Brand op school.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Brand op school.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 14:49

Ik zat nog gteen uurtje geleden op de bovenste etage van de school met 2 leraren te praten over mijn project. Toen kwam er opeens een lerares het lokaal in gerent en zei zo: van de bekerom kom eens even mee. En hij zo: waarom? KOM NOU MAAR GEWOON. Dus nog geen paar seconde later komt die leraar weer het lokaal in hij zo iedereen naar buiten nu. Ik zo waarom???? Hij zo er is brand dus schiet op, ik loop de gang op en rook een vuur lucht. Ik kijk naast me de wc's op helemaal voor zwarte rook, vlammen kwamen onder de deur uit. Ik zo wooooow. ik maar effe de deur opengehouden voor de "neten" ( bruggers ). Want ik wist dat het nog niet zo ernstig was. De leraar durfde de deur niet open te maekn van de wc omdat ze bang waren dat er teveel zuurstof bij het vuur en dat de vlammen dan naar buiten zouden slaan. Er hong een brandslang en zo'n raampje voor het alarm naast de wc deur. Maar het alarm deed het niet Verward Toen zei ik dalijk zit er nog iemand op de toilet en hun zo nee dat kan niet want er was niemand meer, hebben ze nooit kunnen zien, maar ik mocht niet de brandslang pakken want ik moest ook meteen naar beneden. Dus toen heb ik samen met de leraren maar als laatste de verdieping verlaten.
Eindelijk buiten aangekomen stond iedereen al buiten en was de brandweer er al. Ik had na dat uur geen les meer dus wou ik naar de trein want die ging 15 minuten later, komt de direkteur opeens: Jij wil gaan? Ik zo: Ja ik wil de trein halen en ik heb toch geen les meer. Hij zo: Niemand mag het terrein verlaten tot er een sein komt, dus ik zo: ok! Toen kwam er een signaal en mocht ik gaan. Wat een geweldige dag weer. Voor hetzelfde geld had er nog een leerling op de wc gezeten.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 14:59

oeh ja idd!! wel stom zeg dat ze dat niet controleren!!
en wat stom dat het brand alarm het niet deed! op mijn oude school hebben wij een keer een oefening gehad! liep verschrikkelijk uit de hand iedereen ging naar het tankstation ijsje halen (was tegen de zomer aan)
maar we wisten wel wat we moesten doen als er een brand alarm was!!!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:04

Wij hebben ook een keer zo een oefening op de basisschool gehad,
Maar dat hebben wij in de 2 jaar dat ik nu op de middebaere school zit nooit gehad :N.
Maar wel dom dat ze dat niet controrleren, *stom*stom*

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:20

Goh seg , het is de tijd van branden wel!In antwerpen is een school helemaal afgebrand.Hier over mij is er in een appratement een brand ontstaeen en heel het appratement is nu zwart , mijn vader had de brand gezien en allemaal vlammen uit het keukenraam enz... .Haha brandweeroefeningen zijn vet leuk !Vroeger in me oude school wara angelke ook zat.Het was toen is heel koud en dan moest je zo'n grijze noodtrap op en af gaan tot het dak Haha!.En dan nadienop een andere school was ooit is een brandalarm door de zon af gegaan.De lijm was gesmolten.Waaa iedereen naar buiten Haha!.En dit jaar hebben we ook al geoefent , 1 uur geen les Haha!.En dus de toiletten zijn afgebrand op jou school ?Al goed dat er niemand gewond is geraakt !:)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:38

Ik mag hopen dat de brand nog eens bij ons op school erin vliegt...nja, wel als ie leeg is natuurlijk Haha! Nja, zo hebben jullie een idee van hoeveel ik school haat.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:57

jeetje den, ik schrok me te pletter toen je het vertelde. Blij dat er met niemand wat is gebeurd. Onze school is ook een paar jaar geleden afgebrand, jeetje ik moet er niet aan denken dat er bij ons op school brand komt onder schooltijd

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 21:02

ja ik liep naar buiten en ik zo hopelijk brand alles af behalve de beesten lokale, maar die zitten toch aan de andere kant van het gebouw. Dan hadden we geen toetsweek gehad.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 21:09

ja de toiletten op de bovenste verdieping. Maar ik hield die deur open en ik wist verder nog niet wat er precies was, ik ha dhet nog niet gezien alleen geroken dus zo'n brugger: hahah brandoefening. Ik zo: als ik jhouw was zou ik maar snel naar beneden gaan want het is geen oefening ruik je dat niet soms? En toen keek hij me echt super bang aan en heeft niets meer gezegd
en toen zag ik dat het helemaal niet zo ernstig was.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:32

dennis de held die wouw de brand uitzetten en hield aardig de deur open voor de bruggies Tong uitsteken hehehehe, maar ja, gelukkig is er nietmand gewond geraakt en, hebben jullie deze dagen geen school erdoor of gaat dat nog gewoon door?

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:58

Wij hadden op de basisschool ieder jaar een oefening en nu op de middelbare school weer. Alleen ik zit nu 2 jar op de middelbare school en 2x dede ze het toen ik al uit was. Dus ik heb het nog nooit meegemaakt!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:06

Mijn school (basis) is ook in vlammen opgegaan. Pfff wat belachelijk dat 't alarm et niet deed zeg! Hoe is het afgelopen? Lokalen naar de klote?

Hier is deze week ook een hogere school tot de grond toe afgefikt, ik zit er gelukkig niet op maar wel erg.


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:21

hier doen wij elke maand een oefening Haha! is leuk, want het is toevallig dat het elke keer is waneer ik in de klas zit waar ik niet in wil Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 15:51

nou jammer genoeg is er niets verder afgebrand dan de wc´s, anders geen toetsweek maarja, ik vind het ook een beetje rar dat wij nooit oefening hebben.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 16:00

moet je aan het hoofd zeggen of iemand van de administratie

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Anoukjuuuhh, Arjette15, Bowo, Eulogy, Everest, flooooo, GoogleAdsense, Hiraeth, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, MarJon, Marocje, MissMarije, Nachocheese, noordje, Pauline2cv, Ruai, Solmyrkvi, speedfiets_2, Twilight, xdesix, YandexBot, zonnebloem18 en 58 bezoekers