Ik zoek...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Ik zoek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 16:02

Hoi,
zoals jullie misschien nog kunnen herinneren ben ik op zoek naar m'n opa. Helaas heb ik al allerlei pogingen ondervonden, maar ik ben nog geen stap verder.
Maar ik bedacht me ineens... er zitten aardig wat mensen hier op Bokt. Wie weet is er wel iemand familie van hem Knipoog
You never know... haha

Is er toevallig iemand hier op Bokt die "van Soest" van haar/zijn achternaam heet?


Groetjes Linda

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 16:10

Misschien kan je iets meer vertellen als alleen een achternaam. Je hoeft natuurlijk niet het hele verhaal open en bloot op bokt te zetten maar misschien kan je het PB-en. Wij hadden op de manege een jury die van Soest heette, misschien kan ik nagaan waar zij precies woonde. De manege was in Waddinxveen.

Succes!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:36

Het programma opsporing verzocht is dat geen idee?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:40

Een klasgenoot van mij heet Van Soest van haar achternaam..
En ik denk in deze regio wel meer mensen, aangezien ik natuurlijk redelijk dicht bij Soest woon. Het is een behoorlijk gangbare achternaam, dus misschien kan je inderdaad beter nog iets meer informatie vertellen....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:27

Sjimmy schreef:
Misschien kan je iets meer vertellen als alleen een achternaam. Je hoeft natuurlijk niet het hele verhaal open en bloot op bokt te zetten maar misschien kan je het PB-en. Wij hadden op de manege een jury die van Soest heette, misschien kan ik nagaan waar zij precies woonde. De manege was in Waddinxveen.

Succes!

Dat moet Marietje van Soest zijn, woont daar wel in de buurt!
Erg gaaf mens.

Maar goed... dat was een beetje offtopic.

Ontopic: kijk eens bij www.voelspriet.nl
Daar kan je heel veel mensen opzoeken. Op basis van oude gegevens die je hebt. Oud adres, telefoonnummer, voorletters, mailadres...

Succes in ieder geval!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 13:41

Die mevrouw van Soest die jury die ken ik trouwens ook ! Die heeft mij heel vaak gejureerd en hebben vaak uren over mn pony gepraat .. haha Sorry is offtopic.

Het programma Opsporing verzocht heb ik al geprobeerd, maar omdat het geen naaste familie is kunnen zij mij niet helpen.
Helaas heb ik niet al te veel gegegevens van hem, maar ik zet hier wel wat neer wat ik wel weet en eventueel kunnen jullie mij pb-en.
Mijn opa heet Philip van Soest.
Hij is +/- 65 jaar oud. Hij heeft vroeger altijd in het leger gegzeten en van horen zeggen ook met een leuke goede functie.
Hij is geboren in Rotterdam.

ALs je meer wilt weten PB me maar.

Oh ja het is de vader van mn moeder. Mijn moeder weet overigens niet dat ik met deze zoek-actie bezig ben.
Het is een verassing voor haar. Zij durft zelf namelijk de 1e stap niet te zetten.

Groetjes Linda

Percy

Berichten: 12079
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 13:57

Weet je waar hij in het leger gezeten heeft en hoe lang geleden? Defensie heeft uiteraard bestanden met het personeel maar ik denk niet dat je daar zomaar gegevens uit loskrijgt. Wel kan iemand hier en daar wel eens navragen. Een aardige functie zal dan wel een officiersfunctie geweest zijn maar voor welk onderdeel?

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 14:47

Ik heb al brieven gestuurd naar Min.van Defensie en allerlei andere instanties, maar tot dus ver hebben zij mij nog niets laten horen (behalve dan dat ze ontzettend druk zijn en dat ik de 1e 3 maanden nog geen antwoord kan krijgen).
Maar ik geef niet op hoor!