Had ik jullie de (studie)uitslag al verteld eigenlijk ..?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 20:00

jullie zouden voor mij duimen vorige week, ik wist wel dat mijn scriptieverdediging voldoende was, maar wat voor cijfer?
Oke:
ik had een 7 en een 9 !!! *LOL* Lachen *LOL*
Da's dus een 8 gemiddeld, voor mijn presentatie en verdediging. 'k was de hoogste ( streelt mijn ego, die best wat mag groeien ..), de anderen uit mijn groepje hadden een 6 en een 9, maar dat maakt ook een 8 uiteindelijk Lachen

ben zoo blij, nu nog ff de cijfers afwachten van m'n laatste 3 vakken, elk 1 puntje..
Mag er nog wel 1 of 2 compenseren, maar dan moet t wel minimaal een 5 zijn..

Wish me nog ff good luck, dan sta ik er misschien toch wel bij op 13/7, de eerste en laatste (raar maar waar) officiele uitreiking!!

pff, heb me de afgelopen 2 weken wel ff rot gewerkt ( inhaalrace zeg maar, oke, beetje eigen schuld..), maar voorlopig heb ik alleen nog voldoendes teruggehad van dat werk Lachen

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:03

He super, zulke cijfers.

Ik wil over twee weken afstuderen maar volgende week moet ik alles al inleveren. En heb ik laatste gesprek met bedrijf met wie ik samenwerk i.v.m. scriptie. Ben heel hard bezig. Heb je nog tips ? En op wat ben je afgestudeerd ?

Groetjes Sandra

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:07

Hey wat goed, heeft het duimen toch geholpen kennelijk?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 15:20

ehh tips.. nou, ik had dus ook op t laatste moment nog veel te doen, maar heb mezelf een weekje in huis opgesloten: geen afspaken, niet naar de paarden, dat scheelt al een hoop tijd, al kun je in huis ook nog geneog afleiding hebbben natuurlijk (eh..i-net Verward )

En ik heb een schema gemaakt: eerst met hoeveel uur ik per werk bezig denk te zijn,
en berekenen hoeveel je dan kwijt bent en hoeveel dagen je nog hebt..)
Dan maak je een plan met wat je per dag af wilt/moet hebben, dus ff bekijken nav de tijdslanning. Bij mij werkte dat een beetje, had iets meer motivatie om ook daadwerkelijk dat vak maar 'es af te maken en een beetje een 'stok achter de deur' ( die zo stevig is als je zelf wilt natuurlijk...
Ik ben iemand van 'the last minute' en moet dan wel ff duidelijke hebben voor mezelf wat ik nog te doen heb in welke tijd..
Dan kun je beetje bij beetje gaan 'schrappen'en dat gaf mij weer een (klein) beetje motivatie!
Ik krijg nu nog 2 cijfers terug
( keuzevakken, niet heel ernstig) en moet maandag nog ff 1 toetsje maken.. maar heb ook nog 3 compensatiepunten staan,
( w.o. 1 voor keuzevak mag)
dus heel veel kan er niet misgaan denk/hoop ik Lachen !!
Als er nu niet teveel meer tegenzit ( en ze dus niet heel erg moeilijk willen doen..) heb ik a.s. vrijdag de uitreiking..

Succes ermee, moet je nog heel veel doen en denk je dat t haalbaar is als je elke dag gewoon ff aan de slag gaat..?
Ik heb me zelf maar voorgehouden, dat als ik nu ff doorwerk, ik er dan van af ben, voor de rest van mijn leven ( als ik wil), dat helpt ook wel!!
En ik wil er ook gewoon echt heel erg graag staan bij die uitreiking, zou de eerste (en laatste) keer zijn namelijk..
Lachen

Nogmaals succes en laat t ff weten hoe t ervoor staat!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:36

Echt netjes Madelein. Congratulations! Laat ik hopen dat ik dat soort cijfers over een paar weken ook krijg. Ben er nu al jaloers op.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 15:43

tja, ik had 't ook niet durven dromen hoor.. mijn verdediging kwam er voor mijn gevoel zlefs 'ff tussendoor', omdat ik in die week ook heel vel bbelangrijke studiezaken te doen had, en op je verdediging kun je alleen zakken als je onder de 5 hebt, dus..
Maar ben er natuurlijk niet minder blij om!
Nou nog ff zorgen dat ik er ook echt sta, 13/7..

Hoe lang denk jij nog aan de slag te moeten nu; moet je nog veel doen..?
waar studeer je op af eigenlijk?
kende je mijn vriendin uit D.graaf toevallig..?
-no more questions- *LOL*