rodeo hihaaaaa

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

rodeo hihaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 17:51

Haha! zou vandaag ffies gaan rijden, gewoon in de bak, ff springen!
de wei stond gewoon open en die 2 kleine donderstralen liepen gewoon in de wei en in de bak Tong uitsteken doe ik wel vaker! heb nooit zin om het hek dicht te doen Dromen
had ff de hindernissen goed gezet, en onder mijn stijl een grote kruiwagen geplaatst, ja je moet toch wat! blauw zeil lag er! 2 kisten gepakt voor mijn mini shet hindernis waar ik gewoon overheen spring met Tobias Haha! maar meer bedoeld voor reddy Lovers
die kleintjes gingen aan die kisten lopen kloten, dus ik gaf reddy een tikje met de zweep op haar kont! regeerde niet, naja ik op Tobias gestapt...naja ik steeg op! vliegt reddy toch voor Tobias langs de wei door! en tobias erachter aan! heb helemaal vlak gelegen! ik hing namelijk nog aan een kant! en tobias te scheuren , ik snel erop geklommen. nou tobias zijn rug bol en als een rodeopaard door de wei gescheurd, nou het enige wat ik dan kan doen is lachen Haha! vind ik echt geweldig als die beesten zo gek doen!
naja ben er niet afgelazerd door de slappelach.......daarna ff gesprongen! ging super! zelfs de kruiwagen was niet eng! overmorge heb ik wedstrijd.
zo dat was ff me rodeoverhaal Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:59

Klimkt lekker wordt je nu ook lid van de western groep Knipoog

Euh,...?? Tsjah,...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 18:29

ik ik denk dat ik toch eens een proeflesje neem bij jullie! als ik een spin kan, dan kan ik met springen nog eens een super tijd neer zetten in de barrage haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, flora, fokfanaat, Natascha en 32 bezoekers