Vandaag naar het ziekenhuis voor mijn schouder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Vandaag naar het ziekenhuis voor mijn schouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 14:39

He hallo
Nou 1 week na de val en het gebeuren met mijn schouder moest ik naar de chirurg.
Nou wij naar het ziekenhuis, meestal is het erg druk op de poli 'ongeval' chirurgie zeker nu het glad is geweest Haha!, maar ja we hadden geluk zaten 'op tijd' bij de dokter.
Na wat gekeken en gevoeld te hebben aan mijn schouder kwam hij tot de conclusie dat het wel even ging duren.
Ik ben ongeveer 4 maanden verder voordat ik op mijn paard zit, dit had ik dus niet verwacht !
Ik ben nu 8 weken verder als het genezen is en voordat het sterk is en ik het weer goed kan gebruiken ben ik nog eens 8 weken verder, wat is dit balen zeg !
Ook heb ik nieuwe pijnstllers gekregen omdat ik de oude niet mag hebben vanwegen mijn bloedziekte.
Nou lekker he paardrijden !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:57

Jeetje, dat is wel een ontzettende tegenvaller, maar wel beter dan het 'misschien nooit meer kunnen rijden' van vorige week Verward. Die vier maanden zijn zo om hoor, lijkt langer dan het is. Nog voor de zomer zit jij weer op je paard.
Kop op hoor.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:06

Ik weet hoe het is om een paar maanden niet te kunnen rijden maar als je er uiteindelijk maar weer op kunt, toch?
Paardrijden is helaas niet altijd een gezonde sport. Eén ding scheelt tegen de tijd dat jij weer aan het rijden bent is het lekker weer. Haha!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 16:59

Balen hoor 4 maanden!
Maar je hebt in ieder geval het vooruitzicht dat je weer kan rijden. Gun jezelf tijd om te herstellen en dan zal je zien dat die 4 maanden omvliegen. Heel veel sterkte (ook voor Niels Haha! ).

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:04

Pfff 4 maanden is toch best veel zeg!
Nou sterkte ermee!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 21:57

Ja 4 maanden is teveel !
bedankt voor jullie reacties !