Yes, m'n zadel kan vermaakt worden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Yes, m'n zadel kan vermaakt worden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 18:21

Ik had een tijdje geleden een topic gestart over het ophogen of veranderen van een kniewrong.
Ondervond al een tijdje het probleem van vliegen, zowel met doorzitten als met lichtrijden. Ik kon gewoon niet fijn m'n benen kwijt, die kniewrongen waren veel te laag. Het leek of ik op een latje zat. Ik ging gespannen zitten en bram ging daardoor gespannen lopen. Ik kon m'n zit er niet invinden. De zit zelf is heel prettig maar die vervelende kniewrongen waren een probleem. Aan een ander zadel wilde ik niet, want ik had eindelijk een goed passend zadel gevonden dat een fijne diepe zit had. Vandaag naar de ruitersportwinkel geweest om te informeren wat de mogelijkheden waren. En gelukkig, m'n kniewrongen kunnen vermaakt worden. Ik krijg speciale kniewrongen met een dikker stuk bij de bovenbenen , omdat ik van die lange benen heb, geven deze meer steun! Dit geintje kost wel 60 euro ongeveer, maar het lost hopelijk een boel op

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 09:14

Jij blij. Ik kan morgenavond mijn dressuurzadel halen en dan is het afwachten of het passend is. Zo niet dan kan ik een ander/nieuw dressuurzadel gaan kopen. Balen want ik heb op dit zadel hooguit 6 weken gereden.

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:09

ik heb op het moment ook een zadel probleem, ik heb een stubben scandica en dit is het eerste zadel waar ik echt geweldig in zit! maar nu begint het op mijn paard steeds meer naar voren te schuiven... dus ik baal onwijs! ik ga zaterdag naar de zadelmaker, kijken of het ook vermaakt kan worden, ik hoop het maar!