Stemmen: op dezelfde partij als de vorige keer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gaan jullie deze keer stemmen op de zelfde partij waar jullie in mei 2002 op hebben gestemd?

Ja
20 (71%)
Nee: rechtser
2 (7%)
Nee: linkser
6 (21%)

Totaal aantal stemmen: 28


carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Stemmen: op dezelfde partij als de vorige keer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 16:23

Nou? Ik ben benieuwd!
Vooral met het oog op de LPF, en de economische tijden waar we in verkeren.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 16:26

ik hoop toch dat alle 1,6 miljoen mensen die op de lpf gestemd hebben dit keer een wat verstandiger keus zullen maken!!!!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 16:28

denk het wel, vorige keer Marijke Vos van GL en deze keer denk ik weer.


carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 17:51

Ja, ik hoop toch ook wel dat de LPF niet weer 1,6 miljoen stemmen krijgt. Zelf ben ik nog aan het zweven. Ik weet het nog niet helemaal. Groen links of SP wordt het iig niet, omdat ik vind dat hun geen goed economisch plan hebben. En ook niet een van die nieuwe, kleine partijen. Maar wat wel... ik weet het nog niet!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:52

misschien, en anders rechtser (D'66 of VVD)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:08

Ik geloof dat ik vorige keer GL heb gestemd. Ik denk dat dat nu PvdA gaat worden, dat is strategischer.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:51

ik stem hetzelfde als de vorige keer. Dit keer alleen op de nummer 2 van d66 ipv de nummer 1

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:39

Yep, gewoon weer dezelfde als de vorige keer, PvdA. Ben ik ook lid van overigens...

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:47

Zelfde als in mei, VVD, geen voorkeur voor een bepaald persoon...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:49

ruiterinrust schreef:
ik stem hetzelfde als de vorige keer. Dit keer alleen op de nummer 2 van d66 ipv de nummer 1


is dat Ditrich?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:55

Ja, op Leen van Dijke van de Christen Unie.
Hoewel ik niet echt christelijk ben stem ik al jaren op de christen unie (en voorheen RPF) omdat ik hun progamma inhoudelijk erg goed vind.
Wat ik ook erg goed van hen vindt is dat ze geen concessies doen om meer stemmen te winnen/populairder te worden.
Ze staan gewoon achter hun progamma en gaan daar voor.
Bij welke partij zie je dat nog?

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:01

Nee, nummer 2 van de lijst van D66 is lousewies van der Laan

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:22

Kom op mensen, laten we met zijn allen op Partij voor de Dieren stemmen als protest-stem! Zij hebben ons het hardste nodig.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:25

Ik stem liever op een serieuze partij, SP en GL zijn ook goed voor de dieren.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:36

Pellie schreef:
Kom op mensen, laten we met zijn allen op Partij voor de Dieren stemmen als protest-stem! Zij hebben ons het hardste nodig.


Ja laten we met z'n allen weer op een nieuwe partij van niks stemmen!

Ik stem weer SP. Agnes Kant de nummer 2. Alhoewel het mij persoonlijk zeker meer geld gaat kosten als de plannen van de SP doorgaan, toch zou ik mijn kinderen wel in een SP maatschappij willen laten opgroeien.

Geen oorlog in Irak, geen JSF, bezuinigen op defensie en niet achter Amerika aanhobbelen, ja graag!

Allochtonen goed integreren, problemen in oude wijken oplossen, super!!

Koningshuis afschaffen, ben ik erg blij mee.
Gulden weer terug lijkt me irreeel en zo zijn er nog wel een aantal zaken waar ik het niet mee eens ben, maar dat zijn nu juist de zaken die er toch niet doorheen komen tijdens de onderhandelingen als ze in de regering zouden komen.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:24

Pellie schreef:
Kom op mensen, laten we met zijn allen op Partij voor de Dieren stemmen als protest-stem! Zij hebben ons het hardste nodig.


Gekopieerd van de website van PvdD:


Het gebruik van dieren in circussen dient verboden te worden. (en straks ook geen "vrijheidsdressuur"?)

Er dient meer overheidstoezicht te komen op fok- en dodingsprogramma’s in dierentuinen en op kinderboerderijen. (worden wij straks ook aan fok regels gehouden?)

De sportvisserij dient verboden te worden.

De military en andere zeer blessuregevoelige paarden-evenementen dienen in hun huidige vorm verboden te worden. (blessuregevoelige-evenementen, gaan ze Endurance, Springen, Rennen straks ook verbieden?)

Het gebruik van dieren in folkloristische evenementen dient aan strenge regels gebonden te worden. (kippen tentoonstellingen, schapendrijven)

De Nederlandse regering dient zich actief in te zetten om folkloristisch geweld tegen dieren in andere lidstaten, zoals stierenvechten, de jacht op zangvogels en kieviten, ganstrekken etc. verboden te krijgen.


Sorry jongens, ik ben stapel gek op dieren, ben al jaren lid van DierproefVrij en wil ook graag dat er strengere regels komen betreft een heleboel van de PvdD's punten, maar mij gaan ze te ver en ik ben bang dat we thuis met onze eigen dieren ook teveel regeltjes gaan krijgen. Straks is paardrijden zelf mishandeling...

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:30

Ik ben zoooooo zwevend....ik zou er high van kunnen worden....woei, woei, woei....

Ik heb eigenlijk bij elke partij wel punten waarvan ik zeg "daar kan ik prima mee leven" en dan praten ze even door, end an komt er vanzelf een punt waarbij ik denk "ABSOLUUT NIET, over my dead body'....
Ze hebben allemaal dus wel wat voor me, en allemaal niet.

Ik denk maar dat ik helemaal niet ga stemmen. Niet vanwege een soort protest. Maar door niet te stemmen komt mijn stem (o wat een invloed) bij elke partij een heel klein beetje terecht, toch?
als dat zo is, komt mijn stem precies goed terecht....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:32

Ja, ChristeUnie, en dan op Arie Slob.

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie