hechte club op bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

hechte club op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 15:46

het is echt een hecht clubje dit bokt forum. Gisteren freakte ik een beetje omdat mijn paard kreupel was maar ik kon mijn ei kwijt op bokt en kreeg lieve reacties en adviezen.
Echt leuk BOKT.NL ik ben er nu bijna een jaar en ga voorlopig nog niet weg Tong uitsteken


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:48

Fijn he? Hier is eigenlijk altijd wel een luisterend oor. Lovers

Bij mij helpt het ook altijd wel als ik dingen van me af kan schrijven en dat ik dan weet dat er ook andere mensen zich om mij bekommeren.

Toos paardloos

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:50

Het is inderdaad altijd leuk om te weten dat er andere mensen aan je denken en voor je zullen duimen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:34

Idem imker, flair. Bokt tha best.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:37

Ik ben een bokker, en ik ben er TROTS op! *grinnik*
Ik vind dat bokt over het algemeen heel gemoedelijk is, en als er haat en nijd voorkomt, dan is dat niets in verhouding tot het 'United we stand' gevoel. Super!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:47

Ja het is echt leuk hier!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:47

Ik heb bokt nog niet zo lang geleden ontdekt, maar ik begin er zelfs al een beetje verslaafd aan geworden.. Nu moet ik eigenlijk ook studeren. Maar het is gewoon zo leuk om te lezen over anderen en eventueel te helpen. Natuurlijk ook om je ei kwijt te kunnen!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 01:35

Je kan idd wel stellen dat het hier een hechte club is!
Je merkt wel dat je met de een wat meer kontakt hebt dan met de ander, maar je vind hier iig altijd een luisterend oor/lezende ogen Haha! !
De reacties die ik op de OP van mijn Beer (eergisteren) en het aansluitende inslapen Verdrietig heb gekregen, zijn echt hartverwarmend Lovers !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 09:07

Sterre schreef:
De reacties die ik op de OP van mijn Beer (eergisteren) en het aansluitende inslapen Verdrietig heb gekregen, zijn echt hartverwarmend Lovers !!


Het nieuws was voor ons dan ook hartverscheurend Verdrietig
Ik hoop dat het verdriet een beetje slijt en je met plezier aan hem kan terug denken.

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:17

Tis hier idd. errug hecht en supergezellig!! Dr is altijd wel een bokker aan wie je je verhaal kan vertellen, altijd een luisterend oor! Lachen Ik wil hier noooooit meer weg!!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:18

yup, ik weet hoe je je voelt, heb ik ook Lachen gewoon heel blij dat bokt er is en je kan er niet af komen, tenminste niet zonder afkicken Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:19

Het is hier inderdaad behoorlijk hecht..

Ik heb dit ook nog niet eerder gezien.. Haha! Ik heb altijd het idee dat dingen die je schrijft verkeerd kunnen vallen, maar hier valt niemand je aan als je je mening geeft..

Echt uniek, ik blijf nog wel een poos rondhangen hier, veel te gezellig om weg te blijven!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:55

En zo hoort het toch ook? Een goede omgang met elkaar. Bokt is gewoon een grote familie, af en toe een ruzietje ofzo dat hoort erbij.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:59

one big happy worldwide family Tong uitsteken ja, ruzietjes horen er soms bij, als we elkaar maar niet al te erg in elkaar slaan Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:45

Het is idd heel gezellig, als je er eenmaal een beetje 'bij hoort'
In het begin had ik echt het idee, iedereen kent elkaar en de nieuwelingen vallen er buiten.. (van dat idee ben ik inmiddels wel afgestapt hoor Haha!)
Het leukste is idd, dat je je mening kunt geven en de mensen elkaar steunen in moeilijkere tijden, zo lief Lovers Knipoog

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:53

Toen Jordy verkocht werdt kreeg ik ook heel veel lieve reactie's van mensen hier op bokt.echt zo lief!
Ik kan hier zeker mijn problemen kwijt.
Ook heb ik nieuwe mensen leren kennen,door met ze te pben enz.. dat vindt ik heel erg leuk.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:11

Ontzettend hecht...

Maar erg fijn voor je dat er mensen zijn waar je bij terecht kunt

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:38

En op meetings leer je mensen beter kennen, en wordt het nog meer een club
Heb via Bokt een hoop lieve mensen leren kennen, die altijd met raad klaar staan, en altijd ff tijd hebben voor een pb/msn-gesprek...
Het is een gezellige club bij elkaar Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:02

Bokt is gewoon super!! *LOL*

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:06

Clautje schreef:
Bokt is gewoon super!! *LOL*


amen, nix meer bij te voegen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:40

Ik ben hier nu vanaf november. En ik ben al heel erg verslaafd! Ik vind het hier echt heel cewl! BOKT RULEZZZZZZZZZZZ!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:40

Als ik een paar dagen niet op bokt kan om wat voor reden ook, heb ik het gevoel dat ik wat mis....
Afgezien van het feit dat het verslavend is, zijn we voor het grootste deel toch allemaal met een ding bezig, en dat zijn de paarden. En dan maakt het niet uit hoe duur het paard is, of welke discipline je volgt...

Ik ben een bokker, en ik ben er trots op!

Je suis Charlie.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:44

Dat is ook wel weer zo, je bent bij een groep, je bent allemaal anders maar toch heb je iig een ding gemeen: paardenliefde Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Froukje, IASCrawler, Rossfechten, Sannum en 43 bezoekers