manege smitpesse..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10949
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 12:01

(of smitpest zoals ik het noem Pling )
hebben jullie ervaring met die manege?
ik wil er op ponykamp gaan, het sprak me erg aan omdat ze:
*western les hebben
*natural horsemanship
*de hele week dezelfde pony *LOL*

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:14

Ken ik niet, waarom vraag je geen folden aan of ga je er eens kijken of de sfeer je aanspreekt, dan kun je beter oordelen of je het leuk vindt, dan dat je het aan anderen vraagt. Wat anderen juist leuk en tof vinden, vindt jij misschien 3x niks... Verward Clown

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 12:15

Ze hebben een internetsite: http://www.manegesmitpesse.com/
maar misschien had je daar al gekeken? Is in ieder geval een hele mooie omgevin daar, mijn paardje staat daar in de buurt, en ik hoor goede berichten over deze manege, maar weet dat dus alleen van horen zeggen, heb er zelf geen ervaring mee. Succes

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 14:17

Vlak voor het MKZ-gedoe heb ik een wedstrijd gehad in Pesse. Het is een manege met een normale en een grote binnenbak. De paarden en pony's stonden er in boxen, maar er waren ook stands. Geen idee of daar normaal paarden in staan, maar tijdens deze wedstrijd niet.
De omgeving is er in elk geval mooi!
Misschien weet Rieja het, die woont er nog wat dichter in de buurt.

Groetjes Kitty

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 17:08

Hallo allemaal,

Ik woon op ongeveer 2 kilometer van Manege Smit en heb er vroeger zelf ook altijd gereden. Op zich was het altijd best wel een goede manege, maar alles was wel heel oud, de stallen enzo. Ik weet dat er de laatste jaren veel aan is verandert en bijgebouwd maar zelf ben ik er al heel lang niet meer geweest. Qua sfeer is het een leuke manege en als de ponykampen nog net zo zijn als vroeger, toen ik er nog reed, dan ga je het zeker naar je zin hebben! Pling