouwens, Jamey lust wel banaan, maar ze lust geen appel Verward Ook suikerklontjes hoeft ze niet. Mijn paard is dus héél kieskeurig. Als het hooi niet zo erg best is, eet ze het gewoon niet Scheve mond

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:45

Mijn paarden lusten ook alles..sultane..ijsjes.twixen..chips..soms als je iets uit je mond heb steken zetten ze hun tanden erin !!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 20:21

nou snikkers en marsen is dodelijk voor je paard!!!Ik weet niet of je het weet???Maar ik geef mijn paard ook niet menselijk voer!!Alleen als ik zo toevallig wat bij me heb ofzo en hij wil het hebben dan krijgt hij het(behalve chocola!)Hij lust banaan en manderijn met schil hahahahaha lekker smerig!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:45

Expensive lust ook kei veel!! Chocomel,sinas, limonade,speculaas. manderijn is in 1 seconde verdwenen en verder heb ik niet zo veel van die dingen gegeven.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:05

Nah die van mij is nogal kieskeurig (mijn vorige eigenlijk )
Soms is ze in hongerstaking want dan is ze zo kieskeurig dat ze haar hooi niet wil Bloos maar soms is het best wel lastig hoor

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:17

Mijn vroegere pony was idd een vuilnisbak. Die at op wedstrijd ook graag een frietje met je mee als je niet oplette. Snoep was hij ook gek op, en als je nog boterhammen over had van school, dan kon je die na schooltijd bij hem kwijt. Maakte niet uit of er kaas of hazelnootpasta op zat: hij vrat alles. Haha!

Ameretto is heel kieskeurig. Zelfs suikerklontjes laat hij met een vies gezicht uit z'n mond vallen. Wortels en appels lust hij alleen als ze kloppen qua vorm, kleur en merk. Maar voor brok en muesli moet alles aan de kant. Haha!

Volgens mij hebben we nu dus eindelijk een ècht paard. Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 22:49

van mij is ook een kieskeurig dinkie
qua afstammeling is het idd een VUILNISBAK hihi
nee hij lust niet zo heel veel!
aan het begin vond ie een appel eng haha

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 18:23

Mijn vorige pony at ook gekke dingen, en drinken ook! Chocomelk, chocolade, witloof, koekjes, bier, frutella's, ... Maar suiker moest ze niet, en appels ook al niet!
Nu wou 'r veulen ook geen appels, maar met de komst van onze tinker (en het gaan van onze merrie) zag ze hem smakkend appels eten ... toen wou ze ook wel, en nu eet ze die ook, zo heeft hij ook vanalles leren eten van haar! Gekke is, ze lusten met z'n allen geen suiker!!!!!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 19:48

Mijn shetlander hengst, die doet een moord voor cola!
Hij heeft me zelfs een keer onder gelopen in het land, toen ik met een blikje cola liep..
Overigens is hij ook gek op patat, toen hij aan huis stond, en wij aten buiten patat bracht ik altijd wat patat naar um Haha!
Ook vlees lust hij..
Hij eet bijna alles.
Mijn paard parouscha is ook gek op prik drank Lachen
Laatst bijgewerkt door parouscha op 20-01-03 20:13, in het totaal 2 keer bewerkt

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 20:04

Bram eet ook alles.
Chips (wel naturel,paprika lust ie niet), speculaas, sultana, evergreen appels, pepermunt, suikerklontjes en ga nog even door. Hij kreeg gister een toefje slagroom, wat kan dat paard gekke bekken trekken ,dat lustte ie dus duidelijk niet. Hij is ook gek op cake en krentenbrood, maar dat krijgt ie bijna nooit, alleen op z'n verjaardag. Hij heeft 1 keer een dropje te pakken gehad en die at ie ook rustig op (zo'n kokintje) maf paard!

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 21:24

die van mij eet ook alles tic tac Pling en chips friet peperkoek en shag Sigaar
en hij zit ook altijd in de prullebak te snuffe Extreme duivel en ice thea vind ie heel lekker Vingers aflikken en hondenkoekjes

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:32

Den is letterlijk en figuurlijk een vuilnisbak. Afstamming onbekend en (vr)eet alles.
Ook niet zo gek. Hij heeft als jaarling op een kinderboerderij gestaan en daar ging d'r natuurlijk van alles in. D'r is nog niets geweest wat ik hem voor hield wat niet naar binnen ging. Zelfs hondenbrokjes gaan naar binnen(en bix bij de hond). Maar ik probeer het gezond te houden voor hem.